Sellaisen massan on katsonut itselleen tarpeelliseksi hankkia viehättävä suomalainen neitokainen joka nyrpistää nokkansa ihan kaikelle täyttävälle ruolalle.
Saatte seurata hänen seikkailujaan supersuositussa ohjelmasarjassa Au pairit Thaimaassa.
Sen kaikki jaksot ovat nyt katsottavissa Yle Areenassa.
Voiko vegaani lihottaa itsensä 145- kiloiseksi...?
20
229
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä minäkin ihmettelen. Voiko olla mahdollista. Pitää kyllä syödä aika paljon makeaa, hiilareita, makaronilaatikkoa, leipää, virvoitusjuomat... ja isoja määriä. En muuten ymmärrä.
- Anonyymi
Eikö juuri nuo ole lihottavia aineita?
Hiilihydraatteja jotka ovat ihmiselle täysin tarpeettomia.
Ketodieetti panostaa lihan ja läskin syöntiin.
Neidon ruokavalio on siis aivan väärä? - Anonyymi
Eikös sipsit ja muut snaksit ole vegaaneja ja myös muu suklaa kuin maitosuklaa ja iso osa karkeista, joissa ei ole gelatiinia=liivatetta. Jos noi on päivän pääasiallinen ruoka ja paahdetut-suolatut pähkinät sekä popparit päälle niin kyllä se paino nousee.
- Anonyymi
Colaa 7 litraa päivässä, ja 14 pullapitkoa. 9 karkkipussia.
- Anonyymi
Naudat ym märehtijät voivat olla painavampiakin
- Anonyymi
Minua on sanottu siaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on sanottu siaksi.
Minulle on sanottu voitteko siirtää ystävällisesti ruhoanne
- Anonyymi
Minua nauratti tuon neidon kommentti siitä, että yritti käyttäytyä kunnioittavasti vanhusta kohtaan, kun se on maan kulttuurissa toisin kuin meillä!
- Anonyymi
Tämä uusi jakso kammottavan huono aivan kaikilla arvostelun asteikoilla.
Tekisi mieleni käyttää sen arvosteluun törkeitä voimasanoja. - Anonyymi
Onhan se kaunis ja reipas tyttö ja ylipaino on kovin kipeä asia hänelle.
Suomessa ei ole kohteliasta arvostella vieraan ihmisen ulkonäköä päin naamaa.
Thaimaassakin on varmasti jokunen länsituristi nähty!- Anonyymi
Kyllähän tuo likka oli Thaimaassa sellainen ilmestys jota varmaan tultiin katsomaan pitkienkin matkojen takaa!
- Anonyymi
Viktoria haluaisi jopa häntä kun on neitsyt pappa.
- Anonyymi
Lihavilla on liukkaat vi*ut
- Anonyymi
No eipä ihme että hyvin luistaa.
- Anonyymi
Mitäs Perkelettä.
Eikö Viki ole koskaan nähnyt LEHMÄÄ?
Mitä?
Vegaanihan sekin on. - Anonyymi
Sarjan helmi on nelikymppiseltä näyttävä intialaisäijä joka on lähetetty lapsia hoitamaan!
Onneksi sellasesta työstä ei ollut kyse koska ukon ei tarvinnut tehdä yhtään mitään.
Merirosvonaama olisikin saanut nassikat kiljumaan kauhusta.
Nyt sen ainoa työ oli puhua tyhmiä latteuksia kameralle.- AnonyymiUUSI
Kuka perkele tuollaista laskisi lapsiaan hoitamaan?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka perkele tuollaista laskisi lapsiaan hoitamaan?
Oikein päättelit; ei kukaan.
Sarjan toinen pullukka oli hypännyt intialaisukon sänkyyn heti ekana iltana.
Itkeskeli sitten kun perheen pää joi viinaa ja veteli joskus marisätkää. Itse veteli shotteja molemmin käsin "iltalomillaan".
Lähti sitten karkuun perheestä kun sai mennä sen 145 - kiloisen mahtikämppään lorvimaan vikaksi viikoksi.
Oma hauskuutensa oli myös tukeva blonditorni joka ylpeili ettei ollut ikinä koskaan käynyt treffeillä...!
Leikki sitten nti Umpilampea. Kai uskoo markkina- arvonsa näin paranevan?- AnonyymiUUSI
ViktorAtaman kirjoitti:
Oikein päättelit; ei kukaan.
Sarjan toinen pullukka oli hypännyt intialaisukon sänkyyn heti ekana iltana.
Itkeskeli sitten kun perheen pää joi viinaa ja veteli joskus marisätkää. Itse veteli shotteja molemmin käsin "iltalomillaan".
Lähti sitten karkuun perheestä kun sai mennä sen 145 - kiloisen mahtikämppään lorvimaan vikaksi viikoksi.
Oma hauskuutensa oli myös tukeva blonditorni joka ylpeili ettei ollut ikinä koskaan käynyt treffeillä...!
Leikki sitten nti Umpilampea. Kai uskoo markkina- arvonsa näin paranevan?Kaikkee säkin katot telkasta.
Mutta onneksi kerrot meille niin säästymme katsomalta.
Tosin eihän FOXTEL tuota edes näytä.
- AnonyymiUUSI
Viki on 145 kg Pattayan salarimän eikä hän ole mikään bambujen syöjä vaan Viki syö laardia ja etanoita ja laardia ja etanoita.
Viki on kuin Fat Bastard, https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://tse3.mm.bing.net/th/id/OIP.fM5SF9OcVwwhM_h1Jxf1PAHaEK?r=0&pid=Api&f=1&ipt=6023e2e8d7d71a8cc4b0330fc128ae9acfccbc21c0c40503b66e6c83d3e70f52&ipo=images
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849