Alkuseurakunta hajosi

Anonyymi-ap

Ap. t. 4:32

Koko uskovien joukolla oli yksi sydän ja yksi sielu. Kukaan ei pitänyt omanaan sitä, minkä omisti, vaan kaikki oli heille yhteistä.

Alkuseurakunnassa oli kommunismi. Kaikki omaisuus oli yhteistä.

Yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.

Syy laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin, ja täydestä meni.

Alkuseurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa samoihin aikoihin kuin teppeli hajotettiin v. 70 jKr.

Pahat miehet, antikristukset saivat alkuseurakunnan nopeasti haltuunsa.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

6

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Yheisomistus, kommunismi ei ole Jumalasta

Jes.65
      21 He rakentavat taloja ja saavat asua niissä, he istuttavat viinitarhoja ja nauttivat itse niiden hedelmän,
      22 ei niin, että he rakentaisivat ja toinen taloa asuisi, eikä niin, että he istuttaisivat ja toinen söisi hedelmän. Niin kuin puiden päivät, niin ovat minun omieni päivät. Minun valittuni saavat itse nauttia työnsä tuloksista.

• Anonyymi
        UUSI

Sehän se on teidän jumalastanne, että rikkaat ryöstää köyhien työn tuloksen. Orpon ja Purran hallituskin on varmaan jumalallenne mieleinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän se on teidän jumalastanne, että rikkaat ryöstää köyhien työn tuloksen. Orpon ja Purran hallituskin on varmaan jumalallenne mieleinen.

Kommunismi on vielä parempi järjestelmä rikastua. Esim. Venäjän oligargit.

• Anonyymi
      UUSI

Rauhaa!

Kyllä kommunismi on Jumalasta. Alkuseurakunnan pyrki Rooma hävittämään sukupuuttoon ja sen tavat sen tähden katosivat taivaan tuuliin.

Japani ja Intia ehkä kykeni hengessään kopioimaan osan niistä tavoista, mutta muuten ne eivät jääneet tietoisuuteen. Ellei sitten kirkon lauluihin ja virsiin sekä luostareihin säilynyt jotakin.

Jumalan uusin kommunistinen pyrkimys on L esinelainaamot. Niin että kussakin kaupungissa kootaan tietty määrä esineitä yhteistä käyttöä ajatellen lainattavaksi. Itse asiassa myös kaupoista voisi esineitä vain Leasing vuokrata tietyksi ajaksi. Eikä omistaminen olisi tärkeää.

Ehkä käsityötaitoja pitäisi elvyttää ja voida sarjatuotannon asemesta on demand tilata jokin yksittäinen tuote. Uniikki prototyyppi.
      Mikäli tarvetta olisi prototyypin sarjatuotantoon sitäkin voisi harkita. Tämä on kuitenkin vain oma ajatus Nostradamuksen ennustusten pohjalta.

On tilanteita ja tahoja joille henkilökohtainen omaisuus on elintärkeä. Silloin kun ei voi luottaa kehenkään. Mutta uudestisyntyneet kristityt eivät käytä väärin luottamusta vaan ovat luotettavia. Ainakin jos vanhimmat ja diakonit ovat asioiden tasalla.

Maanviljelijät tarvitsee ensi sijan prototyyppien ja sarjatuotanto tuotteiden osalta. He tarvitsee mm. Vasaraa yms. talon kunnossapitoon kun taas kerrostalossa ei niin usein tarvita vasaraa yms.

Suomessa sosialismin aikaa on ollut 1980-luvulta lähtien. Mutta jo aiemmin ammattiyhdistykset kiristi lakkoilemalla etuja jäsenilleen. Melko hyvin sosialismin aikana oli terveydenhuolto ja kiinteistönhuolto kohdallaan. Kapitalistit ovat nautiskelijoita joiden aikana kaikki rapistuu ja resurssit kuten työväen aika kuluu joutavuuteen.

• Anonyymi
        UUSI

Kommunismi on Perkeleestä.

• Anonyymi
        UUSI

Johannes Kastaja kutsui itseään uskovaisiksi julistaneita lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe