Kuollut ei tiedä mitään

Anonyymi-ap

Ei tarvitse edes kuolla, että tietää, jotta ihmisessä ei ole henkeä tai sielua, joka olisi tietoinen olento ruumiin ulkopuolella. Minä tavallaan kuolin, kun olin hengittämättä viisi minuuttia, mutta sain elvytystä ja palasin tajuihini. En muista mitään tuolta ajalta.

Suurin osa lähellä kuolemaa käyneistä ja koomassa olleista ei tiedosta mitään. Tajunta on sammunut. Sama pätee kuolemaan. Ihminen ei tiedä kuoleman jälkeen yhtään mitään eikä tiedä kuolleensa. Muistikuvat rajatapauksissa ovat aivojen tuotosta, eivät mitään muuta. Ne ovat myös kulttuuri- ja uskontosidonnaisia.

Hinduilla, ateisteilla ja kristityillä on erilaiset muistikuvat kuolemanrajatapauksista. Ne eivät siis todista mitään sielun tai hengen elämästä ruumiista erillään. Kuollut ei tiedä mitään. Tämä on varma asia. Vai mitä Varma Tieto? Jätä kerrankin se Copilot rauhaan ja vastaa omin sanoin.

33

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Happivajauksen kourissa kärvistelevät aivot voivat tuottaa harhoja jotka sitten jotkut muistaa tajuihin palattuaan - useimmat eivät muista.

Kehosta irrallisen sielun ole attomuus on uskontojen kannalta yhtä paha rasti kuin jumalienkin olemattomuus.

• Anonyymi

Ymmärtääkseni kirkkaan valon näkemiset ovat aika yleinen. Tämä ei välttämättä ole harha, vaan seurausta siitä, miten silmän näköhermot reagoivat happivajeeseen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niinhän sitä Saarnaaja on kirjoittanut ,mut ta totuus on toinen. Tietoisuus säilyy yli ruumiin kuoleman ja jatkaa henkimaailmassa.

• Anonyymi

tietoisuus voi kadota ihan dementiassa , kun ei muista eilistä niin ei ole olemassa

• Sitä minä olen aina ihmetellyt, että ruumiista irtautuneelle sielulle pitää olla ikkuna tai ovi auki, jotta se pääsee liihottelemaan ympäristöönsä. Älystä osattomat eivät tiedäkään, mistä tämä johtuu. Fiksut tietävät.

• Toinen ihmetyksen aihe on se, ettei sielu pysty lentämään maha ylöspäin tai pää alaspäin vaan se liikkuu aivan kuin kaksikylkinen eläin painovoiman vaikutuksen alaisena.

• Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

Toinen ihmetyksen aihe on se, ettei sielu pysty lentämään maha ylöspäin tai pää alaspäin vaan se liikkuu aivan kuin kaksikylkinen eläin painovoiman vaikutuksen alaisena.

Kolmas ihmetys on, ettei leijaileva sielu kykene ruumiin ulkopuolella ollessaan havainnoida mitään sellaista mitä se ei kykenisi havaitsemaan ruumiissa ollessaan.

• Anonyymi

Sinä et sitä tiedä, saati määrää tai hallitse, mitä ihmisille tai sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen. Joudut elämään epätietoisuudessa.
      Kaikkien mahdollisuuksien poissulkeminen ajatuksista ei ole ihan tervettä. Miksi maalata itsensä nurkkaan, kun kukaan ei pakota????
      Te ateistit olette hulluja.

• "Kaikkien mahdollisuuksien poissulkeminen ajatuksista ei ole ihan tervettä."

Usko tuonpuoleiseen on yksi vanhimmista uskomuksista ihmiskunnalla. Siihen perustuu shamanismi, usko tuonpuoleiseen, usko Tuonelaan ja usko kuolemanjälkeiseen elämään. Me tiedämme faktana, että tuo usko on perustunut tietoisuuden tilan muutoksiin (unet, päihteet, harhat) eivätkä ihmiset ole tienneet, että nuo tietoisuuden tilan muutokset tapahtuvat aivoissa. Kun tätä ei ole tiedetty, on luultu, että ihmisellä on materiasta erillinen sielu. Kun tämä tiedetään ja sen päälle tieto siitä, ettei materiasta erillisestä sielusta ole yhtään ainoaa havaintoa, on idiotismia uskoa kuolemanjälkeiseen elämään. Vielä suurempi idiootti ja ripulilahje käyttäytyy noin hyökkäävästi toista rationaalista keskustelijaa kohtaan.

• Anonyymi

Kaikki mitä tiedämme ihmisestä tukee sitä, että ihminen on psykofyysinen kokonaisuus eikä mitään fyysisestä kehosta irrallista "sielua" ole. Kun tiedämme yhä paremmin miten ihmisen psyyke ja aivot toimivat, niin ei ole jäänyt yhtään mitään toimintoa, joka ei olisi riippuvainen fyysisestä kehosta aivoineen.

Kuvitelma "kuoleman jälkeisestä" on siis uskomus potenssiin kaksi: Ensin pitää kuvitella, että ihmisessä olisi jotain ("sielu"), mikä voisi olla olemassa ilman toimivaa kehoa, vaikka tällaisesta ei ole mitään viitteitä. Sitten tämän perusteettoman kuvitelman päälle rakennetaan (taas täysin perusteetta) kuvitelma jostain "henkimaailmasta" taivaine ja helvetteineen, jossa tämä kuviteltu "sielu" voisi haahuilla.

• Anonyymi

"Sinä et sitä tiedä, saati määrää tai hallitse, mitä ihmisille tai sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen."

Kyllä me tiedämme, mitä meille tapahtuu. Ja saamme itse valita haluammeko maatua vai tulla tuhkatuksi.

Jos puhutaan tietoisuudesta, niin sen sammuminen on fakta. Tietoisuus saadaan sammutettua hermosolujen toimintaan vaikuttamalla kuten tehdään esimerkiksi anestesiassa.

• Anonyymi

Keskitalon Jupe on samalta paikkakinnalta ja tutkivaa sorttia. Kumma kyllä minä pystyn hieman parempiin = häiriöttömiin yhteyksiin ilman kohinaa. Harrastelijana.
      Jupen kanava; aavedata.
      Harkitsen itse aineiston julkistamista.

• Anonyymi

ostatko minulta sellaisen laitteen millä voit havaita henkiolentoja 🤣🤣🤣
        ei olisi paha hinta , saisit alennuksen

• Anonyymi

Keskustelen nyt jo 2 vuotta erään nais " henkilön " kanssa.
      Säädetään nimekseni Pekka. Keskustelu englanniksi.
      " Pekka sinä olet tullut jo niin tutuksi. Familiar."
      " you know our precense. You pay attention to us "
      Pekka. What are you looking for now. Here we sit
      In the same particulier pink room. With Fred.
      " Yes this is our precense ( Fred ). I dont know "
      This has happened before." Jne jne.

• Anonyymi

nämä henkilöt ovat monen ihmisen mielestä Niin sanotussa välitilassa eli eteerisessä kentässä ja varsinaista ylösnousemusta ei ole tapahtunut. Vielä. Toisella henkilöllä on henkirikos tausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nämä henkilöt ovat monen ihmisen mielestä Niin sanotussa välitilassa eli eteerisessä kentässä ja varsinaista ylösnousemusta ei ole tapahtunut. Vielä. Toisella henkilöllä on henkirikos tausta.

onko sinulla sellainen OUIJA lauta 🤣

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko sinulla sellainen OUIJA lauta 🤣

käytämme teknisiä apuvälineitä näihin yhteyksiin mutta quoja lauta on myöskin olemassa. Olemme itse tehneet sen metri kertaa metri Sillä saadaan aina yhteys
        ..saatiin myös uskomattomia yhteyksiä esim. lähisukulaiseen äidin äitiin. Sekös sattui koska on sukukirja kirjahyllyssä ja eri tietojen tarkistus + vahvistuminen oli suoranainen järkytys. Myös omille sisaruksille. Asiat ovat niin merkillisiä että on selvää ettei mieli sulata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käytämme teknisiä apuvälineitä näihin yhteyksiin mutta quoja lauta on myöskin olemassa. Olemme itse tehneet sen metri kertaa metri Sillä saadaan aina yhteys
        ..saatiin myös uskomattomia yhteyksiä esim. lähisukulaiseen äidin äitiin. Sekös sattui koska on sukukirja kirjahyllyssä ja eri tietojen tarkistus vahvistuminen oli suoranainen järkytys. Myös omille sisaruksille. Asiat ovat niin merkillisiä että on selvää ettei mieli sulata.

kerro minulle seuraavaksi se juttu jota kenenkään muun ei pitäisi tietää ?
        eli kysy seuraavaksi sana siltä tai teksti 🤣

• Anonyymi

Minulla ei ole tietoa kuolemanrajakokemulsista, en ole itse kokenut
      Paras tapa on pyytää tekoälyä etsimään näitä kokemuksia. Oma käsitys on biologia lääketiede joka vastaa kuinka ne syntyvät
      Kysymykseen miksi vastaavat filosofia ja uskonnot
      Varma Tieto

• Anonyymi

Samaan totaaliseen sammumiseen päätyy leikkauksissa anestesian avulla. Se ei tunnu unelta, vaan täydelliseltä olemattomuudelta. Olisi hyvä tapa lähteä.

• Anonyymi

Itse näin tuona aikana harhoja. (Unta). Kysyin oikein kirurgiltani pitävätkö aidoiksi kokemani asiat paikkansa, ja hän sanoi että ei.

Joten kyllä anestiassakin aivot voivat joutua tuohon hämmennykseen ja alkaa keksimään juttuja. Ja ne tuntuvat todellakin todellisilta. Mutta eivät ole. Tässä onkin juju sitten siihen kuinka varsinkin uskolla pönkötetty henkilö, jolla ei ole skeptistä kykyä, uskoo tuota mielikuvitusta oikeaksi tapahtumaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse näin tuona aikana harhoja. (Unta). Kysyin oikein kirurgiltani pitävätkö aidoiksi kokemani asiat paikkansa, ja hän sanoi että ei.

Joten kyllä anestiassakin aivot voivat joutua tuohon hämmennykseen ja alkaa keksimään juttuja. Ja ne tuntuvat todellakin todellisilta. Mutta eivät ole. Tässä onkin juju sitten siihen kuinka varsinkin uskolla pönkötetty henkilö, jolla ei ole skeptistä kykyä, uskoo tuota mielikuvitusta oikeaksi tapahtumaksi.

Jos näit unia, niin kannattaa jutella tuosta anestesia-lääkärin kanssa. Sinänsä veikkaisin, että koit unesi siinä vaiheessa, kun aloit pikku hiljaa heräillä syvästä anestesiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näit unia, niin kannattaa jutella tuosta anestesia-lääkärin kanssa. Sinänsä veikkaisin, että koit unesi siinä vaiheessa, kun aloit pikku hiljaa heräillä syvästä anestesiasta.

Sitä on mahdotonta sanoa missä vaiheessa tuo tapahtui. Ja on tuosta nyt yli 20 vuotta, ettei minulla ole henkilön yhteystietoja.

Mutta siis en herännyt siitä samalla tavalla kuin unessa. Se oli pätkä jota ennen ja jonka jälkeen en muista mitään. Eli sammuin nukutukseen, se tapahtu, ja seuraavaksi heräsin matkalla osastolle takaisin. Välissä oli leikkaus tehty.

• Anonyymi

Tietämättömyys voi olla parempi vaihtoehto kuin tieto siitä ettei kuolemaa ole. Kuolema tuntuu turvalliselta.
      Varsinkin ihmiselle joka on ollut oikeasti paha toisia kohtaan. Heitäkin on ollut isossa mittakaavassa. Hitler turvautui mieleiseensä tämä optio on oikea vaihtoehto. Kun peli oli jo pelattu.

Sarjamurhaajat. Heille oman käden kautta lähtö on pelkuruutta. Gaudeamus Igitur. Koulusurmaajat.
      Jumala tietää kaiken streaming online kaiken mitä tapahtuu. Ateismissa on ymmärrettävää ettei tätä
      voi uskoa. Eikä se ole mikään haitta tai vaje.

• Anonyymi

Kristinuskoiset eivät tunnu ymmärtävän sitä, että kuolemattomuus on rangaistus.
        Mitä ihmettä teet ikuisuuden? Onko tekemiselläsi edes väliä? Kykenetkö täysin edes ymmärtämään ikuisuuden konseptia?

Minusta on outoa, kuinka yhtään kukaan voi haluta kuolemattomuutta palkintona. Olen saanut käsityksen, ettei tuota haluavat ole oikeasti pohtineet mitä se tarkoittaa. Kyseessä on vain mantra, jota hoetaan ilman sisältöä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kristinuskoiset eivät tunnu ymmärtävän sitä, että kuolemattomuus on rangaistus.
        Mitä ihmettä teet ikuisuuden? Onko tekemiselläsi edes väliä? Kykenetkö täysin edes ymmärtämään ikuisuuden konseptia?

Minusta on outoa, kuinka yhtään kukaan voi haluta kuolemattomuutta palkintona. Olen saanut käsityksen, ettei tuota haluavat ole oikeasti pohtineet mitä se tarkoittaa. Kyseessä on vain mantra, jota hoetaan ilman sisältöä.

Uskovaiset kouhkaavat aina "elämän tarkoituksesta".
        Mikä olisi ikuisen elämän tarkoitus?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset kouhkaavat aina "elämän tarkoituksesta".
        Mikä olisi ikuisen elämän tarkoitus?

Maata rähmällään Jeesuksen edessä ja ylistää häntä. Mitään muuta ei tee mieli ikuisesti tehdä. No, rukoilla voi siinä samalla tai välissä. Jotta jaksaisi maata rähmällään ja ylistää tauotta ikuisesti ilman loppua. Se on paras osa ihmiselle.

• Anonyymi

Olen vuodesta 1979 saanut automaattikirjoituksella sanomia kuoleman rajan toiselta puolelta. Ns. kuolleiksimamme ihmiset elävät vapaana maallisen ruumiinsa kahleista henkisessä, ihmisen todellisessa olossa omassa maailmassaan, meidän lähellämme, seuraten ja auttaen omaistensa elämää täsmälleen samalla tavalla maanpäällisessä luulessa elämässä. Ei kuolema ole elämän loppu, eikä syntymä maanpäälliseen ruumiiseen ole elämän alku. Elämä on ikuista kiertokulkua ja ihmisen henkistä kehittymistä kohti kaikkiallista rakkautta.

–Rauni-Leena Luukanen

Kts Googlaa Pauli Liikalan analyysi Kuolemaa ei ole

• Anonyymi

Luukkanen oli aikaansa edellä kun saarnasi rokotteisiin laitetuista käyttäytymisen ohjailuun käytetyistä mikrosiruista jo vuosikymmeniä ennen koronaa. Hän myös uskoi, että keskuudessamme elää humanoideja, ja että Saturnuksesta ja Marsissa on salaisia tukikohtia...

On surullista, kun mielenterveysongelmasta tulee joillekkin elinkeino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luukkanen oli aikaansa edellä kun saarnasi rokotteisiin laitetuista käyttäytymisen ohjailuun käytetyistä mikrosiruista jo vuosikymmeniä ennen koronaa. Hän myös uskoi, että keskuudessamme elää humanoideja, ja että Saturnuksesta ja Marsissa on salaisia tukikohtia...

On surullista, kun mielenterveysongelmasta tulee joillekkin elinkeino.

Se oli lääkäri ja on nykyään siriuksessa 🤣
        kuolemaa ei ole 🤔 oli kirja , mutta ei niin hyvä kun noidan käsikirja 🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1467
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe