vatsan rasvaimu

benush

Olen kiinnostunut menemään vatsan rasvaimuun (ylä-alavatsa ja sivut).Olen miettinyt Tallinnaa Jylhän klinikkaa tai kenties Eiraa? Onko kokemuksia? Kannattiko käydä, mikä oli hyvä paikka?

12

6592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasvaimu

sivut on jo nimeltään kylkikahvat, ylä ja alavatsa erikseen, eli 6 aluetta yhteensä. kannattaa käydä, jos lompakko kestää :) body profilen jan on huippukirurgi, viron parhaimpia ehdottomasti. olen samaa mieltä, kokemusta on :)) kysy lisää, jos haluat....

• benush

Koska olet käynyt? Oliko paljon kipuja jälkeenpäin? Miten selvisit kotimatkasta? Kerro lisää!

• kokenut
        benush kirjoitti:

Koska olet käynyt? Oliko paljon kipuja jälkeenpäin? Miten selvisit kotimatkasta? Kerro lisää!

selvisin ihan hyvin, toimenpide ei ole kovin iso, riippuu tietysti paljonko sulla on sitä rasvaa, multa poistettiin litran, se on vähän :) kotimatka meni hyvin, olin yön yli siellä. tukisukkahousuja kantsi käyttää ainakin 2viikkoa yötä päivää leikkauksen jälkeen ja trombosol forte voiteena ja särkylääkkeenä panacod on hyvä ottaa tarvittaessa, ainakin yöksi. en ole lääkäri, mutta tiedän mistä puhun, kokemuksesta.

• mix

ette laihduta sitä rengasta pois? En ole plastiikkakirurgisia toimia vastaan, mutta jos itse voi asialle jotakin tehdä ilman kirurgin veistä niin eikö kannattaisi? Leikkaukset on ymmärrettävämpiä silloin kun muuta ei tehtävissä.

Laihdutus ja kiinteytys vaatii tietysti vaivaa ja viitsimistä mutta ei se ole mahdotonta. Kaunistuu samalla koko kroppa!!!

• rentukka

jos alavatsaan on jäänyt roikkuva pussi niin sitä ei millään liikunnalla saa pois siihen on tehtävä vatsanpeitteiden kiristys nuo jenkkakahvat voi saada kovalla saliharjoituksella pienemmiksi.
        Itse kuntoilen paljon ,työmatkat ympäri vuoden kuljen pyörällä matkaa kertyy päivässä yli 13 km
        ja käyn vielä kuntosalillakin

• benush
        rentukka kirjoitti:

jos alavatsaan on jäänyt roikkuva pussi niin sitä ei millään liikunnalla saa pois siihen on tehtävä vatsanpeitteiden kiristys nuo jenkkakahvat voi saada kovalla saliharjoituksella pienemmiksi.
        Itse kuntoilen paljon ,työmatkat ympäri vuoden kuljen pyörällä matkaa kertyy päivässä yli 13 km

Kiitos kun kerroit kokemuksistasi! Kertokaa muutkin jos teillä on kokemusta vatsan rasvaimusta! Ja missä olette olleet.
        Minäkin olen normaalipainoinen/hoikahko ja harrastan säännöllistä liikuntaa. Ei kaikkia rasvakertymiä saa millään liikunnalla pois. Juuri sellaisia varten rasvaimu on hyvä.

• rentukka
        benush kirjoitti:

Kiitos kun kerroit kokemuksistasi! Kertokaa muutkin jos teillä on kokemusta vatsan rasvaimusta! Ja missä olette olleet.
        Minäkin olen normaalipainoinen/hoikahko ja harrastan säännöllistä liikuntaa. Ei kaikkia rasvakertymiä saa millään liikunnalla pois. Juuri sellaisia varten rasvaimu on hyvä.

olen vasta menossa leikkaukseen syyskuussa,mutta totesin,että sitä riippuvatsaa ei saa pois kuin kirurgi ja se on todella häiritsevä nivusiin tulee ihottumaa otatan samalla vyötäröön rasvaimun
        tsemppiä

• jos
        rentukka kirjoitti:

löysä pussi ni ei kai sitä saa... mut jos läsää niin sen saa..

• rentukka
        jos kirjoitti:

löysä pussi ni ei kai sitä saa... mut jos läsää niin sen saa..

suomentaisitko tuon "läsää" ;))

• tarkotin
        rentukka kirjoitti:

suomentaisitko tuon "läsää" ;))

Juu ei riidan haastaminen mielessä ja täähän on plastiikkakirurgia palsta, joten en sekaannu asiaan enempää, mutta sitä vaan että jos rasvaimu kerran tepsii siihen vatsan läskiin niin silloinhan siihen tepsii liikunta ja ruokavaliokin.

Jos taas on kyse vatsanahan kiristyksestä niin siihen ei se liikuntakaan välttämättä auta. Kokemusta on liikunnasta ja ruokavaliosta joten tiedän mistä puhun. Muuten - ei millään pahalla mutta 13 km päivittäinen pyöräily ei ole kovin kova liikuntasuoritus, varsinkin jos ruokavalio on rempallaan. Parempi tietysti kuin ei mitään mutta ei sillä yksistään laihdu.. Onnea kuitenkin leikkaukseen jos niin päädytte, onhan se helpompi ja nopeampi tapa (vaikkei ehkä kuitenkaan ihan pysyvä jos tavat pysyy samana).

Jos kuitenkin innostaa luomukeinot niin löytyy paljon hyviä vinkkejä :)

• rentukka
        tarkotin kirjoitti:

Juu ei riidan haastaminen mielessä ja täähän on plastiikkakirurgia palsta, joten en sekaannu asiaan enempää, mutta sitä vaan että jos rasvaimu kerran tepsii siihen vatsan läskiin niin silloinhan siihen tepsii liikunta ja ruokavaliokin.

Jos taas on kyse vatsanahan kiristyksestä niin siihen ei se liikuntakaan välttämättä auta. Kokemusta on liikunnasta ja ruokavaliosta joten tiedän mistä puhun. Muuten - ei millään pahalla mutta 13 km päivittäinen pyöräily ei ole kovin kova liikuntasuoritus, varsinkin jos ruokavalio on rempallaan. Parempi tietysti kuin ei mitään mutta ei sillä yksistään laihdu.. Onnea kuitenkin leikkaukseen jos niin päädytte, onhan se helpompi ja nopeampi tapa (vaikkei ehkä kuitenkaan ihan pysyvä jos tavat pysyy samana).

Jos kuitenkin innostaa luomukeinot niin löytyy paljon hyviä vinkkejä :)

itseppä leikkaukseni maksan ei yhteiskunta ;)
        ja muutes ajappa itse pyörällä kovalla pakkasella!
        (huom! en ole lihava

• mä juoksen
        rentukka kirjoitti:

itseppä leikkaukseni maksan ei yhteiskunta ;)
        ja muutes ajappa itse pyörällä kovalla pakkasella!
        (huom! en ole lihava

mutta kuten sanoin en mä loukata halunnut enkä sua lihavaksi haukkunut. Sitä tahdoin vaan sanoa et jos johonkin auttaa muukin kun kirurgin veitsi niin kannattaa kokeilla ja oikeesti - tarpeeksi tehokas liikunta kyllä auttaa kropan ulkonäköön kautta linjan.

Eikä mulla sinänsä leikkauksia vastaan mitään, meen mä itsekin korjauttaan jotain paikkaa... eikä valitettavasti ole ketään maksajaa mullakaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe