Raha tekee suurimman osan rikkaista onnelliseksi.

Anonyymi-ap

Sijoittajat, maanviljelijät, lentäjät ja lääkärit sekä piispat tietävät sen.
Köyhille kerrotaan tarinaa ettei mammonan haalinta muka tee onnelliseksi.

Se on propagandaa että uskovaiset tyytyisivät osaansa Jeesusta ja taivaspaikkaansa odottaessaan.

Ateisti vasu

50

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka yllättyi että ateisti on taas vähän oikealla suunnalla höpinöissään, mutta silti väärässä tajuamatta koko kuvaa.

• Anonyymi

Uskovaiset etenkin väärissä luulotteluissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset etenkin väärissä luulotteluissaan.

Ei tarvi vahvistaa mun pointtia, kiitos vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi vahvistaa mun pointtia, kiitos vain.

Ole hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä.

Tarkoitin sitä.
        Ole hyvä äläkä valehtele enään.

• Anonyymi

Ei piispat ole rikkaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei piispat ole rikkaita.

Tulotaso?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulotaso?

On ns. ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ns. ok.

Eli?

• Anonyymi

Kyllä normiälyiset on tuon tietäneet aina,vajakit on niin helposti manipuloitavissa etteivät aina tiedä edes onko yö vai päivä...

• Anonyymi

Kansanedustaja ja ministerit haalivat mammonaa myös eri tavoilla joita niille on mahdollistettu.

• Anonyymi

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011201582.html

Kelan uudeksi pääjohtajaksi valittu Lasse Lehtonen kuvaa itseään analyyttiseksi ja tietojohtamista painottavaksi johtajaksi.

”Olen hyvin perehtynyt terveydenhuollon lukuihin ja sitä kautta haluan toki oman organisaation kautta katsoa, että se toimii hyvin ja toteuttaa tavoitteitaan. Tietysti olen kiinnostunut siitä, että toiminta on tehokasta ja vaikuttavaa”, hän sanoi HS:lle tiistai-iltana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011201582.html

Kelan uudeksi pääjohtajaksi valittu Lasse Lehtonen kuvaa itseään analyyttiseksi ja tietojohtamista painottavaksi johtajaksi.

”Olen hyvin perehtynyt terveydenhuollon lukuihin ja sitä kautta haluan toki oman organisaation kautta katsoa, että se toimii hyvin ja toteuttaa tavoitteitaan. Tietysti olen kiinnostunut siitä, että toiminta on tehokasta ja vaikuttavaa”, hän sanoi HS:lle tiistai-iltana.

Hän rikastuu kelan johdossa koska palkka nousee

• Anonyymi

Vaikka olisi kuinka paljon omaisuutta tahansa ja paksu betonibunkkeri ympärillä, pituus pysyy edelleen 172.5 sentissä ja sitä myöden tyhjä ja onneton olo.

• Anonyymi

Raha kompensoi naisten saannissakin.

Alanko luettelemaan käppänöitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hjalliss...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hjalliss...

Börje bankir

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Börje bankir

Rydman pökäle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rydman pökäle

Sauli...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saannissa, mutta ei ne sua entistä enemmän arvosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saannissa, mutta ei ne sua entistä enemmän arvosta.

Sannaa eivät persumiehet saa.

• Anonyymi

Niska limassa painettu duunia, siedetty stressiä, vedetty viinaa, kerätty ympärille krääsää, seurattu muiden esimerkkiä ja menty mukana.

Kaikesta huolimatta tyhjä olo. Tavara ei tehnytkään onnelliseksi eikä se täyttänyt sielussa olevaa tyhjää koloa.

Voi voi.

• Anonyymi

Näitäkin on, niitä sanotaan nousukas porvariksi.

• Anonyymi

Olen kyllä omalla kohdallani huomannut, ettei raha todellakaan tee onnelliseksi. Tosin mieluummin itken Dodge Challengerini ratissa kuin ruuhkabussissa.

• Anonyymi

😄👍👍

• Anonyymi

Huomaavainen herrasmies tai rouvashenkilö.

• Anonyymi

Juu, mutta linja-autossa on tunnelmaa ja matka katkeaa. Dodgella ajaessa matka katkeaa kun auto ja kuski keittävät yhtäaikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mutta linja-autossa on tunnelmaa ja matka katkeaa. Dodgella ajaessa matka katkeaa kun auto ja kuski keittävät yhtäaikaa.

Sähkövatkaimella rikkaat säästävät, bensapersut eivät 😁

• Anonyymi

Köyhyyden rakentaminen on joko iän kestävä projekti. Jo peruskoulusta alkaen pitää vastustaa kaikkea, millä voisi pärjätä elämässään.

