Tärkein asia on laiskuus, venäläiset ei haluaisi itse tehdä mitään hyvinvointinsa eteen vaan ovat tottuneet varastamaan muilta ja miehittämään muita maita jos omassa maassa on asiat huonosti.
Ei haluta eikä kyetä itse ratkaisemaan ongelmia vaan kuvitellaan että kaikki ongelmat on muiden aikaansaannosta ja niitä pitää kurmoottaa.
Minä tiedän mikä on venäläisyyden ongelma
31
195
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mutta ei lähellekkään niin laiskoja mitä nykyään suomessa !
- Anonyymi
Suomessa ollaan ahkeria ja aloitteellisia, älä sotke asioita. Venäläiset ei tee mitään jos niitä ei potki perseelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ollaan ahkeria ja aloitteellisia, älä sotke asioita. Venäläiset ei tee mitään jos niitä ei potki perseelle.
Joo mutta ei Venäläiset niin laiskoja ole mitä Suomalaiset ! Monia isoja hankkeita tekevät ihan omin voimin. Suomessa ei saada paljon pienempiä tehtyä, jos ei ulkomailta tuoda tekijöitä ! Näin asia ollut pitkään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta ei Venäläiset niin laiskoja ole mitä Suomalaiset ! Monia isoja hankkeita tekevät ihan omin voimin. Suomessa ei saada paljon pienempiä tehtyä, jos ei ulkomailta tuoda tekijöitä ! Näin asia ollut pitkään !
Onhan ne nyt laiskoja ihan turha muuta väittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nämä kaikki tekijät Venäjällä on kyyssätty jostain kaukoidästä ja Aasiasta ja Afrikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nämä kaikki tekijät Venäjällä on kyyssätty jostain kaukoidästä ja Aasiasta ja Afrikasta.
Ei ole vaan Suomeen ! Olkiluoto 3 ydinvomalaa oli tekemässä yli 100 kansallisuutta. Mutta jos ei itse osaa , eikä pysty edes tekemään ? ? Minkäpä asialle mahtaa !
- Anonyymi
Aloittaja ei tunnista juurisyytä. Venäjällä ei ole tarpeeksi maata ja luonnonvaroja, jotta olisi edes mahdollisuus onnistua.
- Anonyymi
Joo mutta silti peri syy on Suomalaisten laiskuus nykyään. Jota selitellään . Ja laiskuus laittoi tuollaisen aloituksenkin laittamaan !
- Anonyymi
Juuri syy on Merzin Taunuksessa. Joku asenti siihen LUCAS sähköt!
Niin Taunuksen sähköt hieman reistailee, eikä apu olisi pahaksi... - Anonyymi
Mikä Putinilla pelottaa?
Eikö mikään? Kyllä! Pelon aiheita on lukuisia. Kerron muutamista.
1. Jos sota loppuu, Putinin asema horjuu ja häntä uhkaa joko teloitus, salamurha tai elinkautinen sotarikostuomion vuoksi Haagissa. Viime maailmansodan sotarikollisten hirttotuomiot ja mm. Tsauseskun (Nicolae Ceaușescu) tyyppinen loppu odottaa
2. Putinin regime, lähipiirikin joutuu tuomiolle sotarikoksista.
3. Venäjä eristetään kansainvälisesti ja asetetaan paariaan.
4. Venäjä uhkaa hajota ja muiden maiden ystävät kadota, jos luuserius...
5. Venäjän öljyä, kaasua ja kivihiiltä ei enää osteta.
6. Venäjän talous romahtaa. Inflaatio ja korkojen nousu uhkaavat…
7. Sodassa maksetut palkat romahtavat ja se luo kaaoksen…
8. Oligarkit eivät saa ennen sotaa omistamiaan tehtaita ja luonnonrikkauksia Ukrainassa itselleen, eikä vientituloja.
9. Venäjän kieli ja kulttuuri katoavat Ukrainasta.
10. Idän ortodoksinen kirkko hajoaa.
Siinä muutamia syitä sodan jatkamiselle. Jos olisit Putinin asemassa, mitä tekisit? Jatkaisitko sotaa loppuun asti? Vai suostuisitko rauhaan? Mitkä vähimmäisehdot edellyttäisit pysyvälle rauhalle?
Venäjä vaatii:
1. Putinin ja hänen regiminsä tuomiot ja syytteet perutaan.
2. Venäläisoligarkkien businekset Itä-Ukrainassa palautetaan oligarkkien hallintaan.
3. Venäjänkieli sallitaan Ukrainassa käyttökieleksi venäjänkielisille Ukrainassa.
4. Kirilin hallitsema ortodoksikirkko palautetaan Ukrainaan.
5. Janukovits palaa presidentiksi.
6. Ukraina ei liity Natoon.
7. Venäjä saa elintarvikkeita Ukrainasta pilkkahintaan. Tai samaan hintaan kuin Belarusista.
8. Venäjälle VETO-oikeus Ukrainan ulkopolitiikkaan.
9. Aseistus ja sotaväen koot ja lajit Ukrainassa hyväksytetään Venäjällä.
10. Ukrainan hallinto vaihdetaan venäjämieliseen…
Ukraina haluaa rauhan ja itsenäisyyden ja suvereniteetin liittyä EU:hun ja Natoon ja tehdä vapaasti kauppaa kaikkien kanssa markkinahintaan. - Anonyymi
Putinin Stalingrad on johtamassa samaan tilanteeseen kuin Natsi-Saksassa. Yhä useampi alkaa epäillä, että miten tässä käy?`Samalla hallinto entistä kiihkeämmin julistaa tulevaa voittoa ja totaalista sotaa.
Putinia odottaa lyhtypylväs. Siinä motiivia kerrakseen pelata aikaa.- Anonyymi
Joo mutta suurin motiivi Suomalaisilla on selitellä omaa laiskuuttaan parhain päin !
- Anonyymi
Putin: ”Meillä ei ole tarpeeksi perunoita”
Myös Valko-Venäjä kärsii perunapulasta.
Perunan hinta on noussut Venäjällä pilviin.
Tilastokeskus Rosstatin mukaan perunan vähittäismyyntihinnat nousivat 92 prosenttia viime vuonna.- Anonyymi
Joo mutta Venäjällä oli ennätys sato perunassa 2023- Mikä laittoi monet luopumaan perunan kasvatuksesta. Sen ihmeellisempää asiassa ei ole ! Tilanne korjataan nopeasti perunan kasvatusta lisäämällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta Venäjällä oli ennätys sato perunassa 2023- Mikä laittoi monet luopumaan perunan kasvatuksesta. Sen ihmeellisempää asiassa ei ole ! Tilanne korjataan nopeasti perunan kasvatusta lisäämällä.
Onko nykyihmiset (kaupunkilaiset) noin tyhmiä?
Heh, ei tuollaista asiaa todellakaan korjata nopeasti.
Jos nyt on pulaa perunasta se tarkoittaa että siemenperunaa ei ole riittävästi eli pula tulee vaan pahenemaan se on 100% varmaa.
Perunaa voi kasvattaa vain kerran vuodessa ja jos edellisvuosina on tötöilty ei siihen mikään auta, ei niitä perunoita mistään taivaasta tule. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nykyihmiset (kaupunkilaiset) noin tyhmiä?
Heh, ei tuollaista asiaa todellakaan korjata nopeasti.
Jos nyt on pulaa perunasta se tarkoittaa että siemenperunaa ei ole riittävästi eli pula tulee vaan pahenemaan se on 100% varmaa.
Perunaa voi kasvattaa vain kerran vuodessa ja jos edellisvuosina on tötöilty ei siihen mikään auta, ei niitä perunoita mistään taivaasta tule.Ei ole edellisvuosina "tötöilty". 2023 oli nimenomaan ennätys sato !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole edellisvuosina "tötöilty". 2023 oli nimenomaan ennätys sato !
