Putinilta perunat loppu

Anonyymi-ap

Venäläinen keittiö käyttää paljon perunaa kuin myös vodkateollisuus. Putin ei niinkään ole huolissaan ruokaperunan loppumisesta vaan vodkan loppuminen aiheuttaa mellakoita.

23

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vodka toimii sotilaiden starttipilottina ja kyllä lähtee kun parilla hörpyllä nappaa potin. Uraa- huuto on lennokas ja ripaska taittuu.

• Anonyymi

Mitä sitten ? asia ei liity Lapuaan mitenkään eli ihan turha ja luvaton keskustelu .on se vaan kumma kun pukataan keskusteluja joilla ei ole mitään tekemistä Lapuan kaupungin tahi kunnan keskusteluaiheiden kanssa.Suoranaista nettiterrorismia

• Anonyymi

Taannoin YYA-sopimus oli vielä voimassa ja Suomesta lähetettiin perunapulasta kärsivään Neuvostoliittoon laivalasti perunaa. Oli talvi ja pakkasta, lasti jäätyi Leningradin satamaan kun veltot venäläiset eivät viitsineet purkaa laivaa.

• Anonyymi

30v sitten oli myös perunat loppu itärajan takana oulun korkeudella ja sinne olisi ilmaisia perunoita viety, mutta kun ne tulivat nälkäisille niin kalliiksi venäjän puolella kun niitten järestelmät eri portaille olisi niistä ilmaisista perunoista pitänyt maksaa

SIELLÄ ON NÄITÄ PÄÄLTÄ KUOKKIJOITA NIIN PERUNMOINEN SAKKI

ei venäjä ole ihmisten paikka elää

• Anonyymi

jos mahassa perunasta tulee vodkaa automaattisesti, niin alkoholisti ei saa syödä perunaa ainoastaa norsunlihaa

• Anonyymi

,, alkoholisti ei muutenkaan missään nimessä saisi syödä ollenkaan kasviksia, vaikka mahan suolahappo HCL ei teekään perunasta viinaa mahassa...

• Anonyymi

Missäpäin Lapuaa tämä venäläinen keittiö on?

• Anonyymi

Monessa osoitteessa Lapuallakin.

• Anonyymi

eeeeeeiii hyvät pojat,kyllä venäjällä potut piisaa, pian on valmiikksi kynnetty ukraina liitetty venäjään,silloin zelenskyi armeijoineen on apupaskana pellossa loput kuakkii hilutkintuus pottupeltoja

• Anonyymi

Putinilla ei oo perunoita eikä Trumpilla kananmunia

• Anonyymi

Kimillä ei oo riisiä.

• Anonyymi

Söisivät "ranskalaisia"

• Anonyymi

Toisiaan syövät rintamalla, kun huolto ei pelaa, tosin sillä ei olisikaan mitä lähettää.

• Anonyymi

Mitä ryssiminen on? Sitä kun kolmen päivän erikoisoperaatio kestää kolme vuotta, eikä lopusta ole tietoakaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe