Antoi myös ohjeita julkisen talouden hoitoon.
OECD huomautti taas PETTERIPURRAN hallitusta
Anonyymi-ap
6
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaako Petteri neuvot varteen.
- Anonyymi
"Ottaako Petteri neuvot varteen."
Toki ottaa, ja sehän tarkoittaa, että Suomi jatkaa NYT hyväksi havaittua ns. OrpoPurran linjaa...
Kannattaa avaajankin lukaista, mitä se oecd mies puhui...
- Anonyymi
velkoja ei tarvitse maksaa takaisin
paavo arhinmäki, vas
pankinjohtaja
spray/ aerosolimies - Anonyymi
Joo OECD:N mukaan Suomessa pitäisi vähetää julkisia palveluita ja kiristää verotusta aivan perkeleellisen paljon. Aikuisten oikeasti - sitäkö sinä haluat?
- Anonyymi
Pete ei ymmärrä.
- Anonyymi
Purraa naurattaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477