😱😱😱😱😱😱😱 HALPAA ! !!! 😱😱😱😱😱😱
BYD Seagull (Euroopassa mallinimellä Surf) maksaa Kiinassa 7700 dollaria. Näin uutisoi Iltalehti.
Kun Kiinassa jää verojen jälkeen palkasta jotain käteenkin, ei ole ihme että siellä autokauppa käy.
Meille suomalaisille uudesta autosta on tullut elämää suurempi, tavoittamaton unelma. Suomalaisen pitäisi ostaa kallis olemattomalla rahalla.
Miten tässä nyt näin kävi?
Kiinassa saa uuden nykyaikaisen pikkuauton 7 000 eurolla. Suomessa pyydetään ihan eri hintoja.
3
76
Vastaukset
- Anonyymi
on Toyotat myös siellä halpoja.
Eikä ne silti käy kaupaksi siellä.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/409b6ed0-1677-452d-95fd-d4ed8fc5ac2b
13 000 euron sähkö-Toyotasta tuli välitön hitti – Myynti alkoi Kiinassa ja ensimmäisen tunnin aikana myytiin 10 000 autoa
Bozhi 3X:n tilauskirjat avattiin Kiinassa ja kiinnostus oli valtavaa. Jo ensimmäisen tunnin aikana autoja tilattiin 10 000.
Se että noin halpa BYD pistää ehkä miettimään miksi maksaisi Tojosta tuplahinnan. - Anonyymi
Suomessa tulee kaikille autoille hintaan alv 25,5%. Se tekee jo melkoisen summan lisää.
- Anonyymi
Tämäkin on todiste köyhien katkeruudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893