Paras geeli lihaskipuun....

Pain77

Paras geeli/voide lihaskipuun ja jännitykseen
mikä olisi?

23

8696

Vastaukset

• Ehdottomasti Zinaxin-geeli, joka sisältää MSM:ää.

• Eräs tuntemani lääkäri oli sitä mieltä, että kaikki kipugeelit ovat humpuukia, sama kuin laittaisi aspiriinitabletin kainaloon ja uskoisi, että se auttaa. Kipu syntyy aivoissa, joten kipua pitää hoitaa suun kautta otettavilla lääkkeillä.

• ????

• Pehmeitä on puhunut. Varmaan sitä ikäluokkaa että ei opiskeluaikana ole vielä kipugeeliä ollut
        Itse urheilijana käytän ja taatusti on vaikutusta.
        Voltaren lihaksiin (myös niveliin) ja niveliin /jänteisiin kohtiin Arthro

• Mitäs väliä sillä mikä vaikutusmekanismi kunhan vain auttaa!

• Omien kokemuksien perusteella ehdottomasti Ice power. Ei taida sisältää mitää lääkeaineita, mutta muut geelia ei ainakaan minuun tehoa. Kylmä sopii minun lihaskipuihin ja lihasjännitykseen.

• No kuule/lue meneppäs hevostarvikeliikkeeseen ja osta HEVOSENHIERONTALINIMENTTIÄ-kaikista tehokkain.Kokemusta jo 15 vuoden ajalta.On muuten halvempaakin kun noi icepoverit.

• illi kirjoitti:

No kuule/lue meneppäs hevostarvikeliikkeeseen ja osta HEVOSENHIERONTALINIMENTTIÄ-kaikista tehokkain.Kokemusta jo 15 vuoden ajalta.On muuten halvempaakin kun noi icepoverit.

Kylmägeeli Magic Ice on tosi hyvä kivun lieventäjä ja samalla laskee turvotusta sekä on riitoisa purkki,ja on myös edullinen n.6€ 550g maksoi viime kesänä Tuurin kyläkaupassa. Tämä myös löytyy hevostarvike osastolta.
        Tätä suositellaan myös iskias ja hartiasärkyihin.
        kannattaa kokeilla :)

• avun Felden-geelistä, en mistään muusta.

• Mulla ainakin Perskindol auttanut aina.

• perskindol ainut joka auttanut!! Nivel kipee pitkään, ei auttanut mobilatit yms. mut tämä paransi heti!!!

• Mulla on perskindolia parasta aikaa revähtäneessä pakarassa ja reidessä. Ei vaikutusta toistaiseksi. Kirvelee vaan saatanasti :D Onneks ainetta ei lipsahtanu pakaroiden väliin.
      Yöksi kipulääkettä.

• Voltaren.

• Pernaton geeli..... saa vaan netin kautta Suomessa tai Sveitsistä joka apteekin hyllyltä

• Linnex

• Mulla 35 vuoden suunnittelijataakan vuoksi joskus kipeä hartia. Aina vasen vaikka olen oikkis. Ennen toimi Voltaren ja Mobilat sekä Piroxin. Nyt oli keväällä taas paha ja ostin Voltaren Ultraa. Siitä tuli hyvä tuoksu. Sama nyt kun se uusi. Se Voltaren ennen lämmitti ja tuntui vaikuttavan mutta nyt se vaan lemuaa. Felden auttaa samalla tavoin. Aion katsoa tuon Perskindoli ja Zinaxinin nyt guuglesta. Olen vitamiini- ja luontaistuotefani ja kun meikäläiset harvoin tällaisia tarvii, ei ole tullut koottua kokemuksia. Kiitos

• Prisma-ohjelmassa testattiin kipugeelejä, kylmät ja kuumat.
      Mikään niistä ei vaikuttanut ihon pintaa syvemmälle.
      Vaikutus, usko tehoon, on ihmisen mielessä, kun iho turtuu, tuntuu kuin kipu vähenisi.
      Minkään geelin aine ei mennyt ihon pintaa syvemmälle.

• En tiiä mutta polttaa ainakin ihan älyttömän ilkeästi tämä kylmä kuumageeli icepowerilta

• Felden. Ainoa tehoava.

• Felden on ehkä ainoa sinulle sopiva, mutta esimerkiksi minulle, Voltaren tehoaa paljon, paljon paremmin. Joten, ei pidä yleistää. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä tehoa toiselle!

• Anonyymi kirjoitti:

Felden on ehkä ainoa sinulle sopiva, mutta esimerkiksi minulle, Voltaren tehoaa paljon, paljon paremmin. Joten, ei pidä yleistää. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä tehoa toiselle!

Itseäni vaivaavat erittäin voimakkaat öiset neuropaattiset (diapetes) jalkakrampit. Verkkoapteekista löytyvä Inno Rheuma Cream-voide on poistanut kivut n. 10 minuutissa joka kerran.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
      Maailman menoa
      68
      4952
    2. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
      69
      2569
    3. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2020
    4. Raaka-Rane lähti reissuun lentokentällä

Instassa runsas aamiainen lentokentällä, pöytäseurueessa kaksi muuta. Täytyy järjestellä bisnekset kuntoon ulkomailla...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1367
    5. Murha Varkaudessa

Eli kuka tekijänä ja kuka mahtoi olla uhri?
      Varkaus
      43
      1147