He ovat suoriutuneet hyvin monisatatuhansisen jäsenistönsä etujen ajamisesta vaikka heille maksetaan huonoa palkkaa verrattuna työnantajajärjestöjen johtajien palkkoihin.
Tiesitkö, että heille maksetaan huomattavasti enemmän kuin työntekijäjärjestöjen johtajille. Ay-po,mot ovat suorastaan palkkakuopassa verrattuna näiden porhojen palkkoihin:
https://yle.fi/a/74-20059157
Tarkoitan siis näitä elättejä jotka tienaavat paljon enemmän kuin työntekijäliittojen johtajat jotka ovat palkkansa ansainneet.
Työmarkkinajohtajien tulot vuonna 2022
1. Häkämies Jyri (EK): 404 839 €
Ansiotulot: 401 077 €
Pääomatulot: 3 762 €
Image
2. Lehtomäki Paula (Metsäteollisuus): 346 074 €
Ansiotulot: 346 074 €
Pääomatulot: 0 €
Image
3. Hirvola Jaakko (Teknologiateollisuus): 314 966 €
Ansiotulot: 310 501 €
Pääomatulot: 4 464 €
Image
4. Aarto Tuomas (Palta): 300 060 €
Ansiotulot: 300 060 €
Pääomatulot: 0 €
Näihin verrattuna työntekijäliittojen pomot ovat palkkakuopassa.
Kaikki tuki työntekijäliittojen johtajille
Anonyymi-ap
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Jopas skeidaa päästi taas persutrolli tai Pietarin trolli . Yyyääööyh ,
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20059157
Mitä skeidaa tuossa uutisessa on. Sehän kertoo totuuden kuinka työnantajaliittojen pomot ovat huomattavasti paremmmin palkattuja kuin ay-pomot
- Anonyymi
Ookko koskaan nähnyt persutrollin puolustavsn duunari?
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.
- Anonyymi
Kuuluuhan kepulainenkin duunari liittoon niin sikäli kuuluu palstalle.
- Anonyymi
Juuri näin on asia. Liittoon kuuluminen on tärkeää. Työnantaja uskoo vain joukkovoimaan!
- Anonyymi
Yhteistyökyky on tärkeämpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy381021Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740