Ei kannata vielä ostaa uutta sähköautoa

Anonyymi-ap

Ei ole 5 vuoden päästä enää paljoa arvoa sähköautolla vaikkei olisi paljoa ajettu. Akku teknologia kehittyy ja hinta laskee niin nopeasti. Ja miksi sähkö autojen korit on niin herkkiä ruosteelle? Koittakaa ruostesuojata niitä.

12

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata vielä ostaa älykännykkääkään, Ensi vuonna on taas paljon perempia tarjolla. Paras pysyä vanhassa Nokialaisessa, kunnes saavat kännykätkin valmiiksi.

• Anonyymi

Eipä tuota voi noin verrata. Puhelimet on olleet jo 10vuotta hyvin pitkälti arkikäyttöön samanlaisia kuin nyt ovat. Ei vuosittain tule yhtäkkiä jotain merkittävää enää lisää joka puhelinta parantaisi merkittävästi kuten nyt tapahtuu sähköautoissa että vanhat on surkeita rangeltaan ja tulevat menee paljon pidemmälle.

• Anonyymi

Oletko ostanut jo sähköauton, ja oletko jo pettynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuota voi noin verrata. Puhelimet on olleet jo 10vuotta hyvin pitkälti arkikäyttöön samanlaisia kuin nyt ovat. Ei vuosittain tule yhtäkkiä jotain merkittävää enää lisää joka puhelinta parantaisi merkittävästi kuten nyt tapahtuu sähköautoissa että vanhat on surkeita rangeltaan ja tulevat menee paljon pidemmälle.

Tuleeko sähköautoihin lähivuosina jotain sellaista joka estää nykyisten sähköautojen käytön?
        Tilanne menee niin kuin kaikissa tuotteissa, eli samalla rahalla saa hieman parempia autoja mitä nyt ja vanhojen arvo laskee suhteessa hieman nopeammin ja nykyisillä ajetaan vielä pitkään.

• Anonyymi

Pohjaan asentaa titaani suojukset ei mee Akku rikki heti tosin maksaa taas vitusti EU tukee

• Anonyymi

Noita pohjan kautta tulleita akkurikkoja tapahtuu marginaalisen vähän ja vahingon sattuessa vakuutus korvaa. Akustoja myös korjataan aina vaan enemmän ja se ei ole hullun kallista.

• Anonyymi

Näyttää sähköauton arvo laskevan aivan samaa tahtia kuin edellisen dieselautonikin.
      Sähköautolla vuotuiset kulut jää 4000€ pienemmiksi, joten viidessä vuodessa säästöä kertyy 20000€.
      Mutta jokainenhan saa tehdä rahoillaan mitä tahtoo, joku tahtoo polttaa sen pakokaasuna ilmaan, minä laitan osan säästöön ja osan käytän esim. parin viikon päästä matkaamalla Kreikkaan.

• Anonyymi

Kuinka pitkään aloittaja odotti kuvaputkitelkun kanssa tai näppäinkännykän kanssa siirtymistä uudempaan tekniikkaan?

• Anonyymi

Avaaja joutui ostamaan uuden telkkarin kun vanhassa ei ollut HD-valmiutta.🤗

• Anonyymi

Kaikkein typerimmät idiootit ostivat litteän telkun silloin kun ne maksoivat kymppitonneja ja olivat silti pikkuisia. Ja älykännyköihin siirryttiin kun oli tarvetta siirtyä siihen ja ne olivat riittävän halpoja. Itse asiassa suuri osa pärjää hienosti pelkällä näppäinkännykällä nykyaikanakin ja niitä jopa myydään edelleen. Valtaosa ihmisistä pärjäisi hienosti 50 euron peruskännykällä nykyaikanakin.

Hyppiminen uuden tekniikan perässä jatkuvasti on idiotismia. Uuteen tekniikkaan siirrytään kun vanha on hajonnut, jos edes silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaaja joutui ostamaan uuden telkkarin kun vanhassa ei ollut HD-valmiutta.🤗

Tai sitten osti digiboksin. Uuden telkkarin ostaminen niin mitättömän syyn kuin HD-valmiuden takia on idiotismin huippu. Eikä parempi resoluutio tee ohjelmista yhtään parempia. On ihan sama onko lähetys SD tai HD.

• Anonyymi

Rahattomuuttaan voi selitellä monin tavoin, aloituksessa niistä yleisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe