Kertomus eräästä "rokotteesta" ja pöhinästä sen ympärillä.
https://rumble.com/v5c53dn-covidland-part-3-the-shot.html?e9s=src_v1_ucp
Covidland sarja
14
219
Vastaukset
- Anonyymi
No covidista muuten puheenollen että "garland" (Judy Garland) tarkoittaa myös "crown" aka "corona".
- Anonyymi
Ja Ozzykin lauloi mielisairaista.
Paranoid tarkoittaa myös paranoidista skitsoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Ozzykin lauloi mielisairaista.
Paranoid tarkoittaa myös paranoidista skitsoa.Miten se liittyy tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se liittyy tähän?
Sitä voit vain miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voit vain miettiä.
Teit oz-viittauksen joko tiedostaen tai tiedostamatta. Mutta uskallatko paljastaa kumman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teit oz-viittauksen joko tiedostaen tai tiedostamatta. Mutta uskallatko paljastaa kumman.
Sulla on joku pakkomielle paljasteluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on joku pakkomielle paljasteluun?
Ei siinä ollut kysymysmerkkiä. Ihan itse paljastit olevasi raukkis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ollut kysymysmerkkiä. Ihan itse paljastit olevasi raukkis.
Et sitten halua vastata.
Katsottakoon tuo myönteiseksi vastaukseksi.
Entäs jos tein sen tieten? Ja tiedän myös missä asut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten halua vastata.
Katsottakoon tuo myönteiseksi vastaukseksi.
Entäs jos tein sen tieten? Ja tiedän myös missä asut.En ole pyytänyt sulta mitään lisäselvitystä. Teet sen ihan itse. Nyt paljastit vielä olevasi melkoinen friikki. Mitähän seuraavaksi paljastetelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pyytänyt sulta mitään lisäselvitystä. Teet sen ihan itse. Nyt paljastit vielä olevasi melkoinen friikki. Mitähän seuraavaksi paljastetelet.
Illalla sitten näet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Illalla sitten näet.
Aika creapya. Joskus vielä salkkareita pidettiin hörhöinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika creapya. Joskus vielä salkkareita pidettiin hörhöinä.
Musta tuntuu, eikös niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta tuntuu, eikös niin?
Paranoidina yksinpuhelijana varmaan tiedät kyllä miltä se tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paranoidina yksinpuhelijana varmaan tiedät kyllä miltä se tuntuu.
Tulin sitten paljastaneeksi senkin että puhunkin itseni kanssa tässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku415119Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1012078Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel301936HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1141851Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v131800- 1111720
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2351024Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.45934- 71931
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54873