Hei. Vierailun vastikään Vimpelin terveysasemalla kun vaimoni 75vuotta iältään sai allergisen reaktion kotonamme asuvasta koirasta. Vaimo ei ole aiemmin ollut sille allerginen. Allergia puhkesi täysin yllättäen ja varoittamatta. Yhtäkkiä vaimoni silmät alkoivat vuotaa ja hänen kasvonsa muuttuivat kauttaaltaan punakoiksi. Lähdimme siis Vimpelin terveysasemalle saamaan apua. Meille sanottiin että aika pitää varata puhelimitse. Joten soitin luukulta heille ja sain ajan. Virkailija joka otti puhelun vastaan istui kopissa vastapäätä minua sillä hetkellä. Palvelu oli nopeaa ja saimme ajan kolmen tunnin päähän. Emme nähneet mielekkääksi lähteä kotiin siinä välissä vaan jäimme odottelemaan aikaamme terveyskeskuksen odotusaulaan. Odottelimme 3 tuntia ja aikamme oli myöhässä vain puolitoista tuntia. Eli odottelimme yhteensä 4 ja puoli tuntia. Palvelu oli asiantuntevaa ja nopeaa. Suosittelen vaimoni kanssa kaikille Vimpelin terveysaseman palveluita!
Vimpelin terveysasema
4
422
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus parantaa!
Yhteys raittiin voitelun pastoriin ja suitsait on allergiat ja syöpäläiset pyytävästä häädetty.
Amen - Anonyymi
Tuota luokkaa ne taitaa ajat olla nykyään päivystyksissä, viikonloppuisin kun päivystys on keskitetty kaupunkeihin niin saa odottaa kauemminkin jos ei henki ole uhattuna.
Viikollakin vaikka päivystys olisi lähikaupungissa menee kuitenkin 70 kilometrin matkan taittamiseen Seinäjoelle reilu tunti suuntaansa. Eli aikaa ja rahaa menee joka tapauksessa. - Anonyymi
Soittakaa sille Kiurulle ja Saarikolle ja kysykää miksi niitä palveluja ei enään ole?
- Anonyymi
Siellä niitä Kiuruja ja Saarikoita istuu Vimpelin kunnanvaltuustossa ja osa on etänä ettei tarvitse naamaa näyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit715819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2474631Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051327
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1011221Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171