että Israelia ei saisi kritisoida tai touhua pitäisi simpata sokeasti joka käänteessä? Menee minun ymmärrykseni yli.
Uskon Jeesukseen, mutta en ymmärrä miten kristinusko on joku automatio sille
22
204
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sotakiimassa ole kyse järjestä.
Eikä uskosta. - Anonyymi
Ajattele mikä todistus Jeesuksesta olis, jos kristityt menis sinne Gazaan sodan keskelle auttaa uhreja, kertoisi Jeesuksen rakkaudesta joka kertoo rakastamaan vihollisiakin ja kääntämään toisenkin poskensa lyöjälle. Heiluteltais siellä Israelin lippua ja kerrottais et oikeet israelilaiset, oikee valittu kansa tahtoo rakastaa koston sijaan. Nostettais sillä tavalla Israelin maine maailman silmissä siihen paikkaan mihin se kuuluukin. Vaikka Hamas saatais tällä menolla Gazasta tuhottua, on aika varmaa et maailman toisella laidalla, joku uus Hamas ryhmä nousee pintaan terrorisoi maan. Ja vielä hurjempana kuin nyt kun siihen liitetään syyttömien gazalaisten itku ja murhe pommituksissa kuolleista läheisistä. Meidän kristittyjen pitäis herätä rakastamaan.
- Anonyymi
"Heiluteltais siellä Israelin lippua ja kerrottais et oikeet israelilaiset, oikee valittu kansa tahtoo rakastaa koston sijaan. Nostettais sillä tavalla Israelin maine maailman silmissä siihen paikkaan mihin se kuuluukin."
No ette te niitä Israelin lippuja kauaa siellä heiluttelis, kun se Israel tekis selvää teistä hihhuleista siinä kuin palestiinalaisistakin.
- Anonyymi
No... jos lukisit Raamattua, niin ehkä ymmärtäisit edes jollain tasolla, miksi ei tahdota kritisoida eikä tuomita.
"Kuinka ihanat ovat sinun majasi, Jaakob,
sinun asuinsijasi, Israel!
Siunattu olkoon, joka sinua siunaa,
kirottu, joka sinua kiroaa!"Tää on todellista pahuutta!ettäkö oman siunauksenne takia siunaat maata jonka vuoksi monet lapset kuolevat?Jumalasi on ääliö!
- Anonyymi
"Siunattu olkoon, joka sinua siunaa,
kirottu, joka sinua kiroaa!""
No tämähän selittääkin sitten sen, että Jeesuskin ristiinnaulittiin ja tapettiin, kun uskalsi "kirota" eli lausua totuuksia juutalaisista !
Olis pitäny vaan "siunata" ja kehua "ihania majojaja", niin olis säilyttäny henkikultansa.
Matt. 3:7
Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
Matt.12
34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Matt.23
29 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita,
30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isäimme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettain vereen'!
31 Niin te siis todistatte itsestänne, että olette niiden lapsia, jotka tappoivat profeetat.
32 Täyttäkää siis te isäinne mitta.
33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
34 Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;
35 että teidän päällenne tulisi kaikki se vanhurskas veri, joka maan päällä on vuodatettu vanhurskaan Aabelin verestä Sakariaan, Barakiaan pojan, vereen asti, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välillä.
36 Totisesti minä sanon teille: tämä kaikki on tuleva tämän sukupolven päälle.
37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
38 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'.
Luuk.3
7 Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
8 Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä, älkääkä ruvetko sanomaan mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham', sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.
Matt.27
22 Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" He sanoivat kaikki: "Ristiinnaulittakoon!"
23 Niin maaherra sanoi: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?" Mutta he huusivat vielä kovemmin sanoen: "Ristiinnaulittakoon!"
24 Ja kun Pilatus näki, ettei mikään auttanut, vaan että meteli yhä yltyi, otti hän vettä ja pesi kätensä kansan nähden ja sanoi: "Viaton olen minä tämän miehen vereen. Katsokaa itse eteenne."
25 Niin kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Tulkoon hänen verensä meidän päällemme ja meidän lastemme päälle". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Siunattu olkoon, joka sinua siunaa,
kirottu, joka sinua kiroaa!""
No tämähän selittääkin sitten sen, että Jeesuskin ristiinnaulittiin ja tapettiin, kun uskalsi "kirota" eli lausua totuuksia juutalaisista !
Olis pitäny vaan "siunata" ja kehua "ihania majojaja", niin olis säilyttäny henkikultansa.
