Vain Nooa itse oli vanhurskas, vaikka pieniä lapsiakin siellä oli satoja.
1. Moos. 7:1
Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa. "
Nooan päivät
8
110
Vastaukset
- Anonyymi
1.Piet.3
20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.
21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.- Anonyymi
Jumala pelastaa perhekunnittain
Kasteella oli kova kiire, koska siinä on kysymys pelastuksesta.
Ap. t. 16:33
Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.
- Anonyymi
Arkkipiispa voisi lahjoittaa jokaiselle odottavalle äidille Ferrarin.
Pääsee nopeammin kasteelle.
😊😊😊😊😊 Suomessa on uskonnonvapaus eikä kasteella ole kova kiire.
Lupa odottaa vaikka vuosia.
😊😊😊😊😊- Anonyymi
Job 2:2
Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".
Saatana sanoo: Jätä lapsesi kastamattomiksi pakanoiksi tähän maailmaan!
Raamatun mukaan kun pakanoiden täysi lukumäärä on tullut sisälle Jumalan valtakuntaan, niin Saatana lahkkoapureineen heitetään tuliseen järveen.
- Anonyymi
Mormonin Kirja, Moroni, luku-8
Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi. - Anonyymi
Ei siellä lähetetty ketään mihinkään kastekouluun oppimaan lahko-oppeja.
Ap. t. 16:33
Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti. - Anonyymi
Ei vesi pelastanut Nooa, vaan arkki. Vesi hukutti kaikki muut ja pelastavat elementti oli arkki.
Ja aivan varmasti myös kuoli syntymättömiä lapsia, jonkin täytyi olla raskaana myös silloin kun vedenpaisumus tuli.
Mutta mitään pelastavaa elementtiä ei vedellä siinä kohtaa ollut, vaan vesi yksin hukutti ja arkki pelasti. On harhaoppista väittää että vesi pelasti Nooan ja muut jotka arkin sisällä olivat. He pelastuivat arkin ansioista. Jos vesi olisi pelastanut, niin eihän koko arkkia olisi tarvinnut edes rakentaa kuivan maan eläjille. Vesieläimet tietenkin pelastui veden kanssa ja niille vesi on pelastus aina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721031
- 811020
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901