Muuttakaa Seinäjoelle, täällä on kaikki mitä ihminen kaipaa. Asuntojen arvot nousevat ja kaupunki kehittyy kovaa vauhtia. Kaikki palvelut ja harrastusmahdollisuudet ovat kiven heiton päässä. Kaupungin ympäriltä saa hyviä asuntoja rivitaloista omakotitaloihin. Tervetuloa!
Muuttakaa Seinäjoelle
4
183
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varmasti muuteteta seinäjoille. Melua ja saastetta, juoppoja ja nistejä. Ei järvimaisemaa eikä uimarantoja eikä kalastuspaikkoja. Lappajärveltä ei tosiasiassa puutu mitään. Jos jotain muka puuttuu, niin naapurikunnasta 20 km päästä löytyy.
- Anonyymi
Uimarantoja on useita ja osa nisteistä on siirtynyt Lappajärvelle. No mene vaikka päivystykseen jos 20 km sisällä pääset.
Jos kalastuspaikkoja etsii niin, siihen lappajärvi on hyvä. Itsellä kala-allergia niin ei auta kuin rannalta kahtella.
- Anonyymi
Laitappa korkki kiinni.
- Anonyymi
Onko siellä konkurssiasuntoja?
https://yle.fi/a/74-20162572
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818