Poika vai Jeesus ?

Anonyymi-ap

Jeesuksia on monia ja samoin henkiä on monia. Suuntia ja lahkoja on enemmän kuin Jeesuksia.
Tänä päivänä ei puhuta POJASTA.

"Ja silloin he näkevät Ihmisen POJAN tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella."

"Jeesus sanoi: "Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen POJAN istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä"."

17

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä sotke asioita sekoamalla johonkin viittaukseen tai nimitykseen.

• Anonyymi

Miksi kiellät Jumalan Sanan ?

• Anonyymi

Lahkojeesuksiin ei kannata sotkeentua.

• Anonyymi

Tän koko viestin sisältö on "Lahko Jeesuksen" määritelmässä, jota määritteleen sikiää ihan kohta itsensä pätevöittäneitä hiippareita kuin kesällä kärpäsiä.

Eiku odotellaan...

• Anonyymi

Jeesus on jumalan ainoa poika. Kenen poikia me muut miespuoliset olemme?

• Anonyymi

Olet synnissä syntynyt isäsi poika.

• Anonyymi

Jeesus kehoittaa kastamaan Pojan nimeen.

Matt 28:19:

"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja POJAN ja Pyhän Hengen nimeen"

• Anonyymi

Sanan mukaan jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla. Yhden todistajan todistus ei ole pätevä. Matteus 28:19 "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen". löytyy Raamatusta vain yhden ainoan kerran. Näin ollen Sanan pohjalta Matteus 28:19 ei ole pätevä, vaan arvoton, jota ei pidä huomioida ja jonka varaan ei pidä kirkkoaan perustaa. "Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava". Ilmaisuun "Jokainen sana" sisältyy myös Raamatun ilmoitus.
        Hebrealaiskirje todistaa: jos emme välitä tuosta niin suuresta pelastuksesta, jonka Herra alkuaan julisti ja joka niiden vahvistamana, jotka olivat sen kuulleet, saatettiin meille,
        Jokainen apostoli ja Herran opetuslapsi käytti vain ja ainoastaan Jeesuksen nimeä. Isän ja pojan ja pyhän hengen nimeä ei yksikään apostoli vahvistanut eikä käyttänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanan mukaan jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla. Yhden todistajan todistus ei ole pätevä. Matteus 28:19 "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen". löytyy Raamatusta vain yhden ainoan kerran. Näin ollen Sanan pohjalta Matteus 28:19 ei ole pätevä, vaan arvoton, jota ei pidä huomioida ja jonka varaan ei pidä kirkkoaan perustaa. "Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava". Ilmaisuun "Jokainen sana" sisältyy myös Raamatun ilmoitus.
        Hebrealaiskirje todistaa: jos emme välitä tuosta niin suuresta pelastuksesta, jonka Herra alkuaan julisti ja joka niiden vahvistamana, jotka olivat sen kuulleet, saatettiin meille,
        Jokainen apostoli ja Herran opetuslapsi käytti vain ja ainoastaan Jeesuksen nimeä. Isän ja pojan ja pyhän hengen nimeä ei yksikään apostoli vahvistanut eikä käyttänyt.

Isän ja pojan ja pyhän hengen-nimeen EI OLE NIMI, vaan kolme arvonimeä, titteliä. Jeesus ei opettanut eikä kehottanut käyttämään arvonimien rimpsua, vaan nimeä: mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
        Jeesuksen nimi on Jeesus: Mitä hyvänsä te anotte minun (Jeesus) nimessäni, sen minä teen.
        Paavali kirjoitti: kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.
        Pietari, joka oli kuullut mitä Jeesus oli opettanut ja joka Jeesuksen sanoen mukaan tiesi, mitä Jeesus oli opettanut, sanoi: "Ei kukaan muu voi pelastaa kuin hän (Jeesus). Mitään muuta nimeä (Jeesus), joka meidät pelastaisi, ei ole ihmisille annettu koko taivaankannen alla." (Mistähän kääntäjät ovat repäisseet kannen?)
        Monet muutkin kuin vain apostolit, olivat kuulleet Jeesuksen nimestä, jopa loitsijat: muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".
        Jeesus sanoi Pergamon seurakunnalle: Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni (Jeesus) kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä,
        "Pidät minun nimestäni kiinni", pitää Jeesus nimestä kiinni. Isä ja poika ja pyhä henki-nimin käyttäminen on luopumista Jeesus nimestä!

• Anonyymi

Poika on syntynyt Pyhästä Hengestä.
      Jeesuksen Kristuksen oikea nimi on Immanuel.

Matt 1:23:

""Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää POJAN, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme."

• Anonyymi

Jeesus on Sana (logos): Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Jeesus on alku, ensimmäinen ja viimeinen.

• Anonyymi

Kristityt uskovat että Pyhä Henki on persoona samoin että Jeesus Kristus on Jumalan Poika ja Jumala.

• Anonyymi

Pyhä Henki on Jeesus. Herra itse sanoo: "En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne".

• Anonyymi

OpetusLAPSET.

• Anonyymi

Jeesus on esikoinen, ilman esikoista ei ole lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on esikoinen, ilman esikoista ei ole lapsia.

Minkä ikäinen luokitellaan lapseksi helluntaiuskossa ?

• Anonyymi

Miksi hellarit eivät anna lapselleen nimeä Jeesus ?

Vaikka kirkko ei ole koskaan kieltänyt sitä virallisesti, käyttäen nimeä Jeesus sitä on pidetty rajatabuna useimmissa kristillisissä maissa (jopa vahvasti katolisissa maissa, kuten Italiassa tai Puolassa) nykyaikaan asti. Tämä johtuu pääasiassa syistä, jotka liittyvät kunnioitukseen ja kunnioitukseen. Mutta näin ei ole kaukana Espanjassa ja sen jälkeen latinalaisamerikkalaisissa maissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4317
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3140
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2598
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2297
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2069
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      190
      1848
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1368
    Aihe