Kaksimetrinen jättiläinen ja musliminainen lukevat uutisia.
Ensin pakollinen Israelin haukkumisuutinen.
Sitten pakollinen Trumpin haukkuminen. Elon Musk on kuulemma eronnut NIIN SANOTUN hallinnon tehostamisministeriön palveluksesta. Jos viraston nimi on Department of government efficiency, niin miksi se on ”niin sanottu”?
Onko meillä myös niin sanottu ulkoministeriö tai niin sanottu Puolustusministeriö?
Maikkarin kympin agendauutiset
19
165
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole hirveästi uutisia ollut valkoisten murhista Etelä-Afrikassa. Israeliin hyökänneet Gazan muslimit on vasemmistolaisille toimittajille sopivampia uhreja.
- Anonyymi
pöllöpierut hyvää iltaa! 🦉
- Anonyymi
Israelilla on oikeus puolustautua.
- Anonyymi
Juu on. Israelia uhkaavat vauva-armeijat pitää tuhota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu on. Israelia uhkaavat vauva-armeijat pitää tuhota.
Punareppana yrittää olla vitsikäs.
- Anonyymi
USA elää velaksi. Budjetin alijäämä on triljoonia.
Elon Musk leikkasi turhia menoja. Miksi se on äärivasemmistolle niin hirveää?- Anonyymi
Äärivasenkos se pakotti Muskin eroamaan?
- Anonyymi
Niin ja loppujen lopuksi koko homma oli täysin turhaa,mitään ei säästetty ja velka kasvaa vain lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärivasenkos se pakotti Muskin eroamaan?
Taisi ajanpuute pakottaa Muskin eroamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja loppujen lopuksi koko homma oli täysin turhaa,mitään ei säästetty ja velka kasvaa vain lisää
Ehkä amerikkalaiset veronmaksajat pärjäävät ilman sekupuolenvaihtoleikkauksia Guatemalassa tai gay-musikaaleja Irlannissa. 🙄🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi ajanpuute pakottaa Muskin eroamaan.
Muskin määräaikainen pesti loppui kun kalenterissa tuli päivät täyteen.
Tämän uutisoiminen on suomessa vaikeaa kun agenda...
Media>Musk eros- ja hölmöt uskoo.
Hitto kun on matalalla taso mediassa nykyään, kaikki ulkomaanuutiset täytyy lukea muualta kun suomeksi totuutta ei löydä, ei sitten yhtään mistään.
- Anonyymi
Omaministeriön tiedonannot.
Joidenkin mielestä meteoriitti-tytöt ovat suosikkihahmoja aina säätiedotte4t - Anonyymi
nimenä joku ... Kaija Komeetta..
- Anonyymi
Persua ahdistaa. Hyvä.
- Anonyymi
Punapanssi näkee persuja🤣😂😅
- Anonyymi
Niin sanotut uutiset.
- Anonyymi
poliitikoilta voisi ehkä poistaa kaikilta ministereilytäkin päät turhina osina vartaloa sitten tekoäly-pää puhuisi heidän puolestaan, robottipää
- Anonyymi
Jos virasto toimii woke-agendan vastaisesti on se niin sanottu virasto.
Esim USA:ssa ja Argentiinassa on paljon niin sanottuja asioita. - Anonyymi
Minä niin sanotusti en katso valtamedian uutisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228