Hesarissa on artikkeli ’Katso Gazaan’. En jaksanut lukea artikkelia. Mitä mieltä palstalla pörräävät ateistit ovat Gazasta? Itse olen sitä mieltä, että niität sitä mitä kylvät eli ’Fuck Around Find Out’.
Onko 2023 lokakuussa tapetut noin 1200 juutalaista siviiliä oikeutus siihen, mitä nyt tehdään? Totta kai on. Mikään kansainvälinen sopimus ei sitä kiellä.
Onko palestiinalaisten tappiot oikeassa mittasuhteessa? Totta kai on. Palestiinan terveysministeriö liioittelee lukuja täysin sumeilemattomasti. Palestiinalaisia kuolee pelkästään siinä, että USA pudottaa alueelle muutaman ruokapaketin kun taas Ukrainassa kukaan ei kuole, vaikka ryssä ampuu satoja risteilyohjuksia joka yö.
Katso Gazaan
13
254
Vastaukset
Tässä linkki Hyysärin juttuun Gazasta:
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000011251803.html- Anonyymi
Kristittynä katson haavi auki tapahtumia. Myös suuri ihmetyksen aihe on Päivi R. Tasanen.
Nyt on kaksi eri rintamasotaa toinen Ukrainassa.
Syn' energia vaikutus on rauhan sopimuksesta. - Anonyymi
Mihin Israelia tarvitaan? No pommittamiseen.
- Anonyymi
Gazassa näkyy teismin koko kuva ja sen irvokkaat äidinkasvot:
Länsimaiden Jeesusta Jumalan poikana pitävät uskovat hurraavat kun Jeesusta vääränä profeettana pitävät uskovat tappavat säälittä Jeesusta vain yhtenä profeettana pitäviä ja heidän lapsiaan.
Mitä tähän voisi sanoa?
Voi Jeesus! - Anonyymi
Jeesuksen syntymän
Sota alue.
Täysin FundaMentaalinen.
Sairas tyyppi
Israelin johdossa
Minun uskoni
Jeesus ja
Kristinusko
Miten he kehtaavat?
Jumala ei jätä
Rankaisematta
Karman laki - Anonyymi
Ehkä tämä konflikti joka kestäisi muuten vuosikymmeniä, tai jopa vuosisatoja, loppuu viimein kun toinen osapuoli hävitetään. Julmaa, mutta toisaalta nopea lopullinen ratkaisu ongelmaan.
- Anonyymi
Sehän on juutalaisuuden mukainen tapa. "Lopullinen ratkaisu" ei ollut Hitlerin keksintöä, vaan Tanakin eli Vanhan Testamentin kuningas Saulin:
"Älä sääli heitä vaan tapa kaikki, miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, härät ja lampaat, kamelit ja aasit.'"
- Anonyymi
montako hahtaaria?
- Anonyymi
Puolen hahtaarin metsä
- Anonyymi
Palestiinan alueen konfliktia katsotaan liian kapea-alaisesti. Jos opiskelee aihetta 1800-luvulta lähtien, niin aihe on ihan eri luontoinen, eikä enää ns. itsestään selvä, jollaista kuvaa media ja huutosakit mielellään antaa. Toki täytyy olla objektiivinen, että kykenee selvittämään asiaa ilman värilaseja ja aivopesua. Vaikka mulla on jyrkät mielipiteeni isIamista, Palestiinan tilanteen näen kuitenkin ihmisyyden näkökulmasta. Siksi en hyväksy kummankaan osapuoIen raakaIalaismaista etnonationaIismia.
lsraeIin operaatioiden uhreista n. 70% on naisia ja lapsia, sekä iskut kohdistettu pääasiassa elintärkeään infraan. Tämä on kaikkea muuta kuin sotaa terrorismia vastaan. Vastaavasti Hamasin raakuudet on yhtä tuomittavia, kuten festari-iskut, ohjusiskut siviilikohteisiin jne. Kahden valtion ratkaisu on paras ja maiden välille n. 1-2 kilometrin turva-alue, jossa liikkuminen on lailla kiellettyä. - Anonyymi
eihän toi vedä vertoja 🤔 heinäkuussa kuumimpaan aikaan 😠https://fi.wikipedia.org/wiki/Operaatio_Gomorrah
- Anonyymi
Israelin valtiota ei olisi pitänyt perustaa ollenkaan. Olisihan se pitänyt tietää jo etukäteen, mitä siitä seuraisi.
Enkä paljon ihmettele nykymenoakaan. Olihan Israelin "perustajistakin" ainakin puolet itsekin terroristeja... - Anonyymi
Gaza romahtaisi, jos sitä ei ulkoapäin ruokittaisi. Pieni alue on kaikkea muuta kuin omavarainen.
Israel romahtaisi, jos se ei saisi jatkuvaa avokätistä aseapua ulkopuolelta.
Konflikti Lähi-idässä jatkuu, koska sitä ulkoapäin kaiken aikaa tuetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807