• Anonyymi

Syyllistäminen kuuluu asiaan menestyjillä useimmiten.

• Anonyymi

Ihmiset joilla on ollut hankala lapsuus, eivät usein kykene ajattelemaan selkeästi. Impulsiivisuus on liian voimakasta ja vanhemmilta ei ole nähty koskaa esimerkkiä miten tunteita hallitaan, jos niitä on ilmaistukaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset joilla on ollut hankala lapsuus, eivät usein kykene ajattelemaan selkeästi. Impulsiivisuus on liian voimakasta ja vanhemmilta ei ole nähty koskaa esimerkkiä miten tunteita hallitaan, jos niitä on ilmaistukaan...

Vanhempien sekoilu humalassa, ainainen painostava turvattomuuden tunne kotona koko lapsuuden ajan. Vanhemmat hoitivat ongelmiaan alkoholilla ja kieltämällä ongelmat ja tekemällä jotain muuta, esim. pelaamalla uhkapelejä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhempien sekoilu humalassa, ainainen painostava turvattomuuden tunne kotona koko lapsuuden ajan. Vanhemmat hoitivat ongelmiaan alkoholilla ja kieltämällä ongelmat ja tekemällä jotain muuta, esim. pelaamalla uhkapelejä...

Riikka Purra selätti omalla tavallaan vaikeuksiaan.

• Anonyymi

Mitä hyötyä on kuolla varakkaana. Monella on kuollessaan yli puoli miljoonaa pankkitilillä. Eläkkeellä varsinkin ihmiset kuluttavat todella vähän. En tiedä mikä siinä rahassa sitten onnelliseksi tekee.

• Anonyymi

Lapset saavat peritään tai lapsettomilta parhaassa tapauksessa sielunhoitaja papit perheineen.
        Löytyy tapauksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset saavat peritään tai lapsettomilta parhaassa tapauksessa sielunhoitaja papit perheineen.
        Löytyy tapauksia

Perintöö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perintöö

Kartano tiloineenkin.

• Anonyymi

Tarpeiden tyydytys tekee onnelliseksi. Kun rahaa on enemmän kuin tarpeita niin alkaa rahalla pelaaminen ja köyhien kyykytys mikä on myös yksi ihmispsykologian piilevistä tarpeista.

• Anonyymi

Toinen vaihtoehto jos köyhiä ei saa kyykyttää niin rahan lappaaminen äärivihervasemmistolaiiin arvojärjestöihin jolla saa tyydytettyä moraalisen ylemmyyden tunnetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen vaihtoehto jos köyhiä ei saa kyykyttää niin rahan lappaaminen äärivihervasemmistolaiiin arvojärjestöihin jolla saa tyydytettyä moraalisen ylemmyyden tunnetta.

Mihin siis?

• Anonyymi

Nuoremmat sukupolvet pitää sitkeästi yllä käsitystä, että eläkeläiset eivät halua kuluttaa vaan mielellään elää kituuttavat, jotta itsekkäät perilliset saisivat isomman potin.

• Anonyymi

Pieni osa.

• Anonyymi

Antikristillinen mammonan epäjumala saa jopa kirkonmiehet eksytettyä.

• Anonyymi

🤗👌👍

• Anonyymi

Onhan se sellaista ajankulua, mutta kaikki mitä voi ostaa kuitenkin hajoaa ennen pitkää, ja kauan ennen sitä oma keho alkaa hajota, jalka ei menekään siihen kohtaan mihin aikoi sen laskea jne... Kannattaa tehdä hyvää kun vielä ehtii... Kun aika loppuu niin saattaa kaduttaa millaisen jäljen on jättänyt maailmaan - kun eteenpäin työntävänä voimana toiminut kuvitelma siitä että elämä on taistelua muuta maailmaa vastaan, katoaa...

• Anonyymi

Jos on äveriäs ja pitää silti mollata muita, niin sehän kertoo siitä ettei olekaan itseensä tyytyväinen, eikä rahatkaan tuoneet onnellisuutta vaan pitää vielä nyhtää egoonsa materiaalia niistä joilla nähtävästi menee vähän huonommin. Missä siinä on onnea?

• Anonyymi

Juuri siinä.

Kokkarit

• Anonyymi

Tietäkää: ääretön ahneus ei tyydytystä koskaan.

• Anonyymi

On kyllä niin totta!! Olin 2 ajanjaksoa hyvätuloinen=olin vapaa liikkumaan ja tekemään asioita, ei tarvinnut miettiä voinko ostaa mitä haluan. Laadukasta ravintoa! Kulttuurielämyksiä! Voin sanoa että olin todella onnellinen!

• Anonyymi

Hmmm

Ilmiö gurukin oppi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1467
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe