Oletko antanut vietellä itsesi jollain tavallisella?

Anonyymi-ap

Oletko nähnyt jonkun vietelleen jollakin tavallallisella joitakiinsa?

A. En oo.
B. Oon joo. Missä, milloin, kuka, miksi? Varoititko vieteltyä? Onnistuiko viettelijä viettelemään henkilön vai epäonnistuiko?

Minä olen nähnyt usein viettelyitä, sehän on nonstoppija sillä elällisöimme aikakauvessa, jossa luopumus on tapahtumassa se päätökseensä astillisesti lähellisesti armon ajan päättymäisyyvessä. Mainitaan nyt senmoinen että tulin aitoolliseen uskoolliseen lähes samaanaikaisesti erään toisen jomalattoman henkilön kanssa ja jokelsimme siinä alussa samansuuntaisija piipitellen jonniin aikaa kunnes hän tutustui liberaaliteolokiin, joka pyysi hänet ja minut tsembaloihinsa. Hän läks, minä en lähtenyt vaikka jalkani olikin siinä livetä mukaan, sillä totisesti, en siihen aikaan vasta uskoonnuttujani Jeesukseen tajunnut juurikaan hölkäsen pölkäystä Raamatun sisustuksesta, mutta aloin imemään ahnaasti kuin vastasyntyisä vasikka sen maitoa ja se oli voitokseni siinä kohjallisuujes, sillä huomasin että liperaalitejoloki valehteli mulla Raamatun ohjetta vastaan eli saisin elää aikalailla vapaasti synnissä edelleen.

Varoitin tuntemaani , mutta hän sanoi minulle mm. ettei tule koskaan luopumaan liperaalitejolokijasta tuli mikä tuli kun koitin hänelle vääntää miksi liperaalitejolokija on monen muun ohella myös viettelyksellisyys.

Selef Urge

9

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielestäni - jos viettää - kannattaa varmistaa käsijarrulla, tahi kiila pyöräneteen.

Jos taas joku tuntuu puseronalla, että saattaa viettää- niin helpoin homma on panna eteisessä töppösten kärjet tupaanpäin ja kun alkaa viettämään, suunta on oikea-
      Akkansa viereen makuukammariin, niin sekin viettäminen on hoidettu kuntoon.

Pientä pähkäilyä, kyllä ne viettäminen saa kuriin, etti käy vahinkoa.

• 18h paasto:17:30->11:30.

• Anonyymi

Mulla oma alkoi 17.54 ja jatkuu sun nun taa hiin aikaisintaan klo 11.54 asti.

Ihanaa, paastoaa taas.

Selef Urge

• Korjaus:20h paasto 17:30->13;30, koska mulla on kirkko.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Korjaus:20h paasto 17:30->13;30, koska mulla on kirkko.

semii rojektiin, saa nähjä mihin asti itse kykenöin, minimissään aijon tehjä sen 18h ja alan siinä sitten vielä rukoilemaan Herraa tai kuuntelemaan saarnuuta tai Raamatun luventaa, jotta olisin siihen käsistä sijottu ja suuni supistunut suljettuneitonut, ja siitä sitten jää nähtävllisellisyyteen huominellisyyteen minne asti henkellinnen aktivoimallisoituma lopulta vievällisöi paastollisoituman.

Selef Urge

• Anonyymi kirjoitti:

semii rojektiin, saa nähjä mihin asti itse kykenöin, minimissään aijon tehjä sen 18h ja alan siinä sitten vielä rukoilemaan Herraa tai kuuntelemaan saarnuuta tai Raamatun luventaa, jotta olisin siihen käsistä sijottu ja suuni supistunut suljettuneitonut, ja siitä sitten jää nähtävllisellisyyteen huominellisyyteen minne asti henkellinnen aktivoimallisoituma lopulta vievällisöi paastollisoituman.

Selef Urge

Milloin alkaa?

• auroraboreallis kirjoitti:

Milloin alkaa?

Niin,selef,milloin aloitat?Mulla meni viimeksi pieleen kaikki...illanistujaiset jossa vedin mm.pitsaa ja limua...ja sen lisäksi 3-4vrk iltanaposteluja.
        Eilen valvoin yöllä ja kirjoittelin päiväkirjaan planejä.kattelin tv7,kun siellä oli tuttu ihminen puhumassa.joka nousi aikoinaan päihde,- ja vankilahelvetistä Jeesuksen avulla.pidin yksityiset lopettajaiset jojoilulle, ja join kahvit...ja mehuja.
        81 6kg eilinen lähtöpaino.
        Tänään eka askel nyt:ei iltasyömisiä.uusi lähtöpaino 81,1kg.
        Ensi viikon lopulla 80kg.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Niin,selef,milloin aloitat?Mulla meni viimeksi pieleen kaikki...illanistujaiset jossa vedin mm.pitsaa ja limua...ja sen lisäksi 3-4vrk iltanaposteluja.
        Eilen valvoin yöllä ja kirjoittelin päiväkirjaan planejä.kattelin tv7,kun siellä oli tuttu ihminen puhumassa.joka nousi aikoinaan päihde,- ja vankilahelvetistä Jeesuksen avulla.pidin yksityiset lopettajaiset jojoilulle, ja join kahvit...ja mehuja.
        81 6kg eilinen lähtöpaino.
        Tänään eka askel nyt:ei iltasyömisiä.uusi lähtöpaino 81,1kg.
        Ensi viikon lopulla 80kg.

Aloitin klo 17:54, mutta lopetan nyt. Tuli nälälliyys. Hernekeittoa, jossa perunaa, tuoretta persiljaa, tuoretta basilikaa, jauhelihaa, tomaatti,mausteita.

yli 5h kuitenkin onnistuin.

Selef Urge

• Anonyymi kirjoitti:

Aloitin klo 17:54, mutta lopetan nyt. Tuli nälälliyys. Hernekeittoa, jossa perunaa, tuoretta persiljaa, tuoretta basilikaa, jauhelihaa, tomaatti,mausteita.

yli 5h kuitenkin onnistuin.

Selef Urge

Joo, on tämä rankkaa.mutta kohta kuitenkin unet niin ei harmita huomenna. Patrick Borgin luennoissa ateriarytmi ja alkuun paljon syömistä. Ei pidä käydä vaa'alla koska paino ekaksi nousee.
        Hernekeitto yksinään on terveellistä. En syö sen kanssa tomaattia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2617
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1890
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1667
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1351
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1031
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1020
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      999
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      924
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe