Lapsille kaljaa X-marketista

Anonyymi-ap

Jostain syystä erään marketin päädyllä on usein istumassa ja mesoamassa alakoululaisia ja juomassa kaljaa. No nyt tuli eräästä toisesta saman ketjun marketista alakoululaisia joilla oli kaljaa ja tyttö huusi pojalle että "anna mulle sitä viinaa niin saat pi**ua"

S

10

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan ok tarjous.

• Anonyymi

Voi ku olis nuori ja samas porukas.

• Anonyymi

Ihan Ässä-tarjous.

• Anonyymi

Juu, noita Jakorasioita löytyy jo 10v.🙊

Ei, muuta kuin jonon jatkoksi marketin nurkalle😅

• Anonyymi

61v en mene jonoon.

• Anonyymi

Kyllä, tuonkin ikäinen vielä kelpaa🙊

Kun 80v - 95v on vielä kovaa kamaa, raiskattavaksi.🤣😂

• Anonyymi

Se on tätä, nykyaikaa.🤭

Kaljaa, Viinaa niin elämä on hauskaa.🤗🤗🤭

SEhän on Se vanha sanonta: Ilo ilman Viinaa, on teeskentelyä.🥱😫🍺🍾🍻🥂🍸🍹

Juodaan viinaa, tullaan viisammaksi näin😂😂🤣😅

• Anonyymi

Tuohon päälle maanantaista-keskiviikkoon kiukuttelua kun joutuu monenpäivän krapulaa selvitellä työpaikalla ja kyllä niin ärsyttää joka asia ja jokainen. Sitten enää vituttaa kaikki torstai-perjantai välisen ajan kun ei vielä pääsekkään korkkaamaan. Sitten vielä siihen päälle joutuukin olla viikonlopun lasten kanssa kun hoitopaikan saantiin tuli este kun omat vanhemmat lähtivät norjaan kalaan. Noh, sitten kahta vihaisempana taas seuraavaan viikkoon. Lasten kanssa sunnuntaina maitokauppaan tekemään tulevan viikon ostokset ja kyllä niin itkettää tenavia ja aikuista ärsyttää niin että tiuskaisee oikein kassatädille että phyi, surkiaa viikonloppua ja loppuelämää. Sitten ärsyttää viikon, noh, onneksi pääsee isännän kanssa nyt perjantaina viihteelle. Siinä sitten viikonloppu tapellaan ja petetään toisiaan kilpaa. Lapset haetaan sunnuntaina krapulassa ja tiuskitaan isännän ja emännän toimesta niille.

Maanantaina taas töihin. On ankiaa niin on ankiaa itkettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon päälle maanantaista-keskiviikkoon kiukuttelua kun joutuu monenpäivän krapulaa selvitellä työpaikalla ja kyllä niin ärsyttää joka asia ja jokainen. Sitten enää vituttaa kaikki torstai-perjantai välisen ajan kun ei vielä pääsekkään korkkaamaan. Sitten vielä siihen päälle joutuukin olla viikonlopun lasten kanssa kun hoitopaikan saantiin tuli este kun omat vanhemmat lähtivät norjaan kalaan. Noh, sitten kahta vihaisempana taas seuraavaan viikkoon. Lasten kanssa sunnuntaina maitokauppaan tekemään tulevan viikon ostokset ja kyllä niin itkettää tenavia ja aikuista ärsyttää niin että tiuskaisee oikein kassatädille että phyi, surkiaa viikonloppua ja loppuelämää. Sitten ärsyttää viikon, noh, onneksi pääsee isännän kanssa nyt perjantaina viihteelle. Siinä sitten viikonloppu tapellaan ja petetään toisiaan kilpaa. Lapset haetaan sunnuntaina krapulassa ja tiuskitaan isännän ja emännän toimesta niille.

Maanantaina taas töihin. On ankiaa niin on ankiaa itkettää.

Ei saisi olla tuallaanen kun mä oon tälläänen kuinka se kehtaa mullon verkkarit kun en esitä olevani. Mulla on autolaina ja tualla pelkkä pyörä luuloo olevansa luannonsuajelija varmahan natsi ja vihreeren äänestäjä. Joku kantaseinäjokelaanen kaupunkilaane ku minä oon kauempaa mettiköstä. Minä joudun hoitaa lapset ja minä joudun laittaa ruuat ja minä joudun mennä aamulla töihin ja minä joudun pukia mieheni kun se luuloo jotta pitää pukeutua fiksusti ku nykyaikana muaris on roikkuvat kutehet ja sitte sidon sille lasten lenkkarit jalkaan jottei näyttääsi niin vanhalta. Aina mä jourun kaiken tehrä ja nämä kaikki muut on vaan ja lorvii ja minä yksin itte jourun koko yhteiskunnan elättää kun meen toimistolle virkkaamaan omaa sukkaa ja pari paperia lähetän etehenpäin. Mun pitää meikata ku oon nainen ja mun pitää sitte laittaa vielä sukkahousukki ja mä jourun itte hoitaa itteni makuuhuaneeski ku ukko sanoo jottei jaksa mun ktinää ja nukku sohvalla omasta tahrostaan. Lapsekki jo puhuu aamupalalla jotta pitääskö äitin mennä huilaamaan hetkeksi aikaa.

• Anonyymi

Suomi vuonna 2025.Eikös se älykkyys ole laskenut uusien tutkimusten mukaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2216
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      123
      1303
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe