kun on lämmintä muttei helteistä, niin hyvä aika laiturin maalaamiseen tai mäkin maalaamisen, kaikenlaiseen kunnostuksiin.
Aateltiin tnään mökin kuisti öljytä, ja siivota tuota luonnontilaa, meillä on ruohikkoa pihalla, mutta on luonnontilassa oleva aluekin. meil on ihana paikka mökille, paras mistään.
Aurinko paistaa aamusta iltaan, mustikat, puolukat ja sienet ihan melkein takapihalla... vettä on rauhaa, lähin naapuri on noin 400 m päässä ympäri järveä heit on... yhdessä ollaan vaikka oma rahuha onkaikilla.
Tälläinen pilvinen päivä
26
233
Vastaukset
- Anonyymi
Me asutaan täällä Kontulassa.Rauhallista päivää ei ole näkynyt ja yötäkään, mutta kuulunut on!
Poliisien pillit huutaa ja naapurusto, ulko-alueet.
huuumesakkia, ad/hd pentuja ja maahan(Kelaan) muuttaneita riittää ja riittää. - Anonyymi
Ei tule lämmintä kesää. Tänään lehdessä oli että koko kesäkuu on stateinen ja pilvinen ja kylmä. Juhannuksena on villapipolle käyttöä.
ILTALEHTI Juhannuksena voi yhtä hyvin olla lyhyt, aurinkoinen lämmin jakso kuin kunnon kaatosadekeli ja pipoa vaativat lämpötilat, Rinne kertoo.
Kesäkuun viimeisellä viikolla sää pysyy yhä samankaltaisena, eikä näköpiirissä ole korkeita hellelukemia. - Anonyymi
Kaikki silkkaa pötypuhetta
- Anonyymi
Paistettu pekoni ja kananmunat ovat mahdollisuus. Joku vielä keittää sen riisin siihen kylkeen ja sitten sekoittaa ainekset keskenään kaataen lihalientä joukkoon (tai paistaa riisin pannulla ennen tätä vaihetta). Miten teillä tehdään tämä asia?
Käytättekö te chilipeppar maustetta, pepparseosta rose ja viherpippuriin painottuen vai pelkkää yrttien suolaa ja ruohosipulin silppua maustamiseen? Suositteko juomana jäätävän kylmää punaista maitoa, colaa vai omenoiden mehua jääpaloilla?
Entävätkö aatoksen jopa jälkiruokailuun ja niissä esiintyviin annoksiin? - Anonyymi
Pilven polttelu onkin ryyppäämistä tervellisempää mutta senhän toki tiedät pitkän linjan päihdeongelmaisena
- Anonyymi
Voi ei, kaikkea sinäkin olet ehtinyt kokeilemaan ja käyttämään. Olen pahoillani että olet sortunut moisiin juttuihin, etkä osaa elää iloista elmää ilman päihteitä!! Voi kurja sentään, kai sull aon tukea ja apua tai olet hakeutunut hoitoon???
Toivon sulle paranemista ja pääsemästä eroon noista. hyvä kun avaudut tänne ja kerrot ongelmista, aina joku ottaa kopin ja yrittää auttaa. Tsemppiä, ja kerrohan taas kirjoittaminen on sulle hyvää terapiaa!
T: Kukkasin me kaikki täällä jokapaikassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, kaikkea sinäkin olet ehtinyt kokeilemaan ja käyttämään. Olen pahoillani että olet sortunut moisiin juttuihin, etkä osaa elää iloista elmää ilman päihteitä!! Voi kurja sentään, kai sull aon tukea ja apua tai olet hakeutunut hoitoon???
Toivon sulle paranemista ja pääsemästä eroon noista. hyvä kun avaudut tänne ja kerrot ongelmista, aina joku ottaa kopin ja yrittää auttaa. Tsemppiä, ja kerrohan taas kirjoittaminen on sulle hyvää terapiaa!
T: Kukkasin me kaikki täällä jokapaikassaOnpa harmi kun et osaa lukea. Et erota: tiedän/tiedät. jne.
Mutta onneksi peruskoulun voit käydä loppuun vielä vanhuksenakin! Kivaa kesää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: Kukkasin me kaikki täällä jokapaikassaTerapioi vajakki vain itseäsi suolipalstalla parempi niin kuin että olisit elon joukoissa häiriköimässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa harmi kun et osaa lukea. Et erota: tiedän/tiedät. jne.
