Arte caravan huolto, Arte autotukku, Arte company oy

Anonyymi-ap

Arte caravanhuolto/arte autotukku/Arte company oy
Onko kellään kokemusta kyseistä firmasta Jyväskylässä?

Meillä oli vaunu heillä myyntitilissä myynissä. Yrittivät fiilata linssiin sen minkä ehti. Vaunulle oli sovittu summa minkä alle sitä ei saa myydä ilman puhelua miehelle.

Myyjä soitteli miehelle ja kertoi oli alkanut tulla kyselyjä ti iltapäivällä.
Ke iltapäivällä vaunun uusi omistaja (oli ostanut vaunun ti iltapäivällä.,vetänyt vaunun Tampereelle.)soitti miehelle kyseli tietoja sinulla on ollut tällainen vaunu. Mies hetken hölmönä kyllä se tietääkseni edelleen on minun.
Selvisi hän oli edellisiltana käynyt ostamassa meidän vaunun ja vaunu oli Tampereella. Myyjä ei ollut ostjalle kertonut, että vaunu on myynti tilillä myynissä. Eivät olleet antaneet miehen yhteystietoja. Ostaja oli selvittänyt miehen yhteystiedot ja soitti. Hän oli yllättynyt mies kertoi, että joo on se vaunu vieläkin minun. Ei kys firma ole meitä infonnut mitään kaupasta. Ostajan kanssa tuli puheeksi mitä oli juuri vaunusta maksanut.

Hetki puhelun jälkeen myyjä ilmoitti meille viestillä, että meidän vaunusta on tehty tarjous summalla x. Summa oli paljon alle sovitun alarajan. Siinä kohtaa miehellä verenpaineet nousi yrittää vielä kusettaa päin näköä. Mies soitti kys myyjälle kyseli, niin mikä juttu. Myyjä ei vieläkään sanonut vaunu on jo myyty.
Mies teki myyjälle asian selväksi on tietoinen uudesta omistajasta, vaunun tämän hetken sijainista ja hänen juuri vaunusta maksamasta summasta. Nyt kannattaa lopettaa valehtelu. Tuo summa - välitys palkkio olisi parempi olla hyvin nopeasti meidän tilillä. Se summa on jotain ihan muuta kuin se summa mitä hän viestillä ilmoitti.
Myyjä lupasi laittaa rahan heti miten, kiitos tämä helatorstai raha ei ole vielä siirtynyt. Toivottavasti siirtyy huomenna meidän tilille. Ostaja odottelee vielä varmennetta vaunusta niin kauan kuin kys summa on meidän tilillä. Varmenne lähtee vasta kun raha on saapunut. Jos ei huomenna saavu sitten olis poliisille mentävä. Tehtävä petoksesta tms rikosilmoitus.

1

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiertäisin kaukaa koko yrityksen. Sama toimija pyöritti ennen keski-suomen varma auto oy liikettä joka haettu konkurssiin 12.6
      Useampaa reklamaatiota ja käräjillä purettua kauppaa takana kannattaa käydä lukemassa yrityksen arvostelut tai tarkistaa asiakastiedosta trattamerkinnät sekä ulosottosaatavat. Arte company oyn päättätiedoista näkeekin että tämäkin yhtiö vaihtanut hallituksen vuoden sisällä jonka jälkeen aloitettu autokauppa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3543
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2379
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2208
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1977
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1542
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1409
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1272
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1220
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1195
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1179
    Aihe