"Huhtikuuhun 2025 asti tänä vuonna bensiini- ja dieselautojen yhteenlaskettu markkinaosuus laski jälleen 38,2 prosenttiin, kun se vuonna 2024 oli 48,4 %.
Huhtikuun 2025 loppuun mennessä bensiiniautojen rekisteröinnit laskivat merkittävästi, 20,6 %, ja laskua näkyi kaikilla tärkeimmillä markkinoilla. Jyrkin lasku oli Ranskassa, jossa rekisteröinnit putosivat 35,2 %, seuraavaksi eniten Saksassa (-26,6 %), Italiassa (-14,4 %) ja Espanjassa (-12,7 %).
Vuoden 2025 neljän ensimmäisen kuukauden aikana uusien täyssähköautojen myynti kasvoi 26,4 % 558 262 yksikköön, mikä vastaa 15,3 %:a EU:n kokonaismarkkinaosuudesta. Kolme EU:n neljästä suurimmasta markkina-alueesta, jotka kattavat 63 % kaikista täyssähköautojen rekisteröinneistä, kirjasivat vankkaa kasvua: Saksa (+42,8 %), Belgia (+31,3 %) ja Alankomaat (+6,4 %)."
Noin kovaa se Eurooppa sähköautoistuu.
https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-1-2-in-april-2025-year-to-date-battery-electric-15-3-market-share/
Bensiini- ja dieselautojen markkinaosuus Euroopassa laski 38,2 %:iin, kun se vuonna 2024 oli 48,4 %.
73
366
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä polttohörhöjä taas keljuttaa.
- Anonyymi
Kyllä noita tyhmiä, sähkövispilän ostajia on paljoon.
Juuri vaihdoin auton, en edes miettinyt sähkö vaihtoehtoa.
Voi pojat ja tytöt, kohta maksaa sähkö maltaita, jopa aamukahvin keittäminen riipaisee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä noita tyhmiä, sähkövispilän ostajia on paljoon.
Juuri vaihdoin auton, en edes miettinyt sähkö vaihtoehtoa.
Voi pojat ja tytöt, kohta maksaa sähkö maltaita, jopa aamukahvin keittäminen riipaisee.Saahan sitä noinkin kuvitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä noita tyhmiä, sähkövispilän ostajia on paljoon.
Juuri vaihdoin auton, en edes miettinyt sähkö vaihtoehtoa.
Voi pojat ja tytöt, kohta maksaa sähkö maltaita, jopa aamukahvin keittäminen riipaisee.Reilu peli eiks vain olisi se hienoa jos sähkö maksaisi saman per Kwh mitä bensa?
Nyt mennään kuitenkin näillä hinnoilla.
Hinta nyt
klo 17 - 18
−0,01 c/kWh
Taas polttispöllö itkee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilu peli eiks vain olisi se hienoa jos sähkö maksaisi saman per Kwh mitä bensa?
Nyt mennään kuitenkin näillä hinnoilla.
Hinta nyt
klo 17 - 18
−0,01 c/kWh
Taas polttispöllö itkee.Ja tuohon pitää lisätä 5-9 c/kWh lisää, koska kukaan ei maksa pelkkää pörssihintaa sähköstään vaan päälle tulee siirtomaksu mihin sähköpörssi ei vaikuta yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilu peli eiks vain olisi se hienoa jos sähkö maksaisi saman per Kwh mitä bensa?
Nyt mennään kuitenkin näillä hinnoilla.
Hinta nyt
klo 17 - 18
−0,01 c/kWh
Taas polttispöllö itkee.Koko kesä ajellaan sähköllä ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuohon pitää lisätä 5-9 c/kWh lisää, koska kukaan ei maksa pelkkää pörssihintaa sähköstään vaan päälle tulee siirtomaksu mihin sähköpörssi ei vaikuta yhtään.
Juu, ja 100 km ajaminen maksaa näin kesällä hurjat 2 euroa tuolla "sikakalliilla" sähköllä siirtohintoineen veroineen päivineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko kesä ajellaan sähköllä ilmaiseksi.
höpäti..et saa autollasi mitään vaihdossa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpäti..et saa autollasi mitään vaihdossa....
Veikkaisin aivan pokkana, että se on sinun polttoromusi, josta ei saa mitään vaihdossa, paitsi ehkä verenmyrkytyksen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaisin aivan pokkana, että se on sinun polttoromusi, josta ei saa mitään vaihdossa, paitsi ehkä verenmyrkytyksen...
näin se taitaa olla
- Anonyymi
Kiinnostus noita savukotteroita kohtana laskee hurjaa vauhtia.
- Anonyymi
Tosin bensiiniautojen markkinaosuus on edelleen sama kuin vuonna 2023. Viime vuonna niiden osuus jopa kasvoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin bensiiniautojen markkinaosuus on edelleen sama kuin vuonna 2023. Viime vuonna niiden osuus jopa kasvoi.
Sinun valheellinen sössötyksesi on melko turhaa, bensiiniautojen määrä on ollut tasaisessa laskussa joka vuosi, jo vuodesta 2006 asti. Bensiiniautojen määrä on myös laskenut vuodesta 2023 tähän hetkeen n. 40 tuhannella autolla. Vuonna 2023 oli n. 1,5 % enemmän bensiiniautoja kuin vuonna 2024, vaikka autokannan koko kasvoi vuodesta 2023 vuoteen 2024. Autokanta siis kasvoi, mutta bensiiniautot vähenivät.
Olet siis naurettava valehtelija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun valheellinen sössötyksesi on melko turhaa, bensiiniautojen määrä on ollut tasaisessa laskussa joka vuosi, jo vuodesta 2006 asti. Bensiiniautojen määrä on myös laskenut vuodesta 2023 tähän hetkeen n. 40 tuhannella autolla. Vuonna 2023 oli n. 1,5 % enemmän bensiiniautoja kuin vuonna 2024, vaikka autokannan koko kasvoi vuodesta 2023 vuoteen 2024. Autokanta siis kasvoi, mutta bensiiniautot vähenivät.
Olet siis naurettava valehtelija.Puhuin osuudesta uusien autojen myynneistä. Viime vuonna tosiaan bensiiniautojen osuus kasvoi uusista autoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin osuudesta uusien autojen myynneistä. Viime vuonna tosiaan bensiiniautojen osuus kasvoi uusista autoista.
Kirjoittelet ihan mitä sattuu, etkä ymmärrä asioista mitään. Bensiiniautojen osuus autokannasta siis pienenee nyt, ja on pienentynyt tasaisesti joka vuosi jo viimeiset 20 vuotta! Samaan aikaan autokanta on kasvanut melko tasaisesti. Pinnistä oikein kovasti, niin ehkä tajuat mitä se merkitsee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelet ihan mitä sattuu, etkä ymmärrä asioista mitään. Bensiiniautojen osuus autokannasta siis pienenee nyt, ja on pienentynyt tasaisesti joka vuosi jo viimeiset 20 vuotta! Samaan aikaan autokanta on kasvanut melko tasaisesti. Pinnistä oikein kovasti, niin ehkä tajuat mitä se merkitsee!
Ja silti vuonna 2023 bensiiniautojen osuus ensirekisteröidyistä autoista oli 39,3%, vuonna 2024 45% ja tänä vuonna tähän asti 40%. Missä siis näkyy tuo romahdus? Bensiiniautoja on rekisteröity tänä vuonna suunnilleen sama osuus kuin vuonna 2023.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti vuonna 2023 bensiiniautojen osuus ensirekisteröidyistä autoista oli 39,3%, vuonna 2024 45% ja tänä vuonna tähän asti 40%. Missä siis näkyy tuo romahdus? Bensiiniautoja on rekisteröity tänä vuonna suunnilleen sama osuus kuin vuonna 2023.
Oletko todella niin tyhmä, ettet tajua sitä faktaa, että bensiiniautojen absoluuttinen määrä ja myös osuus autokannasta on laskenut joka vuosi viimeiset 20 vuotta?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko todella niin tyhmä, ettet tajua sitä faktaa, että bensiiniautojen absoluuttinen määrä ja myös osuus autokannasta on laskenut joka vuosi viimeiset 20 vuotta?!
Ehkä tuo osuus on hieman laskenut, mutta ei kovinkaan paljon. Nykytahdilla enemmistö ajelee polttomoottoriautoilla vielä ainakin 50 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko todella niin tyhmä, ettet tajua sitä faktaa, että bensiiniautojen absoluuttinen määrä ja myös osuus autokannasta on laskenut joka vuosi viimeiset 20 vuotta?!
Ja oletko edelleen niin tyhmä, että et suostu hyväksymään faktoja? Sähköautojen myyntien kasvu on päättynyt Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tuo osuus on hieman laskenut, mutta ei kovinkaan paljon. Nykytahdilla enemmistö ajelee polttomoottoriautoilla vielä ainakin 50 vuotta.
Valheellista ja typerää sössötystä, joka perustuu vain omiin harhoihisi. Bensiiniautojen lukumäärä on vähentynyt joka vuosi noin 20 vuoden ajan, kun taas autokannan koko on samaan aikaan keskimäärin kasvanut. Nykytahdilla polttomoottoreilla ei kauaa ajella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tuo osuus on hieman laskenut, mutta ei kovinkaan paljon. Nykytahdilla enemmistö ajelee polttomoottoriautoilla vielä ainakin 50 vuotta.
Enemmistö, valtaosa yli 50% kuuluu ikänsä perusteella 45-70 vuotta vanhoihin henkilöihin. He eivät voi ajaa oikein millään 50 vuotta, kun nuorimmiltakin otetaan kortti pois jo 30:n vuoden päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmistö, valtaosa yli 50% kuuluu ikänsä perusteella 45-70 vuotta vanhoihin henkilöihin. He eivät voi ajaa oikein millään 50 vuotta, kun nuorimmiltakin otetaan kortti pois jo 30:n vuoden päästä.
Miten niin otetaan kortti pois? Tiedän, että yli 90-vuotiaatkin saavat ajaa, jos lääkäri vain antaa luvan. Suomessa on useitakin yli 90-vuotiaita jotka ajavat autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin otetaan kortti pois? Tiedän, että yli 90-vuotiaatkin saavat ajaa, jos lääkäri vain antaa luvan. Suomessa on useitakin yli 90-vuotiaita jotka ajavat autolla.
Se onkin hyvä yhdistelmä. Ruosteen raiskaama hengenvaarallinen väyrysmersu ja puolisokea 90 vuotias ratissa. Enemmistö vetää viimeiset mustat vanat siinä 75-80 vuoden välillä. Väyryskuskit pääsevät taivaaseen helvetti oli jo maan päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin hyvä yhdistelmä. Ruosteen raiskaama hengenvaarallinen väyrysmersu ja puolisokea 90 vuotias ratissa. Enemmistö vetää viimeiset mustat vanat siinä 75-80 vuoden välillä. Väyryskuskit pääsevät taivaaseen helvetti oli jo maan päällä.
Pitää tosin ottaa huomioon, että edelleenkin nuorten ensimmäiset autot ovat polttomoottoriautoja. Ei 18-vuotiaat sähköautoa saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää tosin ottaa huomioon, että edelleenkin nuorten ensimmäiset autot ovat polttomoottoriautoja. Ei 18-vuotiaat sähköautoa saa.
No vielä toistaiseksi pitää tyytyä polttoromuihin.
- Anonyymi
ja kansa köyhtyy.. ilmasto kouhotus ajaa maamme konkurssiin..
- Anonyymi
Suomessa kehitys on sellaista, että dieselautojen lukumäärä on pudonnut vuodesta 2020 vuoteen 2024 noin 85.000 kappaleella, ja bensiiniautojen määrä on vähentynyt tasaisesti jo vuodesta 2006 vuoteen 2024 noin 360.000 kappaleella. Samaan aikaan autokannan koko kasvoi vuodesta 2006 vuoteen 2024 noin 270.000 kappaleella.
- Anonyymi
Samaan aikaan Suomessa täyssähköautojen kokonaismäärä kasvaa tänäkin vuonna 35-40 %, eli n. 40.000 kpl.
- Anonyymi
Tuosta taitaa unohtua ladattavat hybridit ja ehkä normaalit hybridit, joissa on myös polttomoottori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaan aikaan Suomessa täyssähköautojen kokonaismäärä kasvaa tänäkin vuonna 35-40 %, eli n. 40.000 kpl.
Tuo on aika pikkuruinen määrä verrattuna autokantaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aika pikkuruinen määrä verrattuna autokantaan.
Ei ole, ja samaan aikaan tosiaan n. 40.000 bensiini- ja dieselautoa poistuu kuvioista joka vuosi. Sähköautojen määrän lisääntyminen tulee kasvamaan vuosi vuodelta. Eli turhaan sinä änkytät.
Ja et todellakaan ymmärrä näistä asioista yhtään mitään, ladattava hybridi on oma autoluokkansa, se ei ole bensiiniauto. Ns. itselataava hybridi taas ei ole plugari tai sähköauto, eli se menee kategoriaan bensiiniauto... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, ja samaan aikaan tosiaan n. 40.000 bensiini- ja dieselautoa poistuu kuvioista joka vuosi. Sähköautojen määrän lisääntyminen tulee kasvamaan vuosi vuodelta. Eli turhaan sinä änkytät.
Ja et todellakaan ymmärrä näistä asioista yhtään mitään, ladattava hybridi on oma autoluokkansa, se ei ole bensiiniauto. Ns. itselataava hybridi taas ei ole plugari tai sähköauto, eli se menee kategoriaan bensiiniauto...Ladattavalla hybridillä ajellaan usein bensiinillä, joten kyseessä bensiiniauto. Ladattava hybridi olisi muutenkin käyttökelvoton ilman polttomoottoria. Ylipäätään ladattavat hybridit ovat huijausta ja sen takia niiden verotusta nostetaan reippaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, ja samaan aikaan tosiaan n. 40.000 bensiini- ja dieselautoa poistuu kuvioista joka vuosi. Sähköautojen määrän lisääntyminen tulee kasvamaan vuosi vuodelta. Eli turhaan sinä änkytät.
Ja et todellakaan ymmärrä näistä asioista yhtään mitään, ladattava hybridi on oma autoluokkansa, se ei ole bensiiniauto. Ns. itselataava hybridi taas ei ole plugari tai sähköauto, eli se menee kategoriaan bensiiniauto...Eli muutokseen menisi tuollaisella 40.000 auton tahdilla 65 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli muutokseen menisi tuollaisella 40.000 auton tahdilla 65 vuotta.
Ja sössötys jatkuu. Et saa polttonesteitä ostettua enää 30 vuoden kuluttua. Bensiiniä nimittäin myytiin vuonna 2023 noin 8 prosenttia ja dieseliä noin 16 prosenttia vähemmän kuin vuonna 2019.
Polttoaineiden myynti on vähentynyt selvästi enemmän kuin liikennemäärä. Tämä kertoo liikenteen voimistuvasta sähköistymisestä. Vaikka ladattavien autojen osuus autokannasta on vasta hieman yli 11 prosenttia, sähköistyminen keventää jo polttonesteiden myyntitilastoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sössötys jatkuu. Et saa polttonesteitä ostettua enää 30 vuoden kuluttua. Bensiiniä nimittäin myytiin vuonna 2023 noin 8 prosenttia ja dieseliä noin 16 prosenttia vähemmän kuin vuonna 2019.
