No siitähän sen tietää, että Jumala asuu henkenä uskovaisen ruumiissa. Hän vaikuttaa tahtomista ja tekemistä ja puhuu, niin että sen puheen kuulee ja erottaa sen omista ajatuksista. Jumala puhuu myös Raamatun kirjoitusten kautta.
Miten voin tietää, että Jumala on olemassa
Anonyymi-ap
4
84
Vastaukset
- Anonyymi
pröööt pyhä henki on puhunut
Jumalasta ei ollut Raamatun kirjoittajaksi. Kovin on heikko ja surkea tapaus. Niin avuttomasta ei maailmankaikkeuden luojaksi ole.
- Anonyymi
Jumala onkin jättänyt muun luomisen saatanan tehtäväksi, mutta itse hän loi Edenin puutarhan. Kaikki muu on saatanan käsialaa. Saatana on demiurgi, paha luoja.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala onkin jättänyt muun luomisen saatanan tehtäväksi, mutta itse hän loi Edenin puutarhan. Kaikki muu on saatanan käsialaa. Saatana on demiurgi, paha luoja.
Mutta Jumala = Saatana. Ei voi mittää, mutta näin prrrrrrrkele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713