"Cruise lensi Suomeen Bahamasaarilta eli toiselta puolelta Atlanttia"
https://www.is.fi/viihde/art-2000011263849.html
Mikä on salaliittoteoriasi miksi? En tiedä ketään joka matkustaisi veneen vuoksi näin pitkälle, vaikka olisi muutenkin Eurooppaan tulossa. Kiinnostaa kuulla teoriasi tästä aiheesta.
Tom matkusti pitkän matkan Suomeen veneen vuoksi?
9
138
Vastaukset
- Anonyymi
Cruisella luultavasti riittää rahaa käydä katsomassa valmistumassa olevaa venettä vaikka toisella puolella maapalloa, jos mieleen juolahtaa käydä vilkaisemassa veneprojektin etenemistä.
Toista se on köyhillä, jotka joutuu laskemaan pennosiaan. - Anonyymi
Jos kunnoin vene kiinnostaa niin on sitä vaan lähdettävä. Maksaa helposti millin metri, ja tuskinpa se Busteria on ostamassa.
- Anonyymi
Teki typerän elokuvan niin nyt on varaa botskiin.
- Anonyymi
Tuollaisen "veneen" pystyy varustamaan lähes täysin omavaraiseksi varsin pitkäksi aikaa ja ei tule polttoaineesta pulaa. Jospa Tomppa haluaa viettää ww3 aikaista ja jälkeistä aikaa mieluummin avomerellä kuin jossain haisevassa bunkkerissa, illumati tietää jotain mitä me tavalliset kuolevaiset emme tiedä.
- Anonyymi
Salaliitto on tietysti se ettei maata nimeltä Suomi ole olemassa. Oikeasti kartalla Suomen kohdalla on vettä. Kyseessä on Japanilaisten kalastajien tekemä juoni, ja sen takia se on nimetty salakavalasti fin landiksi.
Tämän takia Tomi sen veneen hankkiikin. - Anonyymi
Aloittaja tuntee vain köyhiä, siitä se johtuu.
Kun on pankissa satoja miljoonia niin se että lentää mihin haluaa ja koska haluaa, ihan mitättömistä syistä on vain normaalia.
Ja kun ostetaan kunnollista Venettä, niin tokihan rakennusaikana pitää sitäkin käydä tsiigaamassa että sisustus on oikein tehty ettei tarvitse luovutuksen jälkeen lähettää takaisin. - Anonyymi
Onko tällä vaikutusta asiaan?
"Pietarsaaren-pikavisiitillä olleen näyttelijätähden Tom C:n uskonnolla on pitkä ja erikoinen suhde laivoihin ja merenkulkuun.
2000-luvun alkupuolella Cruise juhli 42-vuotissyntymäpäiviään Freewinds-risteilyaluksella, jota skientologikirkon jäsenet pitävät lähes pyhänä. Laiva rakennettiin Suomessa 1980-luvulla."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011267193.html
Ohhoh. Nytkö se asia selvisi. t. ap- Anonyymi
Tässä kohtaa kannattaisi muistaa mitä kävi anonyymin viestinnän taanneelle Suomalaiselle nettipalvelulle sen jälkeen kun Scientologit otti sen ns. Hampaisiinsa.
Ymmärrän, suurin osa ei tiedä mistä edes puhun. Tämä tapahtui aikana jolloin Internet oli vielä hyödyllinen, sitten sinne päästettiin kaikki hyödyttömät hengittäjät.
Ilmeisesti Suksi-Logeilla on hyvät välit Suomen viranomaisiin.
- AnonyymiUUSI
Oliko myös ensi-ilta Euroopassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228