Ruotsi aikoo karkoittaa ulkomaalaistaustaisia jengirikollisia
Lukumäärä on n 1100
Ruotsi aikoo karkoittaa jengirikollisia määrä m 1100
23
419
Vastaukset
- Anonyymi
minne ja miten ?
- Anonyymi
Itäänpäin käy tie pohojammaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nnnnio
- Anonyymi
Onko sillä väliä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hih juu juu
https://www.verkkouutiset.fi/a/vantaan-vankila-on-nyt-suomen-suurin/#5378e1cc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hih juu juu
https://www.verkkouutiset.fi/a/vantaan-vankila-on-nyt-suomen-suurin/#5378e1ccLaajentuneessa Vantaan vankilassa on kuluvan vuoden saneeraustöiden jälkeen vankipaikkoja yhteensä 345. Suuri osa tutkintavangeista on ulkomaalaisia.
- Anonyymi
ne tulee suomeen kutet tullut koko ajan
- Anonyymi
suomeen tulee
- Anonyymi
Ahs
- Anonyymi
Inrikes. Regeringen tillsätter nu en utredning som ska bana väg för att återkalla medborgarskap från personer med dubbla medborgarskap som dömts för grov brottslighet eller utgör hot mot rikets säkerhet. I dagsläget kan cirka 1.100 kriminella invandrare omfattas.
- Anonyymi
Google käännös.
Kotimainen. Hallitus on nyt nimittämässä tutkintaa, joka tasoittaa tietä kansalaisuuden peruuttamiselle kaksoiskansalaisilta henkilöiltä, jotka on tuomittu vakavista rikoksista tai jotka aiheuttavat uhkan kansalliselle turvallisuudelle. Tällä hetkellä noin 1 100 rikollista maahanmuuttajaa voidaan kattaa.
- Anonyymi
Satoja tuhansia pitäisi tappaa ns. 1. aallossa.
- Anonyymi
Mieluiten miljoonia.
- Anonyymi
uli uli persu uli
- Anonyymi
sinä pelkäät
- Anonyymi
tulevat Suomeen, taas saavat vihreät ja vassarit uusia jäseniä.
- Anonyymi
Niksuttelijatroli iski.
- Anonyymi
Onko ruotsalaisista tullut äärioikeistolaisia fasistinatsirasisteja?
- Anonyymi
tämä on hyvin yksin kertanen toimenpide, ei muutakuin kävellen pistää matkaan
- Anonyymi
Käsittämätöntä, että ne ylipäätään tulevat sivistyneeseen Eurooppaan pahojaan tekemään. Kouluja ei käydä, luokalle ei edes tarvitse nykyisin jäädä, kotoa käsin ei opeteta edes integroitumaan, kun mammat kulkee itsekin yhä säkeissä, näiltä luusereilta on otettava ensin kansalaisuus pois ja sitten ulos maasta valvotusti ! Määräys kannattaa laajentaa käsittämään koko lapsuusajan perhettä, siellähän se integroitumattomuus ja varjoyhteiskunnat muhii.
Kyse on siis lähinnä haittamaahanmuutosta eli Afrikasta ja Aasiasta tulevasta haittamaahanmuutosta. - Anonyymi
Niissä NUORISSA naisissa on periaatteessa toivo, siis vain teoriassa, että integroituvat vihan ja sorron ikeet niskassa ja muistissaan, mutta onhan jo nähty näitä munallisia siemenlinkoja, jotka tekevät niistäkin yksinhuoltajia toimeentuloautomaattiin. Sitten keräävät rahaa tekosyynään nähdä lapsia silloin tällöin.
- Anonyymi
Klitorisamputoiduilla pysyy kaapu, huivi tai naamari tiukasti päällä edelleen täällä SUOMESSA!
Niin että se siitä synnytyskoneiden ja niiden jälkeläisten integraatiosta…
- Anonyymi
Muslimikaapu on aina jätesäkki.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675