Taksinkuljettaja yritti raiskata teinin ja sai siitä 10 kuukautta vankeutta. Tuomiossa otettiin huomioon alentavasti tämän kusi...pään aikaisempi raiskaustuomio. Jos kerta on raiskannut ennenkin niin kaiken järjen mukaan tuomion pitäisi olla kovempi jo siitäkin syystä, ettei ole aikaisemmasta tuomiosta välittänyt pätkän vertaa, vaan toistaa tekojaan.
Tää Suomi on hölmöläisten maa. Oikeuskin jakaa paljousalennuksia rikoksista.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011210866.html
Suomen laki on syvältä ja kaukaa
10
82
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi taksikuskilla olla suojaväri…
- Anonyymi
Pigmenttialennus, ei musta kuski raiskaa, kyse on tilastoharhasta.
Vain numero tilastossa, ei sen kummempaa!
- Anonyymi
Tuleminen (ichkomme) kuuluu demokraattiseen lainsäädäntöön iloisesti. Maailman ruhtinaat tulee alasti.
- Anonyymi
Suomessa saa sairaalan ensiavustakin hakea umpipäihtyneen nuoren ja viedä porukalla pusikkoon ja tyydyttää tarpeensa.
- Anonyymi
I hope that Trump will find a way to punish Finland as well as most of the European Union member states on behalf of European victims and people in general!
- Anonyymi
Yleensä tuomiot kovenee kun uusitaan rikoksia tai tehdään lisää niitä.....näin menisi oikeassa sivistysvaltiossa, Suomi ei selvästi kuulu niihin valtioihin.
- Anonyymi
Eikö me kaikki tavoitella tuota ,osta kolme mutta maksa kahdesta?
- Anonyymi
Kun tarpeeksi monta raiskaa niin ei enää voida tuomita. Uhrit kun ovat vääräuskoisia, vääränvärisiä ja vääräsyntyperä.
- Anonyymi
Miksi tuollainen saa ajaa taksia?
- Anonyymi
Tuon tuomion pohjaltahan kaikki wannabe-rikolliset voivat päästä helpolla. Jos tekee rikoksen kannattaa kerralla tehdä mahdollisimman monta rikosta niin pääsee ilman tuomiota. Koska lain mukaan kaikki ovat tasa-arvoisia lain edessä pitää paljousalennuksen koskea kaikkia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339