Moi, onko muilla huonoja kokemuksia näistä huijareista? Itse ainakin näköjään luottanut liikaa näihin isoihin ketjuihin tällä kertaa jotka mainostaa hyvin. Aika monta autoa ostanut liikkeistä ja aina mennyt hyvin, korjattu jos on korjattavaa. Nämä koijarit on ihan eri planeetalta. 250 euroo maksais korjaus Mersun latausluukkusta mutta sitäkään ei maksais. Itse pyysivät että vie korjaamolle hinta arvioon mutta eipä maksa sitäkään. Ja Finnturva varmaan tykkää kun eivät ole tarkastaneet autoa vaan laittaneet vaan ok kaikkiin kohtiin. Ilmastointikaan ei toimi mutta selvisi vasta ensimmäisen lämpösen päivän aikaan koska ostin talvella auton. Jos muilla samaa niin levitetään hyvää sanomaa, te onnekkaat älkää kommentoiko vaikka saitte ehjän auton tai on ammattikaveri töissä. Sain minäkin ilmaset automaattikahvit eli hyvä mieli jäi ☹️
J.Rint Jouppi
7
273
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään kokemusta. Ni ' ilmaiset makkarat oon kyllä käyny syömäs.
- Anonyymi
👍varmaan sait vatsataudin ja sanovat että paskaset sormet 🤔
- Anonyymi
Itse kierrän kaukaa kyseisen ....
Toivottavasti moni muukin kiertää 😖 asiakas lähtöistä nopeaa toimintaa lupaavat mutta kaikkea muuta tarjolla. Lessut ei näköjään arvosta vääräuskosii vaikka kantais rahaa hienostuneiseen toimintaan 😐
- Anonyymi
Teksteistäsi tulisi ymmärrettävämpiä, mikäli niitä kirjoittaessasi ymmärtäisit
käyttää välimerkkejä!
Asiaa on kyllä käsitelty Peruskoulussa, mutta jos sen on läpäissyt vain rimaa
hipoen, tulos on ikävä kyllä tällaista!
Ei jatkoon!
- Anonyymi
Ihan täysi rosvofirma, jossa laista ei piitata tippaakaan. Kannattaa kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Siinä sai puupää mitä ansaitsikin.
Aloittaja nimittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195