Ensin näin Jeesuksen. Se oli sellainen kirkas ihmisen muotoinen olento. Tavallisen kokoinen tosin.
Sitten näin Isän Jumalan. Hän istui taivaassa valtaistuimellaan ja Jeesus oli hänen oikealla puolellaan istuimella.
Lopuksi näin Pyhän Hengen. Hän oli kyyhkysen muodossa ja mutusteli murusia maasta kirkkopuistossa.
Olen minä nähnyt nämä kolme jopa yhtä aikaa talvella pakkasella iltamyöhään. Kulkivat jonossa taivaalla ja pysähtyivät sitten yläpuolelleni. Sellaisia pallon muotoisia olivat kaikki.
Oletko sinä nähnyt Jumalan tai edes yhtä Jumalan persoonaa? Minä olen nähnyt ne kaikki. Käykö kateeksi?
Miksi Paavali muuten kerskasi taivaassa käynnillään ja ihmeillään?
Olen nähnyt Jumalan kolme eri kertaa
32
158
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että olet nähnyt Jumalan, Jumalaa ei ole nähnyt kukaan muu kuin Jeesus ja Mooses.
- Anonyymi
Mooses on juutalaisten propagandan väline.
- Anonyymi
Tästäkään ei ole pitäviä todisteita.
- Anonyymi
Paavali ei ole ainut joka on saanut käydä taivaassa Herra on näyttänyt taivaan sadoille ihmisille niin suomalaisille kuin ulkomaalaisillekin.
- Anonyymi
Jeh. Ei vain ole yksityiskohtaista selostusta siitä, millaista siellä on. Onko lastenhoitoa ja millainen infrastruktuuri siellä on. Toimiiko jätehuolto?
- Anonyymi
Sitä sanotaan hypnoosiksi.
- Anonyymi
Haha4hahaaaaaaa.
- Anonyymi
Pari vuotta sitten sähköasentaja oli naamioitunut siksi. Vilaustakaan ei näkynyt.
- Anonyymi
En ole nähnyt Jumalaa mutta en sähkövirtaakaan mutta molempien olen kokenut toimivan käytännössä. Jeesus sanoi Tuomakselle että autuaat he jotka eivät näe mutta uskovat!
- Anonyymi
Jos et ole nähnyt yhtäkään Jumalan persoonaa, niin et voi elää ikuisesti.
- Anonyymi
Minäkin olen nähnyt jumalan.
Se oli Hyeenan näköinen afrikan savannilla. - Anonyymi
Paavali nyt lesotti monella asialla, ei kannata hänen puheilleen antaa sen suurempaa painoarvoa sinänsä. Hän oli tunnettu murhamies, joka ei nyrkkeillessään huitonut ilmaan. Raamattu kertoo hänestä lisää, mitä kolttosia teki ja typeryyksiä laukoi. Paavalia karta!
- Anonyymi
Minä näin kerran miten Jumala runkkasi vieressä kun Saatana ruoski pappia.
- Anonyymi
”Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."”
Matteus 12:36-37 FB38
”Mutta se, joka on valmistanut meidät juuri tähän, on Jumala, joka on antanut meille Hengen vakuudeksi. Sentähden me aina olemme turvallisella mielellä ja tiedämme, että, niin kauan kuin olemme kotona tässä ruumiissamme, me olemme poissa Herrasta; sillä me vaellamme uskossa emmekä näkemisessä. Mutta me olemme turvallisella mielellä ja haluaisimme mieluummin muuttaa pois ruumiista ja päästä kotiin Herran tykö. Sentähden me, olimmepa kotona tai olimmepa poissa, ahkeroitsemme olla hänelle mieliksi. Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.”
2. Korinttilaiskirje 5:5-10 FB38
”Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.”
Daniel 12:2 FB38
- Anonyymi
Täysin keksitty aloitus. Täällä voi kirjoittaa vaikka muurahaisista.