Matt. 3:7
Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
Matt.12
34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Matt.23
29 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita,
30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isäimme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettain vereen'!
31 Niin te siis todistatte itsestänne, että olette niiden lapsia, jotka tappoivat profeetat.
32 Täyttäkää siis te isäinne mitta.
33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
34 Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;
35 että teidän päällenne tulisi kaikki se vanhurskas veri, joka maan päällä on vuodatettu vanhurskaan Aabelin verestä Sakariaan, Barakiaan pojan, vereen asti, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välillä.
36 Totisesti minä sanon teille: tämä kaikki on tuleva tämän sukupolven päälle.
37 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
38 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'.
Luuk.3
7 Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
8 Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä, älkääkä ruvetko sanomaan mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham', sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.
Matt.27
22 Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" He sanoivat kaikki: "Ristiinnaulittakoon!"
23 Niin maaherra sanoi: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?" Mutta he huusivat vielä kovemmin sanoen: "Ristiinnaulittakoon!"
24 Ja kun Pilatus näki, ettei mikään auttanut, vaan että meteli yhä yltyi, otti hän vettä ja pesi kätensä kansan nähden ja sanoi: "Viaton olen minä tämän miehen vereen. Katsokaa itse eteenne."
25 Niin kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Tulkoon hänen verensä meidän päällemme ja meidän lastemme päälle".Jeesus kyllä tiesi, mitä puhui - vaan aivan toisin on teidän laitanne te helluntaipalstan tekopyhät teeskentelijät.
- Anonyymi
"No... jos lukisit Raamattua, niin ehkä ymmärtäisit edes jollain tasolla, miksi ei tahdota kritisoida eikä tuomita."
Kuvittelet siis, etten ole lukenut Raamattua ?
No voin kertoa, että olen lukenut Raamattua, mutta en ole kuunnellut huuhaaprofeettojen huuhaaprofetioita MAALLISEN Israelin tulevasta suuruudesta ja loistosta "ihanine majoineen".
Gal.4
26 Mutta se Jerusalem, joka YLHÄÄLLÄ ON, on vapaa, ja SE ON MEIDÄN ÄITIMME.
Hebr.11
8 Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
9 Uskon kautta hän ELI MUUKALAISENA LUPAUKSEN MAASSA niinkuin vieraassa maassa, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
10 sillä hän odotti sitä kaupunkia, jolla on perustukset ja jonka rakentaja ja luoja on Jumala.
11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
12 Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.
13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja TUNNUSTANEET OLEVANSA VIERAITA JA MUUKALAISIA MAAN PÄÄLLÄ.
14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
16 mutta nyt HE PYRKIVÄT PAREMPAAN, SE ON TAIVAALLISEEN. SENTÄHDEN JUMALA EI HEITÄ HÄPEÄ, VAAN SALLII KUTSUA ITSEÄÄN HEIDÄN JUMALAKSENSA; sillä hän on valmistanut heille kaupungin.
Edellä kirjoitetusta voi tehdä sen johtopäätöksen, että Jumala häpeää tätä maallista, lihasta syntynyttä Israelia, jota UTssa kutsutaan Haagariksi, eikä salli itseään kutsuttavan heidän Jumalaksensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No... jos lukisit Raamattua, niin ehkä ymmärtäisit edes jollain tasolla, miksi ei tahdota kritisoida eikä tuomita."
Kuvittelet siis, etten ole lukenut Raamattua ?
No voin kertoa, että olen lukenut Raamattua, mutta en ole kuunnellut huuhaaprofeettojen huuhaaprofetioita MAALLISEN Israelin tulevasta suuruudesta ja loistosta "ihanine majoineen".
Gal.4
26 Mutta se Jerusalem, joka YLHÄÄLLÄ ON, on vapaa, ja SE ON MEIDÄN ÄITIMME.
Hebr.11
8 Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
9 Uskon kautta hän ELI MUUKALAISENA LUPAUKSEN MAASSA niinkuin vieraassa maassa, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
10 sillä hän odotti sitä kaupunkia, jolla on perustukset ja jonka rakentaja ja luoja on Jumala.
11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
12 Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.
13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja TUNNUSTANEET OLEVANSA VIERAITA JA MUUKALAISIA MAAN PÄÄLLÄ.
14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
16 mutta nyt HE PYRKIVÄT PAREMPAAN, SE ON TAIVAALLISEEN. SENTÄHDEN JUMALA EI HEITÄ HÄPEÄ, VAAN SALLII KUTSUA ITSEÄÄN HEIDÄN JUMALAKSENSA; sillä hän on valmistanut heille kaupungin.
Edellä kirjoitetusta voi tehdä sen johtopäätöksen, että Jumala häpeää tätä maallista, lihasta syntynyttä Israelia, jota UTssa kutsutaan Haagariksi, eikä salli itseään kutsuttavan heidän Jumalaksensa.Raamattua lukiessa käy erittäin selväksi, että Jumalalla näyttäisi olevan paljon syytä hävetä myös lähestulkoon kaikkia nykyisiä "kristillisiksi" itseään kutsuvia seurakuntia ja kirkkoja.
Kun itse tekee aivan samoja tekoja, mm. vihaa veljiään, niin ei ole kovin järkevää lähteä tuomitsemaan muita sellaisen tekemisestä. Se kyllä tulee vielä potkaisemaan vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattua lukiessa käy erittäin selväksi, että Jumalalla näyttäisi olevan paljon syytä hävetä myös lähestulkoon kaikkia nykyisiä "kristillisiksi" itseään kutsuvia seurakuntia ja kirkkoja.
Kun itse tekee aivan samoja tekoja, mm. vihaa veljiään, niin ei ole kovin järkevää lähteä tuomitsemaan muita sellaisen tekemisestä. Se kyllä tulee vielä potkaisemaan vastaan."Raamattua lukiessa käy erittäin selväksi, että Jumalalla näyttäisi olevan paljon syytä hävetä myös lähestulkoon kaikkia nykyisiä "kristillisiksi" itseään kutsuvia seurakuntia ja kirkkoja."
Ilmestyskirjan "suuri Babylon" on hyvä kuvaus näistä kristillisistä kirkoista ja lahkoista.
Jos "taivaallinen Jerusalem" on kuvaus Jumalan Hengestä syntyneestä seurakunnasta, niin suuri Babylon on kuvaus lihasta syntyneistä eli ihmisten rakentelemista uskonnollisista organisaatioista.
Ilm.17
5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, MAAN PORTTOJEN JA KAUHISTUKSIEN ÄITI".
6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
Gal.4:26
Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja SE ON MEIDÄN ÄITIMME. - Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Tää on todellista pahuutta!ettäkö oman siunauksenne takia siunaat maata jonka vuoksi monet lapset kuolevat?Jumalasi on ääliö!
Israel taistelee olemassa olostaan , siksi Isrelia pitää tukea. Miljardi ihmistä lähitienoilla haluaa tappaa juutalaisia, kuin hamasi aloittaessa sodan, Juutalais vauvoja poltettiin virnuillen elävinä äitien katsellessa., raiskattuina ja rinnat leikattuina. Näin hamasin manifestissa käskettin tehdä. Nyt hamas ja valtava pahuus saa maistaa omaa lääkettään. Mutta parku on kova, etenkin tekopyhien naisten puolelta, jotka tekevät surutta 42 miljoonaa aborttia vuodessa. Hekin heittävät vauvan surutta roskiin, kuin jätteen. Miksi ette hauku evoluutiota ääliöksi.? Taivaan Hyvä Isämme, on kääntänyt selkänsä hamasille, kuten sekin hylkäsi Isämme hyvyyden sanoman ja aloitti hillittömän tappamisen. Jospa kaikki, myös islam ja abortoivat naiset, alkaisivat totella hyvän Jumalamme käskyjä, niin maailmamme olisi paljon parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israel taistelee olemassa olostaan , siksi Isrelia pitää tukea. Miljardi ihmistä lähitienoilla haluaa tappaa juutalaisia, kuin hamasi aloittaessa sodan, Juutalais vauvoja poltettiin virnuillen elävinä äitien katsellessa., raiskattuina ja rinnat leikattuina. Näin hamasin manifestissa käskettin tehdä. Nyt hamas ja valtava pahuus saa maistaa omaa lääkettään. Mutta parku on kova, etenkin tekopyhien naisten puolelta, jotka tekevät surutta 42 miljoonaa aborttia vuodessa. Hekin heittävät vauvan surutta roskiin, kuin jätteen. Miksi ette hauku evoluutiota ääliöksi.? Taivaan Hyvä Isämme, on kääntänyt selkänsä hamasille, kuten sekin hylkäsi Isämme hyvyyden sanoman ja aloitti hillittömän tappamisen. Jospa kaikki, myös islam ja abortoivat naiset, alkaisivat totella hyvän Jumalamme käskyjä, niin maailmamme olisi paljon parempi.