No kun se 23 sato ei auta mitään vuonna 25!
Oletko trolli vai tyhmä, molempia?
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä ja suomalaiselta. Suomessa yksityisellä sektorilla on töissä 1.3 miljoonaa. Näistä veroa yhteiseen hyvään maksaa 300 000 enemmän kuin saa sieltä varastettua. Loppu kansasta on saigonilla, kortistossa, hullujenkirjoilla, eläkkeellä tai Alma Tuuvan tavoin ammattijoutilaana.
Ehkäpä kuten aloittaja vihjaa, olemme niin samanlaista kansaa Venäjän kanssa? - Anonyymi
Venäläisessä kulttuurissa ei kannata investoida ja rakentaa koska tsaarin hovi varastaa työn hedelmät.
Jos sen sijaan varastat naapurilta jotain ja Putin sitten varastaa sen sinulta niin naapuriltahan se vaan on pois. - Anonyymi
Aloittaja ei ole ymmärtänyt, mistä Ukrainan sodassa on kysymys. Kyllä se selviää ihan karttaa katsomalla.
Toki Venäjälle jääneet venäläiset eivät ole sitä taloudellisesti toimeliainta ja osaavinta väkeä, joka taas pakenee maasta edelleen. Mutta ei Ukrainassa ole kysymys köyhän naapurin kustannuksella elämisestä, vaan aivan normaalista suurvallan asemansa turvaamisesta.
Georgia ja varsinkin Tsetsenia on sitten vähän eri asia.Venäjä EI ole suurvalta. Venäjä on hajoamisen partaalla oleva KEINOTEKOINEN valtioliittymä. Läpeensä korruptoitunut ja saastainen luonnonvastainen luomus.
>Aloittaja ei ole ymmärtänyt, mistä Ukrainan sodassa on kysymys. Kyllä se selviää ihan karttaa katsomalla
Kirjoittaja selvästi vihjaa Suomen olevan listalla seuraavana, eikö vaan?
Venäjän kansan perimä on MAAORJAN perimä. Se ei koskaan lähde pois venäläisestä. Venäläinen nauttii siitä kun saa elää kurjuudessa ja saastan keskellä. Jos teistä kukaan on koskaan käynyt venäläisen kerrostalon rappukäytävässä, niin tiedätte mitä tarkoitan.
Saasta, kurjuus, käskytettävänä oleminen. Siinä on venäläinen sielu.- Anonyymi
Laiskuudesta oli puhe aloituksessa. Törkyturpakin on niin laiska suomalainen, ettei jaksa edes aloitusta lukea !
- Anonyymi
-76 olen käynyt Venäläisessä rappukäytävässä. Muistaakseni en sen jälkeen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykäskin tekee virheitä.
Mutta ei samaa virhettä kahdesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykäskin tekee virheitä.
Mutta ei samaa virhettä kahdesti.Joo mutta ihan normi rappukäytävä se oli. Ei ole vaan ollut asiaa sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen käynyt 2010 jälkeen Pietarissa yli 30 kertaa ja rappukäytävissä ei ole tapahtunut mitään kehitystä.
Haisee perunakellarilta ja näyttää joltakin kauhuelokuvan kulissilta lohkeilevine maalineen ja roikkuvine sähköjohtoineen.
- Anonyymi
Orjan mentaliteetti on perimässä mongolisen lisäksi. On olta ylempi viskaalikunta joka käskee . Omatoimisesti ei tehdä muuta kuin viperiä , juodaan ja hoilataan
- Anonyymi
Niin missäs se sanotaan millä menttaliteetillä se elämä oikein menee ? Paits raamatussa taitaa olla. "Ne jotka ylentävät itsensä, ne alennetaan .. ".
- Anonyymi
Psykologina minä tiedän mikä on Nato-Tiltun juuri SYY.
- Anonyymi
Spämmipete havaittu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844