Hei. Minulla on tarve asentaa kotiini valokuitu.
Kuka voisi asentaa valokuidun kotiini
6
201
Vastaukset
- Anonyymi
Soita valokuituselle.
- Anonyymi
Käy ostamassa piuhaa kaupasta. Mittaa ensin paljonko tarvitset. Sitten lähikauppaan.
Kyllä se kauppias tai myyjät opastaa, jos et itse osaa sitä asentaa.
Niin. Äläkä unohda sitä lamppua hankkia, sinne kuituun. Ei se muuten toimi.- Anonyymi
Laserkyniä saa parillakympillä. Sillä saa hyvät lasersäteet kuituun sisälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laserkyniä saa parillakympillä. Sillä saa hyvät lasersäteet kuituun sisälle.
60 w. lamppu on tehokkaampi. Siitä saa myös lämpöä, asuntoon.
- Anonyymi
Onko siis omakotitalo? Silloin voit itse päättää.
Jos ei, niin ehkä kannattaa kysyä taloyhtiön isännöitsijältä. Meille joku halusi valokuidun kun 100/10 ei riittänyt, mutta taloyhtiö ei. Taloyhtiön puhelinjakamoon tulee kuitenkin jo valokuitu ja saatiin G.Fast, joka tarjoaa jo puhelinlaapeleilla valokuidun latausnopeudet. - Anonyymi
"Taloyhtiön puhelinjakamoon tulee kuitenkin jo valokuitu ja saatiin
G.Fast, joka tarjoaa jo puhelinlaapeleilla valokuidun latausnopeudet."
Tuossa on yksi syy, miksi Elisalla tuli niin hitsinmoinen hätä sulkea kaikki kupariverkkoon perustuvat ADSL-yhteydet Espoossa. Siksi, ettevät asiakkaat ala kyselemään G.Fastin perään.
Kyseisellä G.Fast menetelmällä perinteisessä kupariverkossa saadaan samanlaiset, satojen megabittien siirtonopeudet kuin valokuiduillakin.
Koko mittavat, valokuitujen maahan kaivelun hommat ovat olleet melko lailla turhia. Olemassa oleva puheliverkko kykenee toimittamaan samat siirtonopeudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921