Pitäisi totella käskyjä yhtä tunnollisesti kuin Israel, että sapattina tekee kansanmurhaa, mutta ei sapattina vartioitse rajojaan.
Joskin varsin huono esimerkki käskyjen pitämisestä.
Todella huono. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Raamattua lukiessa käy erittäin selväksi, että Jumalalla näyttäisi olevan paljon syytä hävetä myös lähestulkoon kaikkia nykyisiä "kristillisiksi" itseään kutsuvia seurakuntia ja kirkkoja."
Ilmestyskirjan "suuri Babylon" on hyvä kuvaus näistä kristillisistä kirkoista ja lahkoista.
Jos "taivaallinen Jerusalem" on kuvaus Jumalan Hengestä syntyneestä seurakunnasta, niin suuri Babylon on kuvaus lihasta syntyneistä eli ihmisten rakentelemista uskonnollisista organisaatioista.
Ilm.17
5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, MAAN PORTTOJEN JA KAUHISTUKSIEN ÄITI".
6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
Gal.4:26
Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja SE ON MEIDÄN ÄITIMME.Aivan, kun ei itsekään pidetä Jeesuksen käskyä toistemme rakastamisesta - ts. ei eletä niinkuin Jeesus, apostolit ja muut ensimmäiset kristityt elivät keskinäisessä yhteydessä - ja kaikkensa antamisessa ja jakamisessa - niin silloin eletään sulassa itsekkyydessä ja käytännöllisesti katsoen veljiensä vihaamisessa.
Tosiaankin, silloin on hyvin vaarallista lähteä tuomitsemaan muita, kuten nyt vaikka juutalaisia, heidän harjoittamasta vihastaan.
"Näkemäsi kymmenen sarvea ja peto vihastuvat porttoon ja repivät hänet paljaaksi ja alastomaksi, syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tuhkaksi. Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Israel taistelee olemassa olostaan , siksi Isrelia pitää tukea."
Palestiinalaiset eivät siis mielestäsi taistele olemassaolostaan, kun heitä kansanmurhataan, heidän kotinsa ja koko elämänsä tuhotaan ja viimeisetkin elossa olevat yritetään häätää kotiseuduiltaan ?
Ja oliko Israelin harjoittama apartheid ja laittomien siirtokuntien rakentaminen palestiinalaisten maille muka "olemassaolotaistelua"? Miksi he eivät voineet pysyä omien rajojensa sisäpuolella ja kohdella palestiinalaisia tasa-arvoisesti?
"Nyt hamas ja valtava pahuus saa maistaa omaa lääkettään."
Tarkoitat siis, että Gazan lapset ja vauvat saavat maistaa omaa lääkettään ?
Te tekopyhät uskovaiset niin kovasti itkette niitä abortoituja sikiöitä, mutta siunaatte, kun Israel tappaa jo syntyneitä palestiinan avuttomia ja kaikkeen pahuuteen syyttömiä lapsia ja vauvoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Israel taistelee olemassa olostaan , siksi Isrelia pitää tukea."
Palestiinalaiset eivät siis mielestäsi taistele olemassaolostaan, kun heitä kansanmurhataan, heidän kotinsa ja koko elämänsä tuhotaan ja viimeisetkin elossa olevat yritetään häätää kotiseuduiltaan ?
Ja oliko Israelin harjoittama apartheid ja laittomien siirtokuntien rakentaminen palestiinalaisten maille muka "olemassaolotaistelua"? Miksi he eivät voineet pysyä omien rajojensa sisäpuolella ja kohdella palestiinalaisia tasa-arvoisesti?
"Nyt hamas ja valtava pahuus saa maistaa omaa lääkettään."
Tarkoitat siis, että Gazan lapset ja vauvat saavat maistaa omaa lääkettään ?
Te tekopyhät uskovaiset niin kovasti itkette niitä abortoituja sikiöitä, mutta siunaatte, kun Israel tappaa jo syntyneitä palestiinan avuttomia ja kaikkeen pahuuteen syyttömiä lapsia ja vauvoja.Itse olet tekopyhä teeskentelijä, petovaltion kansalainen kuten juutalaisetkin omansa. Suomi-nimisen petovaltion omakseen merkitsemä ja numeroima perkeleen lapsi. Koska Jumalan armosta olet saanut elää täällä 80 vuotta kutakuinkin rauhan merkeissä, niin rintasi on siitä röyhistynyt ja olet alkanut katteettomasti kuvittelemaan olevasi jotenkin muita parempi ihminen.
No et ole - sillä samantien kun esimerkiksi tuolta itärajan toiselta puolelta alkaa rynniä tänne porukkaa ryöstämään, murhaamaan ja raiskaamaan sinun lapsiasi, tyttöystävääsi, vaimoasi, äitiäsi jne., niin sinä ryhdyt kannustamaan ja hurraamaan kun "sinun" hävittäjäsi tappavat ja vammauttavat vuorostaan näitä hyökkääjiä ja heidän siviilejään. Ellet peräti vieläpä itse osallistu silloin kyseisiin murhatalkoisiin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, kun ei itsekään pidetä Jeesuksen käskyä toistemme rakastamisesta - ts. ei eletä niinkuin Jeesus, apostolit ja muut ensimmäiset kristityt elivät keskinäisessä yhteydessä - ja kaikkensa antamisessa ja jakamisessa - niin silloin eletään sulassa itsekkyydessä ja käytännöllisesti katsoen veljiensä vihaamisessa.
Tosiaankin, silloin on hyvin vaarallista lähteä tuomitsemaan muita, kuten nyt vaikka juutalaisia, heidän harjoittamasta vihastaan.
"Näkemäsi kymmenen sarvea ja peto vihastuvat porttoon ja repivät hänet paljaaksi ja alastomaksi, syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tuhkaksi. Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti.""Tosiaankin, silloin on hyvin vaarallista lähteä tuomitsemaan muita, kuten nyt vaikka juutalaisia, heidän harjoittamasta vihastaan."
Väärät teot on lupa tuomita.
"Näkemäsi kymmenen sarvea ja peto vihastuvat porttoon"
Portto kuvaa lihasta syntyneitä ihmisten rakentelemia seurakuntia, joten kannattaisi miettiä, onko itsekin sellaisessa jäsenenä ja OSALLINEN sen synteihin.
Ilm.18:4
1 Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan.
2 Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
3 Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."
4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "LÄHTEKÄÄ SIITÄ ULOS, TE MINUN KANSANI, ETTETTE TULISI HÄNEN SYNTEIHINSÄ OSALLISIKSI JA SAISI TEKIN KÄRSIÄ HÄNEN VITSAUKSISTANSA.
5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet tekopyhä teeskentelijä, petovaltion kansalainen kuten juutalaisetkin omansa. Suomi-nimisen petovaltion omakseen merkitsemä ja numeroima perkeleen lapsi. Koska Jumalan armosta olet saanut elää täällä 80 vuotta kutakuinkin rauhan merkeissä, niin rintasi on siitä röyhistynyt ja olet alkanut katteettomasti kuvittelemaan olevasi jotenkin muita parempi ihminen.
No et ole - sillä samantien kun esimerkiksi tuolta itärajan toiselta puolelta alkaa rynniä tänne porukkaa ryöstämään, murhaamaan ja raiskaamaan sinun lapsiasi, tyttöystävääsi, vaimoasi, äitiäsi jne., niin sinä ryhdyt kannustamaan ja hurraamaan kun "sinun" hävittäjäsi tappavat ja vammauttavat vuorostaan näitä hyökkääjiä ja heidän siviilejään. Ellet peräti vieläpä itse osallistu silloin kyseisiin murhatalkoisiin..."No et ole - sillä samantien kun esimerkiksi tuolta itärajan toiselta puolelta alkaa rynniä tänne porukkaa ryöstämään, murhaamaan ja raiskaamaan sinun lapsiasi, tyttöystävääsi, vaimoasi, äitiäsi jne., niin sinä ryhdyt kannustamaan ja hurraamaan kun "sinun" hävittäjäsi tappavat ja vammauttavat vuorostaan näitä hyökkääjiä ja heidän siviilejään. Ellet peräti vieläpä itse osallistu silloin kyseisiin murhatalkoisiin..."
Suomeen on hyökätty sieltä, mutta puolustussota on suomalaisille riittänyt, enkä usko suomalaisten haaveilevan jonkun maan valloittamisesta ja ryöstämisestä ja sen koko kansan tuhoamisesta.
Sotiin syyllisiä ovat valtaan päässeet psykopaattijohtajat sekä heidän hovinsa, ei propagandan avulla aivopesty kansa, ja näitä diktaattoreita tai diktaattoriksi pyrkiviä näyttää sikiävän nyt joka puolelle. Mutta todellakin hurraan, jos esim yksikin näistä - Putin, Netanjahu, Trump, Orban, Lukašenka. Kim-jong un, Erdoğan - kokee ansaitsemansa paskasen lopun! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tosiaankin, silloin on hyvin vaarallista lähteä tuomitsemaan muita, kuten nyt vaikka juutalaisia, heidän harjoittamasta vihastaan."
Väärät teot on lupa tuomita.
"Näkemäsi kymmenen sarvea ja peto vihastuvat porttoon"
Portto kuvaa lihasta syntyneitä ihmisten rakentelemia seurakuntia, joten kannattaisi miettiä, onko itsekin sellaisessa jäsenenä ja OSALLINEN sen synteihin.
Ilm.18:4
1 Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan.
2 Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
3 Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."
4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "LÄHTEKÄÄ SIITÄ ULOS, TE MINUN KANSANI, ETTETTE TULISI HÄNEN SYNTEIHINSÄ OSALLISIKSI JA SAISI TEKIN KÄRSIÄ HÄNEN VITSAUKSISTANSA.
5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa."4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "LÄHTEKÄÄ SIITÄ ULOS, TE MINUN KANSANI, ETTETTE TULISI HÄNEN SYNTEIHINSÄ OSALLISIKSI JA SAISI TEKIN KÄRSIÄ HÄNEN VITSAUKSISTANSA."
Kun kuuluu suuren Babylonin porttouskontoihin ja levittää "evankeliumia" 1) ihmisiä iankaikkisesti kiduttavasta Jumalasta, mikäli ei usko tämän taivaallisen Hulttiojumalan/Isän olemassaoloon sekä 2) Israelin "ihanista majoista" samaan aikaan, kun tämä "siunattu silmäterä" murhaa Gazan lapsia ja pistää maan tasalle heidän kotinsa ja majansa (huom tämän kaiken he tekevät Jeesukselle UTn mukaan), niin ei tarvitse ihmetellä, jos "peto" eli maallinen valta jossain vaiheessa saa tarpeekseen teistä sekopääkahjoista, riisuu teidät "alastomaksi" eli paljastaa teidän valheenne ja tuhoaa koko teidän harhaisen psykopaattien rakenteleman suuren Babylonin uskontosysteeminne, sillä jumalattomillekin teidän "kristilliset arvonne" ovat liikaa.
Turhaan kuuntelette niitä huuhaaprofeettojanne ja odotatte "tempausta", joka pelastaisi teidät turvaan kaikelta siunaamaltanne hävitykseltä, sillä tämä odottaa teitäkin, ellette tule järkiinne ja lähde ulos niistä porttoseurakunnistanne ja hylkää niiden järjettömät opit ja harhaopetukset !
"Näkemäsi kymmenen sarvea ja peto vihastuvat porttoon ja repivät hänet paljaaksi ja alastomaksi, syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tuhkaksi. Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti."
- Anonyymi
Suomihan rakentanut aidan itärajalle juuri sitä varten ettei sieltä yllätetä sekä saanut Natojoukoille tukikohdan, että ei sieltä niin vain tule joku rosvojoukko ketään raiskaamaan ja mellastamaan sitten mielen määrin.
Viime sodassa Suomen itsenäisyyden pelasti se, että linnoittauduimme asemasota vaiheeseen, vaikka mahdollisuus olisi ollut päästä pidemmälle. Meillä oli vain halua saada omamme ja vähän enemmän takaisin, mutta ei lähteä sotarikosten ja kansanmurhan tielle. Joskin yksin siihen kyvyt eivät tosin olisi riittäneet ja Saksa hyytyi juuri ratkaisevalla hetkellä. - Anonyymi
Ajatella mikä mekkala siitä syntyisi jos vaikka Imatralle tulisi rajan yli venäläinen rosvojoukko käyden tappamassa ihmisiä ja veisi heitä mukanaan eikä kukaan puuttuisi asiaan kuin vasta sitten kun se olisi jo liian myöhäistä, ihmiset olisi tapettu ja siepatut ihmiset viety piiloon eikä heitä voisi enää jäljittää.
Siinä olisi monen ihmisen pää vadilla että miksi näin pääsi tapahtumaan.
Ei voisi vain syyttää vasemmistoa.
Eikä vahinkoa voisi korvata sotarikoksilla tai kansanmurhalla. - Anonyymi
Se taitaa olla kesä nyt taas.
- Anonyymi
jhjjhcf
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po2077196- 512753
- 1882251
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101613Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.1421569Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke191237- 741190
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,381133Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä241097Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty501019