Hei. Minulla on tarve asentaa kotiini valokuitu.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Soita valokuituselle.
- Anonyymi
Käy ostamassa piuhaa kaupasta. Mittaa ensin paljonko tarvitset. Sitten lähikauppaan.
Kyllä se kauppias tai myyjät opastaa, jos et itse osaa sitä asentaa.
Niin. Äläkä unohda sitä lamppua hankkia, sinne kuituun. Ei se muuten toimi.- Anonyymi
Laserkyniä saa parillakympillä. Sillä saa hyvät lasersäteet kuituun sisälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laserkyniä saa parillakympillä. Sillä saa hyvät lasersäteet kuituun sisälle.
60 w. lamppu on tehokkaampi. Siitä saa myös lämpöä, asuntoon.
- Anonyymi
Onko siis omakotitalo? Silloin voit itse päättää.
Jos ei, niin ehkä kannattaa kysyä taloyhtiön isännöitsijältä. Meille joku halusi valokuidun kun 100/10 ei riittänyt, mutta taloyhtiö ei. Taloyhtiön puhelinjakamoon tulee kuitenkin jo valokuitu ja saatiin G.Fast, joka tarjoaa jo puhelinlaapeleilla valokuidun latausnopeudet. - Anonyymi
"Taloyhtiön puhelinjakamoon tulee kuitenkin jo valokuitu ja saatiin
G.Fast, joka tarjoaa jo puhelinlaapeleilla valokuidun latausnopeudet."
Tuossa on yksi syy, miksi Elisalla tuli niin hitsinmoinen hätä sulkea kaikki kupariverkkoon perustuvat ADSL-yhteydet Espoossa. Siksi, ettevät asiakkaat ala kyselemään G.Fastin perään.
Kyseisellä G.Fast menetelmällä perinteisessä kupariverkossa saadaan samanlaiset, satojen megabittien siirtonopeudet kuin valokuiduillakin.
Koko mittavat, valokuitujen maahan kaivelun hommat ovat olleet melko lailla turhia. Olemassa oleva puheliverkko kykenee toimittamaan samat siirtonopeudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251113
- 82982
- 65806
- 36780
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90723
- 47722
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13710Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19685- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 41544
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508