Ruotsi aikoo karkoittaa jengirikollisia määrä m 1100

Anonyymi-ap

Ruotsi aikoo karkoittaa ulkomaalaistaustaisia jengirikollisia
Lukumäärä on n 1100

23

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minne ja miten ?

• Anonyymi

Itäänpäin käy tie pohojammaalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itäänpäin käy tie pohojammaalle.

Nnnnio

• Anonyymi

Onko sillä väliä?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

ne tulee suomeen kutet tullut koko ajan

• Anonyymi

suomeen tulee

• Anonyymi

Ahs

• Anonyymi

Inrikes. Regeringen tillsätter nu en utredning som ska bana väg för att återkalla medborgarskap från personer med dubbla medborgarskap som dömts för grov brottslighet eller utgör hot mot rikets säkerhet. I dagsläget kan cirka 1.100 kriminella invandrare omfattas.

• Anonyymi

Google käännös.
        Kotimainen. Hallitus on nyt nimittämässä tutkintaa, joka tasoittaa tietä kansalaisuuden peruuttamiselle kaksoiskansalaisilta henkilöiltä, ​​jotka on tuomittu vakavista rikoksista tai jotka aiheuttavat uhkan kansalliselle turvallisuudelle. Tällä hetkellä noin 1 100 rikollista maahanmuuttajaa voidaan kattaa.

• Anonyymi

Satoja tuhansia pitäisi tappaa ns. 1. aallossa.

• Anonyymi

Mieluiten miljoonia.

• Anonyymi

uli uli persu uli

• Anonyymi

sinä pelkäät

• Anonyymi

tulevat Suomeen, taas saavat vihreät ja vassarit uusia jäseniä.

• Anonyymi

Niksuttelijatroli iski.

• Anonyymi

Onko ruotsalaisista tullut äärioikeistolaisia fasistinatsirasisteja?

• Anonyymi

tämä on hyvin yksin kertanen toimenpide, ei muutakuin kävellen pistää matkaan

• Anonyymi

Käsittämätöntä, että ne ylipäätään tulevat sivistyneeseen Eurooppaan pahojaan tekemään. Kouluja ei käydä, luokalle ei edes tarvitse nykyisin jäädä, kotoa käsin ei opeteta edes integroitumaan, kun mammat kulkee itsekin yhä säkeissä, näiltä luusereilta on otettava ensin kansalaisuus pois ja sitten ulos maasta valvotusti ! Määräys kannattaa laajentaa käsittämään koko lapsuusajan perhettä, siellähän se integroitumattomuus ja varjoyhteiskunnat muhii.
      Kyse on siis lähinnä haittamaahanmuutosta eli Afrikasta ja Aasiasta tulevasta haittamaahanmuutosta.

• Anonyymi

Niissä NUORISSA naisissa on periaatteessa toivo, siis vain teoriassa, että integroituvat vihan ja sorron ikeet niskassa ja muistissaan, mutta onhan jo nähty näitä munallisia siemenlinkoja, jotka tekevät niistäkin yksinhuoltajia toimeentuloautomaattiin. Sitten keräävät rahaa tekosyynään nähdä lapsia silloin tällöin.

• Anonyymi

Klitorisamputoiduilla pysyy kaapu, huivi tai naamari tiukasti päällä edelleen täällä SUOMESSA!
        Niin että se siitä synnytyskoneiden ja niiden jälkeläisten integraatiosta…

• Anonyymi

Muslimikaapu on aina jätesäkki.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2171
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      948
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe