Sijoittajat, maanviljelijät, lentäjät ja lääkärit sekä piispat tietävät sen.
Köyhille kerrotaan tarinaa ettei mammonan haalinta muka tee onnelliseksi.
Se on propagandaa että uskovaiset tyytyisivät osaansa Jeesusta ja taivaspaikkaansa odottaessaan.
Ateisti vasu
Raha tekee suurimman osan rikkaista onnelliseksi.
50
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka yllättyi että ateisti on taas vähän oikealla suunnalla höpinöissään, mutta silti väärässä tajuamatta koko kuvaa.
- Anonyymi
Uskovaiset etenkin väärissä luulotteluissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaiset etenkin väärissä luulotteluissaan.
Ei tarvi vahvistaa mun pointtia, kiitos vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi vahvistaa mun pointtia, kiitos vain.
Ole hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä.
Tarkoitin sitä.
Ole hyvä äläkä valehtele enään. - Anonyymi
Ei piispat ole rikkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei piispat ole rikkaita.
Tulotaso?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulotaso?
On ns. ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ns. ok.
Eli?
- Anonyymi
Kyllä normiälyiset on tuon tietäneet aina,vajakit on niin helposti manipuloitavissa etteivät aina tiedä edes onko yö vai päivä...
- Anonyymi
Kansanedustaja ja ministerit haalivat mammonaa myös eri tavoilla joita niille on mahdollistettu.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011201582.html
Kelan uudeksi pääjohtajaksi valittu Lasse Lehtonen kuvaa itseään analyyttiseksi ja tietojohtamista painottavaksi johtajaksi.
”Olen hyvin perehtynyt terveydenhuollon lukuihin ja sitä kautta haluan toki oman organisaation kautta katsoa, että se toimii hyvin ja toteuttaa tavoitteitaan. Tietysti olen kiinnostunut siitä, että toiminta on tehokasta ja vaikuttavaa”, hän sanoi HS:lle tiistai-iltana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011201582.html
Kelan uudeksi pääjohtajaksi valittu Lasse Lehtonen kuvaa itseään analyyttiseksi ja tietojohtamista painottavaksi johtajaksi.
”Olen hyvin perehtynyt terveydenhuollon lukuihin ja sitä kautta haluan toki oman organisaation kautta katsoa, että se toimii hyvin ja toteuttaa tavoitteitaan. Tietysti olen kiinnostunut siitä, että toiminta on tehokasta ja vaikuttavaa”, hän sanoi HS:lle tiistai-iltana.Hän rikastuu kelan johdossa koska palkka nousee
- Anonyymi
Vaikka olisi kuinka paljon omaisuutta tahansa ja paksu betonibunkkeri ympärillä, pituus pysyy edelleen 172.5 sentissä ja sitä myöden tyhjä ja onneton olo.
- Anonyymi
Raha kompensoi naisten saannissakin.
Alanko luettelemaan käppänöitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alanko luettelemaan käppänöitä?Hjalliss...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hjalliss...
Börje bankir
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Börje bankir
Rydman pökäle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rydman pökäle
Sauli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alanko luettelemaan käppänöitä?Saannissa, mutta ei ne sua entistä enemmän arvosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saannissa, mutta ei ne sua entistä enemmän arvosta.
Sannaa eivät persumiehet saa.
- Anonyymi
Niska limassa painettu duunia, siedetty stressiä, vedetty viinaa, kerätty ympärille krääsää, seurattu muiden esimerkkiä ja menty mukana.
Kaikesta huolimatta tyhjä olo. Tavara ei tehnytkään onnelliseksi eikä se täyttänyt sielussa olevaa tyhjää koloa.
Voi voi.- Anonyymi
Näitäkin on, niitä sanotaan nousukas porvariksi.
- Anonyymi
Olen kyllä omalla kohdallani huomannut, ettei raha todellakaan tee onnelliseksi. Tosin mieluummin itken Dodge Challengerini ratissa kuin ruuhkabussissa.
- Anonyymi
😄👍👍
- Anonyymi
Huomaavainen herrasmies tai rouvashenkilö.
- Anonyymi
Juu, mutta linja-autossa on tunnelmaa ja matka katkeaa. Dodgella ajaessa matka katkeaa kun auto ja kuski keittävät yhtäaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mutta linja-autossa on tunnelmaa ja matka katkeaa. Dodgella ajaessa matka katkeaa kun auto ja kuski keittävät yhtäaikaa.
Sähkövatkaimella rikkaat säästävät, bensapersut eivät 😁
- Anonyymi
Köyhyyden rakentaminen on joko iän kestävä projekti. Jo peruskoulusta alkaen pitää vastustaa kaikkea, millä voisi pärjätä elämässään.
- Anonyymi
Syyllistäminen kuuluu asiaan menestyjillä useimmiten.
- Anonyymi
Ihmiset joilla on ollut hankala lapsuus, eivät usein kykene ajattelemaan selkeästi. Impulsiivisuus on liian voimakasta ja vanhemmilta ei ole nähty koskaa esimerkkiä miten tunteita hallitaan, jos niitä on ilmaistukaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset joilla on ollut hankala lapsuus, eivät usein kykene ajattelemaan selkeästi. Impulsiivisuus on liian voimakasta ja vanhemmilta ei ole nähty koskaa esimerkkiä miten tunteita hallitaan, jos niitä on ilmaistukaan...
Vanhempien sekoilu humalassa, ainainen painostava turvattomuuden tunne kotona koko lapsuuden ajan. Vanhemmat hoitivat ongelmiaan alkoholilla ja kieltämällä ongelmat ja tekemällä jotain muuta, esim. pelaamalla uhkapelejä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempien sekoilu humalassa, ainainen painostava turvattomuuden tunne kotona koko lapsuuden ajan. Vanhemmat hoitivat ongelmiaan alkoholilla ja kieltämällä ongelmat ja tekemällä jotain muuta, esim. pelaamalla uhkapelejä...
Riikka Purra selätti omalla tavallaan vaikeuksiaan.
- Anonyymi
Mitä hyötyä on kuolla varakkaana. Monella on kuollessaan yli puoli miljoonaa pankkitilillä. Eläkkeellä varsinkin ihmiset kuluttavat todella vähän. En tiedä mikä siinä rahassa sitten onnelliseksi tekee.
- Anonyymi
Lapset saavat peritään tai lapsettomilta parhaassa tapauksessa sielunhoitaja papit perheineen.
Löytyy tapauksia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset saavat peritään tai lapsettomilta parhaassa tapauksessa sielunhoitaja papit perheineen.
Löytyy tapauksiaPerintöö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perintöö
Kartano tiloineenkin.
- Anonyymi
Tarpeiden tyydytys tekee onnelliseksi. Kun rahaa on enemmän kuin tarpeita niin alkaa rahalla pelaaminen ja köyhien kyykytys mikä on myös yksi ihmispsykologian piilevistä tarpeista.
- Anonyymi
Toinen vaihtoehto jos köyhiä ei saa kyykyttää niin rahan lappaaminen äärivihervasemmistolaiiin arvojärjestöihin jolla saa tyydytettyä moraalisen ylemmyyden tunnetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto jos köyhiä ei saa kyykyttää niin rahan lappaaminen äärivihervasemmistolaiiin arvojärjestöihin jolla saa tyydytettyä moraalisen ylemmyyden tunnetta.
Mihin siis?
- Anonyymi
Nuoremmat sukupolvet pitää sitkeästi yllä käsitystä, että eläkeläiset eivät halua kuluttaa vaan mielellään elää kituuttavat, jotta itsekkäät perilliset saisivat isomman potin.
- Anonyymi
Pieni osa.
- Anonyymi
Antikristillinen mammonan epäjumala saa jopa kirkonmiehet eksytettyä.
- Anonyymi
🤗👌👍
- Anonyymi
Onhan se sellaista ajankulua, mutta kaikki mitä voi ostaa kuitenkin hajoaa ennen pitkää, ja kauan ennen sitä oma keho alkaa hajota, jalka ei menekään siihen kohtaan mihin aikoi sen laskea jne... Kannattaa tehdä hyvää kun vielä ehtii... Kun aika loppuu niin saattaa kaduttaa millaisen jäljen on jättänyt maailmaan - kun eteenpäin työntävänä voimana toiminut kuvitelma siitä että elämä on taistelua muuta maailmaa vastaan, katoaa...
- Anonyymi
Jos on äveriäs ja pitää silti mollata muita, niin sehän kertoo siitä ettei olekaan itseensä tyytyväinen, eikä rahatkaan tuoneet onnellisuutta vaan pitää vielä nyhtää egoonsa materiaalia niistä joilla nähtävästi menee vähän huonommin. Missä siinä on onnea?
- Anonyymi
Juuri siinä.
Kokkarit
- Anonyymi
Tietäkää: ääretön ahneus ei tyydytystä koskaan.
- Anonyymi
On kyllä niin totta!! Olin 2 ajanjaksoa hyvätuloinen=olin vapaa liikkumaan ja tekemään asioita, ei tarvinnut miettiä voinko ostaa mitä haluan. Laadukasta ravintoa! Kulttuurielämyksiä! Voin sanoa että olin todella onnellinen!
- Anonyymi
Hmmm
Ilmiö gurukin oppi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228