Illasta se hetki taas kun on aika oman onnen, sitten nautiskelen muutaman kypsäksi keitetyn porkkanan ja vissyvettä vaapukkamehulla laimennettuna tietennii. Katselen Caligulaa mikä jäi eräänä iltana kesken. Siinä on tosi raamatullista menoa ja meininkiä ja aallon mainingitkin rantaa lyö ehe ehe ehe! Kyllä minä osaan olla hauska mutta siinä ei ole mitään hauskaa että hädässä turvaan Herraan Jeesukseen paitsi pissahädässä kun olen jo iso poika osaan tehdä sen ihan issekseen.
Tuttavallisesti,
Herra nro 47,5 nam.
On aika ottaa Aneros esiin
Anonyymi-ap
1
69
Vastaukset
- Anonyymi
Olin nukahtanut sohvalliselle pehmoisuudelliselle Aneros sisässäni ja heräsin aamulla voimallisen stimulatsiooniin. Eipä hätiä mitiä, keitin kuppisellisellisyyden kahvia vastajauhetuista männynkävyistä ja nautin sen suihini kera banaanitertun ja mustikallisen hillon. Sokerilla makeutetun tietennii, sellaiset aspartaamit ja rikkilevät makeutusaineina eivät tee hyvää tälle Taivaan Iskän suunnittelemalle keholle, jossa tänään virta ja voima liikkuu kuin vesi Tonava kaunoisessa ikkään!
Seurapelillisesti,
Herra nro 47,5
Nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721031
- 811020
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901