- Anonyymi
No. Muurahaisiahan me kaikki ollaan. Työmuurahaisia, sotilasmuurahaisia. Kannetaan kuningattarelle safkaa keon ytimeen, jotta se taas jaksaa munia pienen pieniä muurahaisenmunia, jälkeläisiä suvulleen. No, tämä kuningattaren syöttäminenkin saattaa herkkää johtaa vallallaolevaan työmarkkinapolitiikkaan ja yrityksessä vallallaolevaan henkilöstöpolitiikkaan. Joten se meistä pienistä, pienistä muurahaisista. Joita kansanomaisella kielellä kusiaasiksi kutsutaan. Toki tuo sun yläpuolella oleva kirjoitus kertoi ainoastaan kirjoittajan henkilökohtaisista ominaisuuksista, kenties jopa traumoista. Ikävää miten henkisesti surkeassa tilassa hän.
- Anonyymi
Skitsofreenipotillaat näkee ja kuulee mitä milloinkin. Myös eräät huumeet.
- Anonyymi
Minä olen nähnyt yhdellä kertaa kolme eri jumalaa! Kaikki Raamatusta!
- Anonyymi
Sulta jäi vaan lääkkeet ottamatta.
- Anonyymi
Paavali oli ensimmäinen Jeesuiitta.
Tarkoitus pyhittää keinot.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
Paavali ei pitänyt valehtelemista pahana ollenkaan eikä syntinä, jos sillä on hyvä tarkoitus. - Anonyymi
Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."
- Anonyymi
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.
- Anonyymi
Minäpä näin Elviksen.
- Anonyymi
Kaikki kuuluvat Herralle. Sekä taivaat, että maat. Eläinkuntakaan ei ole Häneltä paossa ja piilossa.
- Anonyymi
Sun skitsofreenilääkkeet on väärät. Ota lääkäriin heti yhteys.
- Anonyymi
Analyysi kirjoituksesta: Tämä ihminen puhuu petosta.
- Anonyymi
Lahkolaisten kielillä puhumisen ja skitsofrenian välinen yhteys on todettu lääk.tiet. tutkimuksissa.
Jakaantunut mieli tuottaa sekä oikeata puhetta että sekavaa molotusta.- Anonyymi
Jaak. 3:11
Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?
- Anonyymi
Ei Jumalaa voi nähdä. Jumalalla ei ole fyysistä muotoa.
- Anonyymi
”Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."”
Johannes 4:24 FB38
”Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
Johannes 1:18 FB38
”Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme". Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'? Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,”
Johannes 14:8-12 FB38
”Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.”
Johannes 14:19-20 FB38
”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä, apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa; ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
Efesolaiskirje 2:19-22 FB38
Jumalan asumus on Hengessä , ei käsin rakennetuissa "kirkoissa". Jumala asuu Henkensä kautta omissaan.
”Te ette kuitenkaan ole lihan vallassa vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
Kirje roomalaisille 8:9 FINRK
”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki,”
Kirje efesolaisille 1:13 FINRK
”Heille Jumala tahtoi antaa tiedoksi, miten valtava on pakanakansojen keskuudessa tämän salaisuuden kirkkaus: Kristus teissä, kirkkauden toivo.”
Kirje kolossalaisille 1:27 FINRK- Anonyymi
Niimpä. Autuaita ne jotka uskovat, vaikka eivät näe. Kuten eräs tuolla kirjoitti. Varmana omin tervein käsin. Kenties Hengen vaikutuksesta. Tai jumalanhengen suomin valtuuksin.
Elikkä toiset väittävät, onko Raamattumme ihmisten kirjoittama kirja, ihmiskäsin.
Toki. Kuitenkin Jumalan henkeyttämä on ollut aina kukin, joka on Jumalan Hengessä kulloisenkin osion ja Ison Kirjan kirjoittanut. Siispä Raamattu on kirjakokoelma. Pääkirjanote kirjasta ja päähenkilö Jeesus. Jota myöskin Kristukseksi kutsutaan. Älköömme milloinkaan unohtako!
- Anonyymi
Hellarihomppelit näkee harhoja, illuusioita ja fantasioitaan.
Kunnon ihmisille, jotka pitää Jumalan lait ja käskyt, heille Jeesus ilmestyy.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562657
- 1971910
- 701677
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91381- 731067
- 811030
- 951009
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191934- 67911