Persut haluaa seuraaavaksi pyörätien neiroohin.
Kannattaasko sittenkin harkita raitiotietä sinne?
Rahaa on -tehdään pyörätie
14
330
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnalla on rahaa ja veroprosenttia voi nostaa vaikka 10 prosentilla kerralla.
Ilmajoki on emäpitäjä, kyllä se pystyy rakentamaan uudet koulut ja monta pyörätietä. Ainakin Koskenkorvalle ja Munakkaan nyt aluksi,.
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/ilmajokelaiset-saivat-tarpeekseen-rekkarallista-tänne-vaaditaan-kevyen-liikenteen-väylää - Anonyymi
Pyöräily on pop.
- Anonyymi
Tuomikylään luvattu tänä vuonna pyörätie rakentaa....sitä ennen muuaalle pitäjään ei tule eikä voi tulla. Luvattu mikä luvattu.
- Anonyymi
Kepujen lupaus, ei tehdä vaan tärkein on pyörätie koskenkorvalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se oo persujen lupaus jos sellaisia voi olla.
Pyöräteitä lisää kun poistivat sen pyöräedunkin. Tosi hyvä homma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pyörätie on pakko olla kun kellään ei oo enää ajokorttia, tien nimeksi vois laittaa vaikka sepontaival.
- Anonyymi
Tärkein ehdottomasti olis KT 67-Käpälämäentie
- Anonyymi
Joo ei. Koko paskan risteyksen sais poistaa. Siis Käpälämäki-Tuomikyläntie.
- Anonyymi
Miksi pyörätie, kun kellään ei ole enää varaa edes pyörään?
"kun olis viulu ja kunhan osais soittaa" - Anonyymi
Koskenkorvalle buustia, Tuomikylä on jo kupannut kunnan rahoja 20 vuotta.
- Anonyymi
Tyroxipäät ajaa kuitenki ajoradalla
- Anonyymi
On kyllä hankala tuo Ritolantien ja Neiron väli vielä kun viime asfaltoinnin yhteydessä pientareet kaventui. Ja raskasta liikennettä on paljon
Mutta kunta voi vain toivoa, tiet on valtion ja maat yksityisten. ELY suunnittelee jos siihen löytyy määrärahat, rakentaminen vaatii sitten vielä eri päätökset. Tämän päivän Ilkassa on Alaasentiestä juttua. - Anonyymi
Metro tänne tarvitaan.
- Anonyymi
Kalliovuorentielle joka risteykseen hidasteet ennenkuin lapsia kuolee,tanopäät ei osaa liikennemerkkejä ja poliisit ei välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503884
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342841Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51849- 1861777
- 311621
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258