Jumala nukutti Aatamin syvään uneen ja otti hänen kyljestään palan lihaa ja luuta ja teki siitä naisen. Miten tämä käytännössä tapahtui?
Me tiedämme, että Jumala loi sanallaan, voimallaan, viisaudellaan ja taidollaan. Niinpä Jumala sanoi "Tulkoon nainen!" ja lihasta sekä luusta alkoi kasvaa nainen. Pian se olikin valmis ja niin luotiin nainen miehen avuksi.
Yksinkertaista ja totta!
Miten nainen rakennettiin?
3
141
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä olen kysellyt kreationisteilta, koska sitten naaras eläimet luotiin? En ole saanut ikinä mitään vastausta siihen.
Raamatun mukaan eläimet luotiin ennen naista. Ja Jumala yritti löytää niistä kaveria Aatamille. Kun mikään ei ollut tarpeeksi hyvä, niin Jumala loi naisen.
Siinä ei olisi järkeä, jos eläimillä olisi jo ollut koiras/naaras systeemi mutta ihmisellä ei.
Miksi muuten Jumala tarvitsi Aatamin kylkipalaa tuohon taikatemppuun? Aatamiin sellaista ei tarvittu. Onko tällä Jumalalla jotain rajoitteita?
Miten lisääntyminen oli suunniteltu alun perin? Vai kehittikö Jumala lisääntymisen vasta naisen luomisen yhteydessä? Eikös tuollainen vaatisi muutoksia myös miehessä? Jos miehellä oli mm. siittiöitä jo ennen naista, niin tästä tulee vieläkin oudompi asia.
Harmi vain kun kreationistit eivät ikinä uskalla vastata kysymyksiin heidän uskostaan. Reppanat eivät ole vielä edes aloittaneet miettimistä miten se oma uskomus nyt toimiikaan.- Anonyymi
Mies oli täydellinen ennen naista ja hänellä ei ollut napaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies oli täydellinen ennen naista ja hänellä ei ollut napaa.
Ei ollut fyysistä napaa, mutta miehellä on kuin pariston plus napa ja naisella miinus.
Pultti ja mutteri. Kun ne liittyi toisiinsa, syntyi kokonaisuus, jossa ihmisen oikea puoli, edustaa aktiivista kiertyvää pulttia ja vasen, vastaanottavaa mutteria.
Kun ihminen kävelee, niin siinä pultti ja mutteri yhtyvät, se tapahtuu selkärangan energeettisestä vipuvoimasta.
Apinalla ei ole samanlaista kääntövoimaa, kurveja, selkärangassaan. Ihminen on kävelevä pystykäärme.
Ihminen on kokonainen sulkeutunut ympyrä, jossa plus ja miinus kohtaavat. Seuraavassa elämässä mies on nainen ja toisinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893