Mutta onneksi peruskoulun voit käydä loppuun vielä vanhuksenakin! Kivaa kesää.En niin, minulla on ainutlaatuinen taito, vaikken osaa lukea voin vastata ja kirjottaa sulle ja tehdä omia juttuja!!! Sellasta taitoa ei varmasti ole monellakaan joka ei osaa lukea mutta osaa silti lukea ja kirjoittaa!!! heheeeeee... mahtavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terapioi vajakki vain itseäsi suolipalstalla parempi niin kuin että olisit elon joukoissa häiriköimässä
Pistit toisen viestin perään, heheee.. etkö olisi voinut kirjottaa sen yhteen viestii???? E i se tuo yhtään uskottavuutta jos laitat sata samanlaista viestii peräkkäin, pelkkää idiottimaista toimintaa. Heheeee....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistit toisen viestin perään, heheee.. etkö olisi voinut kirjottaa sen yhteen viestii???? E i se tuo yhtään uskottavuutta jos laitat sata samanlaista viestii peräkkäin, pelkkää idiottimaista toimintaa. Heheeee....
Kuule vajakki en minä tavoittele uskottavuutta päinvastoin kuin sinä laitureinesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule vajakki en minä tavoittele uskottavuutta päinvastoin kuin sinä laitureinesi.
Heippa vajakki, sinä vaan jaksat esitellä itsesi, olet varmasti monelle jo tuttu.
Jos olet noin kateellinen laituristani, niin tule ihmeessä kokeilemaan ja uimaan, jos osaat edes uida, matalaa n laiturin päässäkin että älä ui kauas, silloin ei ylety jalkasi pohjaan, ihan tuossa rannassa, on mulla uimarenas kyllä jos tarvit.
Kyllä sinä jotain uskottavuutta tavoittelet, kun vstaan kysymyksiin ja omiinkin monta kertaa peräkkäin. Kirjoita vaan yhteen aina vastaus, se on reilumpaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa vajakki, sinä vaan jaksat esitellä itsesi, olet varmasti monelle jo tuttu.
Jos olet noin kateellinen laituristani, niin tule ihmeessä kokeilemaan ja uimaan, jos osaat edes uida, matalaa n laiturin päässäkin että älä ui kauas, silloin ei ylety jalkasi pohjaan, ihan tuossa rannassa, on mulla uimarenas kyllä jos tarvit.
Kyllä sinä jotain uskottavuutta tavoittelet, kun vstaan kysymyksiin ja omiinkin monta kertaa peräkkäin. Kirjoita vaan yhteen aina vastaus, se on reilumpaa.Sinähän olet täysin päästäsi vialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet täysin päästäsi vialla.
Sinä voit sanoa ihan mitä sinä haluat ja miltä tuntuu, se on sun oikeus.
Et kuitenkaan voi kertoa muista kuin itsestäsi, joten nuo tarinat mitä kerrot kertoo ihan susta itsestäsi.
Olen pahoillani että olet päästäsi vialla, mutta koita saada pääsi kuntoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit sanoa ihan mitä sinä haluat ja miltä tuntuu, se on sun oikeus.
Et kuitenkaan voi kertoa muista kuin itsestäsi, joten nuo tarinat mitä kerrot kertoo ihan susta itsestäsi.
Olen pahoillani että olet päästäsi vialla, mutta koita saada pääsi kuntoon.Onpa harmi kun et osaa lukea. Et erota: tiedän/tiedät. jne.
Mutta onneksi peruskoulun voit käydä loppuun vielä juoppona vanhuksenakin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onneksi peruskoulun voit käydä loppuun vielä juoppona vanhuksenakin!Niin, on mulla hieno taito kun osaan kirjottaa ja vastata, mutten lukea???! Hm erikoinen taito. Kiitos siitä että huomioit.
Sinun mollaamiset ja sanomiset on pelkkää huvittelua ja mielenvikaisuutta, anna tulla vaan, se puhdistaa sun mieltäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onneksi peruskoulun voit käydä loppuun vielä juoppona vanhuksenakin!Sinä et ymmärrä mitä on keskustelu.Aina yrität haastaa riitaa ja haukut ihmisiä. Kaikista asioita pitää voida jutella, vaikkei aina sinua miellyttäisikään tai mene niinkuin sinä haluat. Jokaisella saa olla omia mielipiteitä, ei niitä tarvi heti alkaa haukkumaan jos ei ole sama kuin sinulla. Sinä et ole aina oikeassa.
Jos aihe ei miellytä ei tarvi osallistua ja vastata, anna olla. Puhua voi kauniisti ja asiallisesti, ei tarvi heti hyökätä ja haukkua juopoksi ja idiootiksi.
Täällä se on helppoa sanoa ja haukkua, mutta eti pystyisi tuollasia sanomaan naamakkain tuntemattomillekkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ymmärrä mitä on keskustelu.Aina yrität haastaa riitaa ja haukut ihmisiä. Kaikista asioita pitää voida jutella, vaikkei aina sinua miellyttäisikään tai mene niinkuin sinä haluat. Jokaisella saa olla omia mielipiteitä, ei niitä tarvi heti alkaa haukkumaan jos ei ole sama kuin sinulla. Sinä et ole aina oikeassa.
Jos aihe ei miellytä ei tarvi osallistua ja vastata, anna olla. Puhua voi kauniisti ja asiallisesti, ei tarvi heti hyökätä ja haukkua juopoksi ja idiootiksi.
Täällä se on helppoa sanoa ja haukkua, mutta eti pystyisi tuollasia sanomaan naamakkain tuntemattomillekkaan.Ei sinulle vatipäälle 1 postaus riittänyt vaan vajakin palata piti jatkamaan lässytystäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulle vatipäälle 1 postaus riittänyt vaan vajakin palata piti jatkamaan lässytystäsi.
NO NIIN!!! Sinä itsekkin huomasit miten typerää on kirjoittaa monia vastauksia peräkkäin, heheeee.... eikö olekkin tyhmä idea???? Meinaatko jatkaa vai tajusitko että sanoman voi kirjoittaa yhteen vastaukseen??? Heheeee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NO NIIN!!! Sinä itsekkin huomasit miten typerää on kirjoittaa monia vastauksia peräkkäin, heheeee.... eikö olekkin tyhmä idea???? Meinaatko jatkaa vai tajusitko että sanoman voi kirjoittaa yhteen vastaukseen??? Heheeee...
Luulet vain vajakki. Sinulle vastaa joku muukin. En pidä kaltaistasi jäteläjää 2n peräkkäisen vastauksen arvoisena.
- Anonyymi
Mun hommani tänään kun tykkään puuhata vanhemmalla iällä ,mieshenkilö.
siivous
pyykki
suihku,kotiparturilla hiukset ja naamakarvat viemäriin samalla
juusto pataleipä, laitoin yöksi nousemaan
kalaruokaa , puolet pakkaseen 5 rasiaa
pankki asioiden hoitoa
lintujen ruokintaa
pyörän kunnostusta ja kohta lenkille sillä
moikka vaan :) - Anonyymi
Olen kateellinen sinulle koska minulla ei ole mökillä mitään tekemistä. Tein jo 5 vuotta sitten kaikki remontit ja laitoin rannan kuntoon ja kaivoin kivet ja kaikki pois ja hiekkaa tilalle. Olen yrittänyt keksiä mitä tekisi mutta ei tarvii edes maalata mitään. Rännit putsasin jo keväällä aikaisin ja klapit olen pinonut jo ajat sitten. Mökkitielle hain soraa koska oli muutama kuoppa tiellä ja laitoin niihin soraa mutta ei sekään homma kestänyt kun vajaan tunnin. Laituria en aio edes maalata koska se on kestopuuta niin ei se tarvii maalia.
- Anonyymi
"Mökkitielle hain soraa koska oli muutama kuoppa tiellä ja laitoin niihin soraa mutta ei sekään homma kestänyt kun vajaan tunnin."
Rehellinen pönde :D sulla on liian reipas asenne. Mökkiläinen tuusailee sitä tien pätkää koko kesän ja kiroaa joka välissä kun jää kesken. Kestää kestää kun aina tulee jotain, sauna tai itikoita.
Itse olen maalannut yhtä ja toista mutta aina toisinaan alkaa mietityttää että kuinka usein vaihdat laiturin ? Luulisi kerroksien veden ääressä olla vähän vaarassa. Vai nitromorsillaa poista joka kerta?
- Anonyymi
Ihan nasta kesän alku. Naapuri ilmeisesti kuollut viimein maksakirroosiin kun ei näy ts. kuulu. Ilon päivä ja juhlan vuosi.
- AnonyymiUUSI
OLiko myös kärttyinen hamaan loppuun asti. Perikunta varmaan myyskentelee
nyt tiluksia, joten kesä lienee poikkeuksellisen rauhaisaa. Ainakin aikansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067688
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075868- 835147
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113200- 552937
- 572891
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036