Moi, mä oon Jere ja oon 8 vuotta. Mä lopetin uskomasta joulupukkiin jo kun olin viis. Iskä sano, että se oli vaan satu. Mä olin vähän pettynyt, mut nyt oon ihan fine sen kanssa (ja saan silti lahjoja, hehe).
Mut sit mä kuulin että jotkut aikuiset uskoo edelleen näkymättömään taivastyppiin joka näkee kaiken ja jolla on taikavoimia. Se kuulostaa vähän niinku joulupukilta, paitsi ettei se tuo ees lahjoja!
Mä tässä vaan mietin et miks se on eri asia? Onko tää joku aikuisten juttu? Äiti sanoi etten saa kysyä koulussa, niin kysyn nyt täällä.
t. Jere (joka on muuten melkein 9)
Yksi kysymys
10
133
Vastaukset
- Anonyymi
"Moi, mä oon Jere ja oon 8 vuotta."
:D
https://i.imgflip.com/39wmqx.jpg- Anonyymi
Jeremia kuoli jo ennen Jeesuksen syntymää se vanha profeetta joka ennusti Jeesuksen syntymän. Juttelin pahuudesta ja huijaajista jotka ryöstelee. Jere oli hyvien puolella pahoja vastaan. Meidän luoja antaa meille elämän ja lahjat kuin ottaa ne pois eli kuolemassa. Taivaassa ei ole yhtään pahuutta eikä pahoja. Pahuus on täällä maan päällä ja ihmisen kuuluu tehdä hyviä tekoja . Yhden opin voitkin lukea uuden testamentin sivuilta roomalaisille kirjeestä luku 13 . Mieti sitten miten voisit vastustaa pahuutta ja tehdä hyviä juttuja. Room.13.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeremia kuoli jo ennen Jeesuksen syntymää se vanha profeetta joka ennusti Jeesuksen syntymän. Juttelin pahuudesta ja huijaajista jotka ryöstelee. Jere oli hyvien puolella pahoja vastaan. Meidän luoja antaa meille elämän ja lahjat kuin ottaa ne pois eli kuolemassa. Taivaassa ei ole yhtään pahuutta eikä pahoja. Pahuus on täällä maan päällä ja ihmisen kuuluu tehdä hyviä tekoja . Yhden opin voitkin lukea uuden testamentin sivuilta roomalaisille kirjeestä luku 13 . Mieti sitten miten voisit vastustaa pahuutta ja tehdä hyviä juttuja. Room.13.
Minkä ikäisenä juutalainen lakkaa uskomasta satuja ja Aku ankkoja eli lintuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäisenä juutalainen lakkaa uskomasta satuja ja Aku ankkoja eli lintuja.
Samaan aikaan kun haluaa tappaa muut.
- Anonyymi
Moi Jere!
Olet matkalla ikuiseen helvettiin, koska et usko Herraan Jeesukseen Kristukseen evankeliumin mukaan. Siellä kärsit sanoin kuvaamatonta tuskaa tulisessa järvessä, joka palaa tulta ja tulikiveä ikuisesta ikuiseen. Se, ettei usko Raamattuun, johtaa helvettiin.
Kokeilepa polttaa tulitikulla sormeasi, niin saat esimakua tulevasta. Eikö kannattaisi uskoa ja lopettaa kristinuskon mollaaminen?- Anonyymi
Jere on lapsikasteen uhri- koska ei ole uudestisyntynyt vedestä. Nimen on saanut, mutta se muu homma loppui siihen.
Isä ei opettanut ja kummi myö heitti kirveen kaivoon. Eihän siitä jutusta- joka monipersoonaisena puhuu- tule mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jere on lapsikasteen uhri- koska ei ole uudestisyntynyt vedestä. Nimen on saanut, mutta se muu homma loppui siihen.
Isä ei opettanut ja kummi myö heitti kirveen kaivoon. Eihän siitä jutusta- joka monipersoonaisena puhuu- tule mitään.Jere on enkeli Mäntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jere on enkeli Mäntä
Ei sen mäntän korvienvälissä vipota, että alkaa lapsijuttuja kirjoittamaan.
Kirjoittaja on luonnevikainen vikisijä, joka haluaa vain lihanhengessä haastaa panettuja...
Järkevähän aloitus ei ole, ei sinne päinkään. - Anonyymi
Uskovaisen viimeinen tuomio on niin rakastava, niin paljon rakastavampi kuin sen heitä johtavan ja viimein tuomitsevan taivastyypin viimeinen tuomio.
Mikä sekin on kuulemma taivastyyppiin. uskovaisille rakastava.
- Anonyymi
Kyllä lasten suusta kuulee totuuden, ettei pidä herjata kuolleita amerikan homoja eikä tappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721031
- 811020
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901