Polttoaineiden myynti on vähentynyt selvästi enemmän kuin liikennemäärä. Tämä kertoo liikenteen voimistuvasta sähköistymisestä. Vaikka ladattavien autojen osuus autokannasta on vasta hieman yli 11 prosenttia, sähköistyminen keventää jo polttonesteiden myyntitilastoja.Suuri osa muutoksesta on myös sitä, että etätyö on lisääntynyt, jolloin ei tarvitse ajaa autolla työpaikalle aina. Suomessa on paljon ihmisiä, jotka tekevät lähes kaiken työn kotona. Ja lisäksi myös bensiiniautojen kulutus on vähentynyt.
Ja tuosta huolimatta polttoaineita tullaan myymään vielä kymmeniä vuosia. Etenkin kun vain 5% autoista on sähköautoja. Ladattavat hybriditkin käyttävät bensiiniä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri osa muutoksesta on myös sitä, että etätyö on lisääntynyt, jolloin ei tarvitse ajaa autolla työpaikalle aina. Suomessa on paljon ihmisiä, jotka tekevät lähes kaiken työn kotona. Ja lisäksi myös bensiiniautojen kulutus on vähentynyt.
Ja tuosta huolimatta polttoaineita tullaan myymään vielä kymmeniä vuosia. Etenkin kun vain 5% autoista on sähköautoja. Ladattavat hybriditkin käyttävät bensiiniä.Jaa niin, etätyöstä johtuukin että polttomotit romahtaa ja sähkömoottorien myynti raketoi. Olet sinä kyllä naurettava tapaus. Polttonesteiden myynti sakkaa kohta sekin täysin, pudotukset ovat nyt jo suuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aika pikkuruinen määrä verrattuna autokantaan.
Vain tuolla sähköautojen yleistymisnopeudella on merkitystä, ei lainkaan sillä mikä osuus niitä on autokannasta. Yleistymisnopeus näkyy olevan huikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain tuolla sähköautojen yleistymisnopeudella on merkitystä, ei lainkaan sillä mikä osuus niitä on autokannasta. Yleistymisnopeus näkyy olevan huikea.
Yleistymisnopeus on niin hidas, että muutokseen menee vielä yli 40 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa niin, etätyöstä johtuukin että polttomotit romahtaa ja sähkömoottorien myynti raketoi. Olet sinä kyllä naurettava tapaus. Polttonesteiden myynti sakkaa kohta sekin täysin, pudotukset ovat nyt jo suuria.
Jos ajatellaan, että joku kulkee ensin 50 km päivässä työpaikalle ja sitten 0 km päivässä niin kyllä tuolla bensan kulutukseen on vaikutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajatellaan, että joku kulkee ensin 50 km päivässä työpaikalle ja sitten 0 km päivässä niin kyllä tuolla bensan kulutukseen on vaikutusta.
niin kyllä se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleistymisnopeus on niin hidas, että muutokseen menee vielä yli 40 vuotta.
Täysin ääliömäistä sössötystä. Yleistymisvauhti on todella suuri. Prosenttilasku ja eksponentit taitaa olla tuntemattomia käsitteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin ääliömäistä sössötystä. Yleistymisvauhti on todella suuri. Prosenttilasku ja eksponentit taitaa olla tuntemattomia käsitteitä?
Ja ensirekistöinneissä sähköautojen myyntien kasvu päättyi jo vuonna 2023. Sen jälkeen sähköautojen ensirekisteröinnit ei ole kasvanut yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ensirekistöinneissä sähköautojen myyntien kasvu päättyi jo vuonna 2023. Sen jälkeen sähköautojen ensirekisteröinnit ei ole kasvanut yhtään.
No ihan puhdasta valhesössötystä aina vaan, niin koville sinulla ottaa nämä asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ajatellaan, että joku kulkee ensin 50 km päivässä työpaikalle ja sitten 0 km päivässä niin kyllä tuolla bensan kulutukseen on vaikutusta.
Sen takia sähköautojen myynti raketoi, että joku ei mene töihin? ..ttu mitä sössötystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia sähköautojen myynti raketoi, että joku ei mene töihin? ..ttu mitä sössötystä.
Puhe oli polttoaineiden myynnistä. Suomalaisten ajokilometrien määrä (sisältäen raskaan liikenteen) on vähentynyt 5% vuodesta 2019 joten noin 5% myynnin muutoksesta johtuu ajamisen vähenemisestä.
Eikä sähköautojen myynnit raketoi, uusien sähköautojen myynnitkin on pysynyt samalla tasolla pian kolme vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhe oli polttoaineiden myynnistä. Suomalaisten ajokilometrien määrä (sisältäen raskaan liikenteen) on vähentynyt 5% vuodesta 2019 joten noin 5% myynnin muutoksesta johtuu ajamisen vähenemisestä.
Eikä sähköautojen myynnit raketoi, uusien sähköautojen myynnitkin on pysynyt samalla tasolla pian kolme vuotta.On kyllä niin vähä-älyistä valhesössötystä. Ajosuorite on vähentynyt PALJON vähemmän kuin polttoaineiden myynti, joten polttoaineiden myynnin voimakas väheneminen johtuu ennen muuta liikenteen sähköistymisestä. Vaikea tietenkin ymmärtää kun olet mt-potilas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä niin vähä-älyistä valhesössötystä. Ajosuorite on vähentynyt PALJON vähemmän kuin polttoaineiden myynti, joten polttoaineiden myynnin voimakas väheneminen johtuu ennen muuta liikenteen sähköistymisestä. Vaikea tietenkin ymmärtää kun olet mt-potilas.
Koska ajokilometrien määrä on vähentynyt 5% niin todellisuudessa sähköistymisen vaikutus on 8% sijaan todellisuudessa 3%. Eli etätöillä oli suurempi vaikutus kuin sähköistämisellä.
- Anonyymi
Oikeesti, vieläkö joku ostaa haisevan ja savuttavan lämpövoimalaitoksen vaikka autojakin on jo tarjolla.
- Anonyymi
Polttikset ovat oikeita autoja, sähköautot eivät ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttikset ovat oikeita autoja, sähköautot eivät ole.
Autosta tuli auto vasta sen muututtua sähköautoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttikset ovat oikeita autoja, sähköautot eivät ole.
Polttikset olivat saastuttavia leluja, joita tehtiin kun muuta ei osattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autosta tuli auto vasta sen muututtua sähköautoksi.
näin se on lukittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin se on lukittu
Kyllä se niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autosta tuli auto vasta sen muututtua sähköautoksi.
Kunnon auto ei savuta.
- Anonyymi
Aloitus kertoo paljon kun sen vain ymmärtää.
- Anonyymi
Aika pian noiden osuudet ovat todella pieniä.
- Anonyymi
Mihin sitä tietoa itse tarvitset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sitä tietoa itse tarvitset?
Sinä varmasti et ymmärrä mihin ihmiset tarvitsevat tietoa, uskon sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmasti et ymmärrä mihin ihmiset tarvitsevat tietoa, uskon sen.
Polttoaasi on aasi.
- Anonyymi
euro been uhh
- Anonyymi
mausta se kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mausta se kyseessä
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Siellä niin juuri!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä niin juuri!
Kyllähän se niin on
- Anonyymi
On se kova paikka.
- Anonyymi
Näyttää olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää olevan.
No kylläpä onkin.
- Anonyymi
Jaksaa se harmittaa aina vaan. Faktat on.
- Anonyymi
Hyvin menee? Vain sähköautoilla.
- Anonyymi
Kylläpä se närästää erästä.
- Anonyymi
Kuolinkellot jo kuultavissa.
- Anonyymi
Pari kolme vuotta, ja myynti lähes nollassa.
- AnonyymiUUSI
Polttomoottori jää näin historiaan pelkäksi ikäväksi muistoksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801916- 591768
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3601645Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671310Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701243- 631179
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141063