Tänne ei saa kirjoittaa totuutta Jumalista (8 kpl) eikä jumalista (2 kpl). Suuren Babylonin uskonto hallitsee näitä sivustoja. Alussa (ennen aineen luomisen alkua oli 8 miespuolista Jumalaa). Sana ja Pyhä Henki sikisivät jumaliksi jo aineen luomisen alun jälkeen.
Yksi Jumala vai kahdeksan Jumalaa ja kaksi jumalaa
5
218
Vastaukset
- Anonyymi
Kristinusko uskoo vain yhteen Jumalaan.
- Anonyymi
On tärkeää , että erottaa Jumalat (isolla Jiillä) ja jumalat (pienellä jiillä) toisistaan ettei sekoita niitä toisiinsa.
- Anonyymi
Kyllä ne ovat aivan samoja mielikuvitusolentoja kirjoitat ne isolla. pienellä, takaperin, etuperin, ylösalaisin, tikkukirjaimilla, pisteillä, viittomalla ja kielellä millä tahansa, ja olit noin tehdessäsi selvin päin tai sen tuhannen jurrissa.
Ja jos jotain kysyttävää ilmenee, voit kääntyä luottamuksella minun puoleeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne ovat aivan samoja mielikuvitusolentoja kirjoitat ne isolla. pienellä, takaperin, etuperin, ylösalaisin, tikkukirjaimilla, pisteillä, viittomalla ja kielellä millä tahansa, ja olit noin tehdessäsi selvin päin tai sen tuhannen jurrissa.
Ja jos jotain kysyttävää ilmenee, voit kääntyä luottamuksella minun puoleeni.Tuo isojen ja pienten kirjaimien käyttäminen miten sattuu, sopisi hyvin Ollille. Et sinäkään ole näköjään oppinut koulussa että erisnimet kirjoitetaan aina isoilla ja yleisnimet pienellä ellei aloiteta lausetta. Jos esim. kirjoitat Pyhästä Hengestä (erisnimi) pienellä kirjaimella niin mitä tai ketä tarkoitat? Ja jos kirjoitat Jumalan persoonattomasta hengestä pyhästä hengestä (yleisnmi) isoilla kirjaimilla niin mitä tai ketä tarkoitat?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos jotain kysyttävää ilmenee, voit kääntyä luottamuksella minun puoleeni.Sopiiko sinulle että sekoitat Jumalat ja jumalat ja Pyhän Hengen ja pyhän hengen keskenään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432947Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602839- 422323
- 261788
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701576- 481566
- 361226
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 791050