Mikä tarkoitus on vammaisella lapsella?

Anonyymi-ap

Meidän Curre syntyi vesipäänä ja suntti hajosi aivoihin, mistä syystä hän on ollut 20 vuotiaan ikänsä idiootin tasolla. Hän ei oppinut puhumaan, kävelemään eikä sisäsiistiksi. Hän hädin tuskin tunnistaa omat vanhempansa. Hän vain makaa ja häntä syötetään ja pidetään puhtaana. Mikä merkitys hänellä on meille ja maailmalle?

Kiitämme tietysti Jeesusta siitä, että Currella ei ole pienintäkään mahdollisuutta joutua helvettiin ja hän on taivaassa terve aikuinen ihminen. Millainen persoona sieltä takaa mahtaa löytyäkään, kun aivot parantuvat?

Mietimme sitä, onko Curren vammaisuus rangaistus synneistämme, sillä hän sai alkunsa ennen kuin menimme naimisiin. Muistattehan sen, miten Jeesus rankaisi Daavidin ja Batseban lasta tappamalla hänet, koska nämä olivat tehneet huorin? Ja monia muitakin lapsia Jeesus surmasi ja on luvannut rangaista jopa kolmanteen polveen erinäisillä kirouksilla, joista Egyptin taudit, hulluus ja rutto on erikseen nimeltä mainittu Raamatussa, Jumalan sanassa.

Ihmettelemme myös sitä, mitä tarkoitusta varten taudinaiheuttajat, myrkylliset eliöt, loiset ja pedot ovat, mutta "tutkimattomat ovat Herran tiet" niin kuin tavataan sanoa. Jokin korkeampi tarkoitus näilläkin on, kun ne vahingoittavat jopa perheen pienimpiä, vaikka nämä eivät vielä mitään pahaa olisi ehtineet tehdä.

Toisaalta eivätkö nämä kaikki ole saatanan aiheuttamia? Vai onko se sittenkin Jeesus?

25

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostaisi minuakin.olen ollut sairaaloissa ja palvelutaloissa töissä. Hoitanut vammaisia ja dementikkoja.

• Ps.monet dementikot nukkuvat vaan.sikiöasennossa monet.tarvitsevat ruokaa ja puhtaanapitoa.vuositolkulla.miksi?

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Ps.monet dementikot nukkuvat vaan.sikiöasennossa monet.tarvitsevat ruokaa ja puhtaanapitoa.vuositolkulla.miksi?

"Sellaista elämä on."

• Anonyymi

Ps.monet dementikot nukkuvat vaan.sikiöasennossa monet.tarvitsevat ruokaa ja puhtaanapitoa.vuositolkulla.miksi?

siksi koska se on mahdollista

• Anonyymi

Emme ole taivaassa. Ja olen monesti tätä ajatellut että hoidetaanko meillä vanhuksia liiankin tehokkaasti ja onko lääketiede aina siunaus. Vielä minun nuoruudessa ei vanhukset eläneet useinkaan 80-vuotiaaksi. Ei ollut nesteytystä, ei tehohoitoa vaan kun muistisairas ei hoksannut syödä ja juoda tarpeeksi hän tavallaan hiipui jossain peräkammarissa pois. En kannata eutanasiaan mutta nyt ehkä pidetään liinakin tehokkaasti elämästä pois hiipuvia hengissä. Olen ajatellut tehdä hoitotahdon että minua ei tarvitse syöttää ja juottaa jos en enää ikäni heikkenemisen takia ymmärrä.

• Anonyymi

En usko, että teidän synneillänne tai edes S:nalla on tapahtuneen kanssa mitään tekemistä. Se, millaisena Curre syntyi, ei myöskään ole Jumalan kostoa teille.

Niin vain tapahtui, en tiedä miksi. Maailmassa on paljon sairauksia. Itsekin olen sairastanut aivan lapsesta asti ja sairauksia tullut vain lisää, iän mukana.

Kyllä itsekin olen ihmetellyt omaa elämäntarinaani, erilaista tuskaa, onnea vain vähän. Mutta kun katsomme tilannetta koko maailmassa, niin onhan tämä maapallomme kertakaikkiaan omituinen paikka elää.

Joillain on elämä onnellista, sitten taas on erilaisia yhteiskuntia, joissa ihmisillä vaikeat olot. Sotia, sairauksia, orjuutta, rikoksia. Myös Suomessa. Meillä vaikeuksissa eläminenkin on kuitenkin helpompaa kuin vsstaavasti jossain kaukoidässä! Meillä on puhdas vesi, hyvät asunnot, ruokaa, lääkkeitä. Ajattelepa esim. intialaista äitiä kadulla, oma currensa sylissään!

Näistä, hyvidtä olosuhteistamme olen kiitollinen Jumalalle. Olen ulkomailla asunut alkeellisemmissakin oloissa ja joskus vieläkin, vatsavaivoissani, olen kiitollinen jopa lämpimästä kylpyhuoneesta ja vessanpöntöstä. Kun muistan ulkomailla asian toimitetun usein, seisten lattialla olevan reiän päällä.

Meillä on monet asiat paremmin.

