😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
Yhä useampi käytetyn auton ostanut riitauttaa autokaupan ja lähestyy autokauppiasta pitkän vaatimuslistan kanssa. Osa tapauksista menee oikeuteen, loput kuluttajaviranomaisille.
Tämä luonnollisesti nostaa käytettyjen myyntihintoja Suomessa, mutta ei hyvityshintaa. Autokauppojen on pakko vetää entistä enemmän välistä.
Minäkin olen riitauttanut kaksi viimeisintä autokauppaa. Kuuluu protokollaan nykyään.
Kaceri myi suoraan yksityiselle ja kuukauden päästä hänelle soitti lakimies. Sovittelivat tapauksen, mutta sekin maksoi kaverilleni melkein 3000 euroa. Vaihtoehtona käräjäoikeus.
Käytettynä ostetun auton kauppahinta on yhä harvemmin lopullinen hinta. Suomikin kansainvälistyy.
Anonyymi-ap
1
61
Vastaukset
- Anonyymi
Eli se kaverisi siis kusetti kaupoissa. Minkä muun takia tarvitsi sovitella ja hyvitellä hinnasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161