https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/75721663-2ee6-4e5c-a035-45f2b617bf5b
Melko ikävää ajaa autonsa Motonetin latauspisteeseen. Siellähän istut autossas odottamassa akkujen latautumista, kun Motonetissä ei ole sisällä mitään istumapaikkoja, eikä kahvilaa. Varaosatiskillekin pitää jonottaa seisaalleen ja kun osat viimein saa ja kuljetettua asentajalle, niin ei kun takaisin vaihtamaan. Yli 50% tulee vääriä osia.
Motonet ja sähköautojen latauspisteet
Anonyymi-ap
3
135
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on oivallnen täky lähteä ostoksille Motonettiin, sieltä löytyy aina jotain ostettavaa,,,
Huom. Löytyy paljon muutakin kuin varaosia arkeen,,, - Anonyymi
Motonetti on hyvä kauppa minusta. Olen ostanut ja ostan sieltä tosi paljon. Viimekesänä nauratti kun ostin kastematoja sieltä. Nitäkin on! Huippu kauppa.
- Anonyymi
Eikö ole parempi istua autossa hyvässä penkissä, kuin jossakin kahvilan kiikkerässä tuolissa. Omat eväät vain mukaan, kun lähtee kuluttamaan joutoaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574