Kyllä tämä Helsinki on säälittävä kaupunki.varsinkin SOTEPE.
Pomot jauhaa tyytyväisyyttä ja ylistää.mutta mikään EI TOIMI.
Sarastia maksaa 3 vuoden jälkeen palkkoja väärin.
Palkkatoimisto ei osaa ratkoa mtään yksinkertaista ongelmaa ilman HR apua ja antaa vääriä vastauksia jolloin työntekijä joutuu ongelmiin,ei osaa vielä 4 vuodenkaan jälkeen antaa oikeaa vastausta yksinkertaiseen kysymykseen ja tekee senkin jälkeen väärän johtopäätöksen.Palkkatoimisto on ilmeisen kyllästynyt itsekin sarastiaan.
Vaikka kaupunngilla on selvät ohjeet asioista,esihenkilö ylihoitajan johdolla antavat toisenlaiset ohjeet mm. saldoista,työajasta.....kumoavat siis kaupungin yleiset ohjeet,jolloin työntekijä jää heikoille.Tingataan joka ikisestä asiasta vastaan koska halutaan näyttää "kuka on pomo".Työntekijän oikeuksista ei välitetä kun halutaan tehdä tulosta talolle.Olen joka ikisessä KUNTA-kyselyssä antanut alimmat pisteet ja kertonut ongelmista, EI MENE PERILLE.
Ja sitten tämä esihenkilö,voi herranenaika,että hän on epäpätevä,epäjohjonmukainen,puolueellinen ja uskaltaako sanoa tyhmä.Hänellä ei ole minkäänlaisia tapoja ensinäkään,tulee työhuoneeseen koputtamatta,useita kertoja päivässä selittämään jotakin saatanan yksinkertaista ja tyhmää asiaa,keskeyttämään potilastyön koska hänen asiansa on tärkeämpi,SEN VOI SAATANA TEHDÄ SÄHKÖPOSTILLA.Kohtelee työntekijöitä epätasapuolisesti,pitää yhtä työryhmän jäsentä "pumpulissa" toisten kustannuksella,käy jopa järkeen,että on epäpätevä ja epävarma ja siksi roikuu joka ikisen asian kanssa HR;N apuna.Arvostaa toisia työryhmiä enemmän ja puuttuu toisten työryhmien toimintaan epäarvostavasti ja epäreilusti tehden päätöksiä,jotka aiheuttavat kuormitusta ja epätietoisuutta työryhmään. Tämä esihenkilö "KYTTÄÄ SUORAAN SANOEN".
Ja entäs tuloapalkkiot soptepe.Saman työryhmän jäsenet (vaikka tekevät täysin samaa työtä) voivat saada eriarvoisia palkkioita tai ei ollenkaan.
Olen kyllästynyt koko Helsingin kaupunkiin ,työvuosia jäljellä vielä useita,mutta kyllä se nyt näyttää siltä,että etsikööt työntekijänsä vaikka indokiinasta,mulle riittää!
Säälittävä kaupunki työntekijälle
Anonyymi-ap
1
51
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Mihin aiot muuttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826391- 353501
- 443098
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402292Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212087
- 1902022
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 401652
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241618