Uusi Corolla 35-38 tonttua ja samalla rahalla saat muutaman vuoden ikäisen E-Mesen tai 330e-Bemarin. Miksi kansa haluaa kiduttaa itseään meluisassa heppoisessa epämukavassa Tojossa?
Miksi suomalaiset ostavat mieluummin uuden Tojotan kuin käytetyn saksalaispremiumin?
12
167
Vastaukset
- Anonyymi
uus
perus
c- mersu 43 ja risat
jotain 170 hepoa
takaveto - Anonyymi
Kuka haluaa 330e:n ? Käytetty hybridi neloskoneella....
- Anonyymi
Suorituskyvyn takia?
- Anonyymi
Ihan samalla tavalla tuon Toyotan paikalle kysymykseen voi pistää minkä tahansa perusautomerkin nimen.
Miksi ostaa uusi Volkkari kun samalla hinalla saa käytetyn Bemarin?- Anonyymi
Volkkari on auto. Siinä syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkkari on auto. Siinä syy.
Näinkö https://www.youtube.com/watch?v=__ZX8Mj8Vfk
VAG sähkömoottoreissa tämä tavallinen tarina kuten Tesloissa ja Mersuissa.
Miksi Tojon sähkömoottoreissa ei ole tätä vaikka heillä ollut jo 25 vuotta isossa massatuotannossa sähkömoottorit voimalinjassa?
Missä kohtaa tuossa volkkarin sähköoottorissa on se paremmuus? - Anonyymi
Minä vaihdoin bemarin plugarin folkkarin sähköautoon, enkä kysynyt keneltäkään, saako niin tehdä.
Tehkää nyt ihmiset aivan miten itse tahdotte, omapahan on asianne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vaihdoin bemarin plugarin folkkarin sähköautoon, enkä kysynyt keneltäkään, saako niin tehdä.
Tehkää nyt ihmiset aivan miten itse tahdotte, omapahan on asianne.Juuri tämä on villakoiran ydin.
Miksiköhän silti jotkut vaahtoavat jatkvuasti miten pitäisi tehdä. Yleensä ovat Tojo palstalla itkemässä kuinka huono Tojo on. Miksi eivät vaan anna toisten ajaa tojolla jos niin haluavat?
- Anonyymi
Koska Saksalainen on kaikkea muuta kuin premium käytettynä. Saat varata ostosumman verran rahaa korjauksiin. Uusi Toyota ei sen kummempi ole mutta on sentään jonkinlainen takuu.
- Anonyymi
Takuu 3 vuotta, kuten monella muullakin merkillä.
- Anonyymi
hah... kunhan täytä 60v niin ymmärrät..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883