Saka Kamux yms

Anonyymi-ap

Näiden kaikkien liikkeiden ongelma on sama. Kukaan ei katso niitä autoja joita tulee vaihtoon. Niissä voi olla mitä tahansa vikaa. Myyjä voi kehua autoa mutta oikeasti hän ei tiedä siitä mitään muuta kuin että miltä se näyttää ulkoa ja ehkä sisältä ja huoltokirjasta. Väitän että myös katsastuksessa hyväksytään autoja joita ei pitäisi hyväksyä koska autoliike tuo ne tai sitten voi myyjän kanssa sopia että ei laiteta paperille mitään tietoja vioista kun korjaamme ne ja sitten niitä ei korjata vaan kerrotaan asiakkaalle että auto on nyt katsastettu. Se on aivan täysin arpapeliä mitä saatte näistä liikkeistä. Autokin voi olla jonkin firman ja se on kolaroitu mutta ei ole ilmoitettu mihinkään ja korjattu tee se itse menetelmällä joten sitä ei näy missään raporteissa. Olkaa tarkkoina nämä tarinat joita lukee vahvistaa sen. Joillekkin käy hyvä tuuri sattuu olemaan hyvä. En tiedä ketä näistä sitten lähtisi syyttämään asiakkaan tyhmyyttä vai autoliikkeen tyhmyyttä.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jos asiaa miettii niin mistä ne autot tulee? Ne tulee toisilta asiakkailta. Ovatko kertoneet rehellisesti kaikki viat? Väitän että ei ole kerrottu. Itsekkin siihen syyllistynyt. Paska laitetaan kiertämään kuin karusellissa ja voit saada paremman tai paskemman. Autoliike vetää vaan rahat välistä. Se tapahtuu niin että sinä saat 6000e autostasi johon laitetaan hintalappu 9000e ja sinä jos vaihdat saman hintaiseen käy juuri toisinpäin. 9000e euron autosta joudut ottamaan 3000e velkaa ja autosi käy 6000e käsirahana. Periaatteessa saman hintaluokan autot mutta sinä maksat siitä useamman tonnin velkana. Näin se toimii.

• Anonyymi
      UUSI

Ei nykyään kukaan tiedä mitä myy
      oli kysymys es. kengistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe