Muistan, kun minua yritettiin saada vaikka millä keinoin oville, eikä siitä koskaan tullut mitään. Kävin joskus tunnin. Pysyvää siitä ei tullut. Vaikka henki menisi, en oville enää mene. On kuin kivirekeä olisi vetänyt perässään.
Kaikista ei ole ovityöhön eikä kenttään
4
272
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy olla mukavampiakin tapoja itsensä häpäisyyn.
- Anonyymi
Ja kiduttamuseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kiduttamuseen
Yhtään ei oteta huomioon, kykeneekö siihen työhön vai ei. Kaikista ei ole saarnaajiksi.
- Anonyymi
Ovityössähän tulisi käyttää teokraattista sodankäyntiä, elikkä valehdella, jollei muuten pärjää.
Eikä sellainen työ kaikille sovi missä voi jäädä kiinni valehtelusta.
Raamatussa ei kaikkia velvoiteta "ovityöhön"
1 kor. 12:28 Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
1 Piet. 4:10 Palvelkaa toisianne, kukin sillä armolahjalla, minkä on saanut, Jumalan moninaisen armon hyvinä huoneenhaltijoina.
4:11 Jos joku puhuu, puhukoon niinkuin Jumalan sanoja; jos joku palvelee, palvelkoon sen voiman mukaan, minkä Jumala antaa, että Jumala tulisi kaikessa kirkastetuksi Jeesuksen Kristuksen kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043