Oletko nähnyt jonkun vietelleen jollakin tavallallisella joitakiinsa?
A. En oo.
B. Oon joo. Missä, milloin, kuka, miksi? Varoititko vieteltyä? Onnistuiko viettelijä viettelemään henkilön vai epäonnistuiko?
Minä olen nähnyt usein viettelyitä, sehän on nonstoppija sillä elällisöimme aikakauvessa, jossa luopumus on tapahtumassa se päätökseensä astillisesti lähellisesti armon ajan päättymäisyyvessä. Mainitaan nyt senmoinen että tulin aitoolliseen uskoolliseen lähes samaanaikaisesti erään toisen jomalattoman henkilön kanssa ja jokelsimme siinä alussa samansuuntaisija piipitellen jonniin aikaa kunnes hän tutustui liberaaliteolokiin, joka pyysi hänet ja minut tsembaloihinsa. Hän läks, minä en lähtenyt vaikka jalkani olikin siinä livetä mukaan, sillä totisesti, en siihen aikaan vasta uskoonnuttujani Jeesukseen tajunnut juurikaan hölkäsen pölkäystä Raamatun sisustuksesta, mutta aloin imemään ahnaasti kuin vastasyntyisä vasikka sen maitoa ja se oli voitokseni siinä kohjallisuujes, sillä huomasin että liperaalitejoloki valehteli mulla Raamatun ohjetta vastaan eli saisin elää aikalailla vapaasti synnissä edelleen.
Varoitin tuntemaani , mutta hän sanoi minulle mm. ettei tule koskaan luopumaan liperaalitejolokijasta tuli mikä tuli kun koitin hänelle vääntää miksi liperaalitejolokija on monen muun ohella myös viettelyksellisyys.
Selef Urge
Oletko antanut vietellä itsesi jollain tavallisella?
10
138
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni - jos viettää - kannattaa varmistaa käsijarrulla, tahi kiila pyöräneteen.
Jos taas joku tuntuu puseronalla, että saattaa viettää- niin helpoin homma on panna eteisessä töppösten kärjet tupaanpäin ja kun alkaa viettämään, suunta on oikea-
Akkansa viereen makuukammariin, niin sekin viettäminen on hoidettu kuntoon.
Pientä pähkäilyä, kyllä ne viettäminen saa kuriin, etti käy vahinkoa. 18h paasto:17:30->11:30.
- Anonyymi
Mulla oma alkoi 17.54 ja jatkuu sun nun taa hiin aikaisintaan klo 11.54 asti.
Ihanaa, paastoaa taas.
Selef Urge - Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Korjaus:20h paasto 17:30->13;30, koska mulla on kirkko.
semii rojektiin, saa nähjä mihin asti itse kykenöin, minimissään aijon tehjä sen 18h ja alan siinä sitten vielä rukoilemaan Herraa tai kuuntelemaan saarnuuta tai Raamatun luventaa, jotta olisin siihen käsistä sijottu ja suuni supistunut suljettuneitonut, ja siitä sitten jää nähtävllisellisyyteen huominellisyyteen minne asti henkellinnen aktivoimallisoituma lopulta vievällisöi paastollisoituman.
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
semii rojektiin, saa nähjä mihin asti itse kykenöin, minimissään aijon tehjä sen 18h ja alan siinä sitten vielä rukoilemaan Herraa tai kuuntelemaan saarnuuta tai Raamatun luventaa, jotta olisin siihen käsistä sijottu ja suuni supistunut suljettuneitonut, ja siitä sitten jää nähtävllisellisyyteen huominellisyyteen minne asti henkellinnen aktivoimallisoituma lopulta vievällisöi paastollisoituman.
Selef UrgeMilloin alkaa?
auroraboreallis kirjoitti:
Milloin alkaa?
Niin,selef,milloin aloitat?Mulla meni viimeksi pieleen kaikki...illanistujaiset jossa vedin mm.pitsaa ja limua...ja sen lisäksi 3-4vrk iltanaposteluja.
Eilen valvoin yöllä ja kirjoittelin päiväkirjaan planejä.kattelin tv7,kun siellä oli tuttu ihminen puhumassa.joka nousi aikoinaan päihde,- ja vankilahelvetistä Jeesuksen avulla.pidin yksityiset lopettajaiset jojoilulle, ja join kahvit...ja mehuja.
81 6kg eilinen lähtöpaino.
Tänään eka askel nyt:ei iltasyömisiä.uusi lähtöpaino 81,1kg.
Ensi viikon lopulla 80kg.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Niin,selef,milloin aloitat?Mulla meni viimeksi pieleen kaikki...illanistujaiset jossa vedin mm.pitsaa ja limua...ja sen lisäksi 3-4vrk iltanaposteluja.
Eilen valvoin yöllä ja kirjoittelin päiväkirjaan planejä.kattelin tv7,kun siellä oli tuttu ihminen puhumassa.joka nousi aikoinaan päihde,- ja vankilahelvetistä Jeesuksen avulla.pidin yksityiset lopettajaiset jojoilulle, ja join kahvit...ja mehuja.
81 6kg eilinen lähtöpaino.
Tänään eka askel nyt:ei iltasyömisiä.uusi lähtöpaino 81,1kg.
Ensi viikon lopulla 80kg.Aloitin klo 17:54, mutta lopetan nyt. Tuli nälälliyys. Hernekeittoa, jossa perunaa, tuoretta persiljaa, tuoretta basilikaa, jauhelihaa, tomaatti,mausteita.
yli 5h kuitenkin onnistuin.
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Aloitin klo 17:54, mutta lopetan nyt. Tuli nälälliyys. Hernekeittoa, jossa perunaa, tuoretta persiljaa, tuoretta basilikaa, jauhelihaa, tomaatti,mausteita.
yli 5h kuitenkin onnistuin.
Selef UrgeJoo, on tämä rankkaa.mutta kohta kuitenkin unet niin ei harmita huomenna. Patrick Borgin luennoissa ateriarytmi ja alkuun paljon syömistä. Ei pidä käydä vaa'alla koska paino ekaksi nousee.
Hernekeitto yksinään on terveellistä. En syö sen kanssa tomaattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457