Curre varmastikin pääsee kerran onnellisena Taivaaseen. 🙂✨️

• Anonyymi

Eikös Jeesuksella tai saatanalla olekaan kaikessa sormensa pelissä? Kumpi näistä on luoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Jeesuksella tai saatanalla olekaan kaikessa sormensa pelissä? Kumpi näistä on luoja?

Saatana oli korkein luotu olento, taivaan ex-ylienkeli. Musikaalinen, kielitaitoinen, osaa Raamatun ulkoa. Taivaan ylistyskuoron johtaja.

Virittelee nytkin niitä ylistyskuoroja, lahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.

2. Tess. 2:4

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Moos. 1:1

Alussa Jumala loi taivaan ja maan.

• Anonyymi

juhan agf grann sanoisi sitä tähtilapseksi 👽 🤣🤣🤣

• Anonyymi

"Ajattelepa esim. intialaista äitiä kadulla, oma currensa sylissään!"

Intialaisen äidin ja hänen Currensa kärsimys olisi huomattavasti lyhytaikaisempi kuin meidän "hyvinvointivaltiossamme", jossa ihmisten turhaakin kärsimystä kyetään pitkittämään vaikka kuinka kauan.

• Anonyymi

Sehän on sanottu ihan selvästi Jumalan sanassa Raamatussa.

4. Moos. 14:18

'Herra on kärsivällinen, ja hänen hyvyytensä on suuri. Hän antaa anteeksi pahat teot ja rikkomukset, mutta ei jätä syyllistä rankaisematta. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen hän panee lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista.'

• Anonyymi

2. Sam. 12:13

Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

2. Sam. 12:15

Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

• Anonyymi

Mark. 10:6

Mutta maailman alussa Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi.

Ihmisessä on sekä miehinen puoli että naisellinen puoli.

ja-sana on suomenkielessä rinnastuskonjunktio

Siinä ei lue, että Jumala loi ihmisen mieheksi tai naiseksi. Eli täysin erillisiksi.

• Anonyymi

vammainen miksi syntyi vammaisena , siinä on aina jokin syy
      mongoloideja syntyy jos vanhana lisääntyy

• Anonyymi

Minäkin ole saanut alkuni ennen papin aamenta ja synnyin kaksi viikkoa vanhempien vihkimisen jälkeen. Olen ollut uskossa 54 vuotta. Olen Jumalan tahdosta syntynyt. Tiedämme että sairaudet ja vammaisuus ei kuulunut alussa Jumalan suunnitelmaan. Teidän lapsenne on taivaassa täydellinen ja terve. Emme ymmärrä miksi ikäviä asioita tapahtuu mutta kaikilla tänne syntyneillä on Jumalan suunnitelma ja ihmisarvo. Ei vammaisen lapsen syntymä ole teille rangaistus vaan erityistehtävä. Koetusta elämä on tavalla taikka toisella syntiinlankeemuksen jälkeen. Jo tuhatvuotisessa rauhan valtakunnassa on elämä täydellisempää. Voimia ja siunausta teille perheenä Curren vanhempina.

• Anonyymi

Raamatun syntikäsite on paljon laajempi kuin hellareiden tulkinta, kun he puhuvat vain ihmisen omista tietoisista tekosynneistä.

Valit. 5:7

Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

3. Moos. 26:39

Teistä jäljelle jääneet riutuvat vihollismaassa syntiensä tähden, ja myös isiensä syntien tähden he riutuvat.

Helluntailaiset eivät tunnusta edes perisyntiä, Adamin syntinlankeemusta, eikä esivanhempien syntivelkaa, mistä seuraa aina rangaistus.

3. Moos. 26:40

Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan.

Gal. 6:7

Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.

Ei ne kaikki pahat teot mene automaattisesti Jeesuksen piikkiin. Kuten usein hoetaan.

• Anonyymi

helluntailainen 🤔 ai se lähes vajakki sukulainen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helluntailainen 🤔 ai se lähes vajakki sukulainen ?

mitä arvosanoja sulla oli koulussa ? veli karkasi koulun ikkunasta ja torkkari pelkkiä nelosia 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mielenkiintoinen video, jolla aivokirurgi todistaa että jopa vaikeasti vammaisilla on aistiva ja ajatteleva sielu. Jopa vegetatiivisten, melkein aivokuolleiden aivotoiminta aktivoituu silloin kun heille puhutaan. He haluaisivat vastata, mutteivat voi.

https://youtube.com/watch?v=41bIJ7hYbLs

• Anonyymi

Paratiisissä ei ole kaikki täydellistä, kun haukattiin omenasta.

• Anonyymi

Ihminen menetti ikuisesti elävän sielunsa syntiinlankeemuksen seurauksen, ihmisestä tuli kuolevainen olento.
        Sinä päivänä, jona te siitä syötte, te kuolette.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu viisi sääntöjen vastaista viestiä.

• Anonyymi

Testi. Toimiiko S24?

• Anonyymi

Ihminen menetti ikuisesti elävän sielunsa syntiinlankeemuksen seurauksen, ihmisestä tuli kuolevainen olento.
      Sinä päivänä, jona te siitä syötte, te kuolette.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2617
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1890
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1667
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1351
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1031
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1020
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      999
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      924
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe