Helsingin Sanomat julkaisee uutisen Gazan siviiliuhreista niin Helsingin Sanomien uutisen kommentit rakentuvat propaganda-boteista niin että joka toinen kommentti kieltää iskun tapahtuneen ja seuraava
botti selittää että palestiinalaisilla ei ole omaa valtiota eikä statusta. Kommenttirivistöt kasvavat huikeisiin mittoihin ja kun uutisesta on kulunut noin puoli tuntia on kommenttien portaikkovälit
kasvaneet matemaattisesti niin suuriksi että lukija häkeltyy ja ei pysty päättelemään lopulta kommenttiketjuista mitään mikä liittyi itse uutiseen eli esimerkiksi Israel iski sairaalaan ja isku tappoi useita potilaita.Propaganda- botit eivät printtaa vastauksessaan mikä liittyi sairaalaiskuun vaan printtaa Israelin historiaan, antisemitismiin, Hamasin kitkemiseen jne jne mutta ei mainitse myötätuntoa iskussa kuolleille siviileille.
Tällainen propaganda jossa surullinen uutinen käännetään poliittiseksi keskusteluksi ja väittelyksi on tehokas tapa uuvuttaa ja läkähdyttää lukijan väsyneeksi ja näin uutinen on käännetty vasta-uutiseksi
On mielenkiintoista seurata kun esimerkiksi
5
111
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on totta.Te jotka käytte täällä kirjoittelemassa niin käykää lukemassa Hesarin Gaza uutisoinnissa esiintyvät kommenttipalstat
niin niissä on epänormaalin suuret keskusteluketjut ja ne toistaa samaa kasvaa.
Se ei voi olla sattumaa.Itse huomasin että kun Gazaan liittyvä uutinen oli ilmestynyt aamulla klo 09.00 niin jo noin 10 minuutin päästä kommentointiketju oli älyttömän pitkä.
En usko että noin iso määrä ihmisiä odottaa kädet täristen Gaza uutisia ja alkavat näppäilemään nopeasti omia ajatuksiaan ja näkemyksiään sellaisella vauhdilla että pikakirjoittajat jäävät jopa toiseksi.Kyllä propaganda koneisto on jo aamulla tosi tehokasta.- Anonyymi
Juutalaiset on aktiivisia propagandisteja.
- Anonyymi
Onhan näist lapsista ainakin puolet terroristei eli 9000 lasta.
- Anonyymi
Uutisen mitätöinti on tietyllä tapaa rikos
- Anonyymi
Voivatko robotit keskustella ja manipuloida niin pahasti että jopa omat perhesuhteet voisi kärsiä?
Sitten pitää lopettaa some paska ja keskittyä vaikka opiskeluun ja ihmissuhteisiin.Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802