Jos on kiinteä asennus niin sulakkeet pitää irrottaa.
Siinäpä on mukavaa tekemistä vaikka pienen kauppareissun takia :D
https://www.is.fi/asuminen/art-2000011268500.html
Sähkövehkeet pitää irrottaa jos poistut kämpästä
14
151
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tuo nyt ole ollut kovin iso homma irrotella johtoja pistorasioista,en halua ottaa turhaa riskiä että taloni palaa 🤷
- Anonyymi
Entä sulakkeet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sulakkeet?
Ei pysty,anna olla
- Anonyymi
Minä valvon jääkaapin ja pakastimenkin toimintaa herkeämättä. Pari tuntia on pakko nukkua ja sen ajaksi irrotan töpselit ja varmistukseksi myös sulakkeet. Lattialämmitystä ja lämminvesivaraajaa valvon myös aina kun ovat toiminnassa. 🙃
- Anonyymi
Pakastimet ja jääkaapitkin sulavat kun ne ottaa pitkäksi aikaa pois töpselistä
- Anonyymi
Pääkatkaisinkin on keksitty.
- Anonyymi
Minulla on kytkimellä varustettuja pistokkeita sekä jatkojohto jossa on kytkin. Ei tartte rempata johtoja irti.
- Anonyymi
Kerrostalon pääkatkaisimen voi nykyisin sammuttaa puhelinsovelluksella, kuten omakotitalonkin.
- Anonyymi
Hakkeri voi sammuttaa?
- Anonyymi
Voi pyhä yksinkertaisuus jo 7-vuosikymmentä lapsesta asti asuskelua alkuperäisten sähköjohtojen kanssa rintamamiestalossa.
- Anonyymi
Nykyään pitää olla (yli)varovainen kaikessa.
- Anonyymi
Rintamamiestalossa asun ja ylivarovainen olen. Jokainen asukoon niinkuin haluaa,itse minimoin tulipaloriskit on kyseessä sitten sähkölaitteet tai tulisijat.
- Anonyymi
Täällä puhelinkin muuttui sähkötöpselistä toimivaksi.
- Anonyymi
Jos ei mitään muuta tekemistä ole - voi laitteita repiä pois pistokkeista
Myös pistorasia kuluu kun sinne aina työnnetään ja revitään pois töpseli.
Laitteen kytkin on tehty siihen tarkoitukseen että sillä voi sähköt huoletta usein katkaista!
Moneessa laitteessa on kello ja se menee väärään aikaan kun sähköt otetaan pois päältä!
Pakaste / Jääkaappi kannattaa ottaa pois päältä jos sitä ei käytetä. eli jos vaikka on useamman viikon poissa asunnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849