Minkä artistin Putinissa menetimme

Anonyymi-ap

Kreml suunnitteli sensaatiomaisen tempun, jotta Venäjän presidentti Vladimir Putin vaikuttaisi sankarilta, uutisoi riippumaton venäläismedia The Moscow Times (MT).

Tempaus toteutettiin MT:n mukaan Putinin Kurskin-vierailun yhteydessä.

Putinia kuljettaneen helikopterin kerrottiin joutuneen keskelle Ukrainan droonihyökkäystä 20. toukokuuta. MT:lle puhuneiden lähteiden mukaan esitys oli tarkkaan suunniteltu etukäteen.

Lähteiden mukaan Kreml toivoi tempun lieventävän kansan tyytymättömyyttä. Ukrainan drooni-iskujen vuoksi Venäjällä on jouduttu ajoittain esimerkiksi sulkemaan lentokenttiä. Sota näkyy venäläisten elämässä monilla muillakin tavoilla.

– Rakkaat venäläiset, katsokaa. Presidentti Putin itsekin kärsii, on piinattu ja jopa vaarantaa oman henkensä, yksi venäläinen viranomaislähde kuvailee Kremlin taktiikkaa MT:lle.

– Teidän ongelmanne ovat mitättömiä. Teidän on purtava hampaanne yhteen ja kestettävä.

MT kertoo haastatelleensa neljää entistä ja nykyistä venäläistä viranomaista.

Lähteiden mukaan Putinin turvallisuus varmistettiin ”korkeimmalla tasolla” Kurskin-vierailun jokaisella hetkellä.

– Kukaan ei koskaan sallisi sellaista rikollista huolimattomuutta. Ei edes painajaisissaan, hallinnon viranomainen sanoo MT:lle.

– Todellisuudessa ei ole niin, että Putin haluaisi ottaa riskejä. Asiat, joita kovaan ääneen huudamme televisiossa, sanotaan vain näön vuoksi, toinen hallinnossa ja Kremlissä työskennellyt viranomainen sanoo.

15

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Jaa että Putte onkin "niitä" miehiä joista jeesushihhuli putinistit aina jaksaa h-rummuttaa melkein kaikilla palstoilla.

• Anonyymi

Minkä narsistin maailma hänessä saikaan riesakseen.

• Anonyymi

Nato-Tiltun PARANOIJA kehittyy, mutta VOI mihin suuntaan ... ?

• Anonyymi

Vladimir Vladimirovits, Vova, KGBn, sittemmin FSBn everstiluutnantti, mustan vyön judoka, supervallan presidentti, hallussaan tarvittaessa koko maailman tuhoava ydinaseistus. Yhdellä sormenliikkeellä.

Kuis teillä siellä Kontulassa? Onko Lidlissä halvennusolutta ja makkaraa? Makaronilaatikko on hyvää, punaleimallakin.

Onhan meilläkin korporaali Stupido, sotahullu ravihevoinen, tikkataulu, akuankka jo lähdössä, läppävika suun kohdalla, kuspeä .... Huh huh.

T: Moskovan trolli

• Anonyymi

Skitsofrenia raastaa Nato-Tiltun MIELTÄ.

• Anonyymi

Puuttinin ansioluettelosta puuttui diktaattori, homopedofiili ja murhaaja.

• Anonyymi

Miten sinä nato-Tiltu tunnet menettäneesii Puuttinin?

Kuvaile tuntojasi?

• Anonyymi

Olen aina halunnut isoa melaa aanukseen, ei nekkeriltä, mutta valkolaiselta. Moskovassa sain sitä pari kertaa rahalla, mutta unelmani on Puuttinin jättikanki tuhkaluukussani.
        Eestaas, hiihaa. Ladan vaihteistoöljy kitkanpoistajana.

T: Natoniilo 39v, Vammala

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aina halunnut isoa melaa aanukseen, ei nekkeriltä, mutta valkolaiselta. Moskovassa sain sitä pari kertaa rahalla, mutta unelmani on Puuttinin jättikanki tuhkaluukussani.
        Eestaas, hiihaa. Ladan vaihteistoöljy kitkanpoistajana.

T: Natoniilo 39v, Vammala

Putte taitaa tykätä nuoremmista pojista, ainakin muutaman vuoden takaisen himokkaan pusutteluvideon perusteella. Löytyy youtubesta vieläkin vaikka Pietarin trollit varmaan tehneet kaikkensa että kiusallisen videon saisi poistettua.

• Anonyymi

Spämmipete havaittu.

• Anonyymi

Eikö teitä venäläisiä yhtään hävetä oman maanne surkeuden takia, jonka yksin sai Putler 1. Suuri aikaan?
      Pikkuasioissakin tartutaan empimättä valheeseen, moinen arkajalka ei tule 1000km lähemmäs droonien yltämää.

Teille nauretaan vielä vuosikymmenet kaikkialla eikä kukaan enää missään teitä kunnioita.

Yhdessä asiassa valtionne on ekologinen ja muita nykyaikaisempi, se tuhoaa viimein itse itsensä!

• Anonyymi

Menkääpäs nyt Natoniilot takaisin navettaanne Mansikin kanssa telmimään. Pullo Kosanderia, jakkara, hiihaa.
        Elämän täyttymys. Vielä kun nuolet mummosi patalappua, olen PervoKuninkas.

Huh huh

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kekä moittii Venäjän elintasoa (vain Moskovassa), niin katsopa ympärillesi Tverskajalla ja Maneesiaukion ympärillä. Näet enemmän loistoautoja yhdellä silmäyksellä kuin Stadissa kuukaudessa.
      Moskovassa asuu n. 13 miltsiä ryssää, Jollain Bentley tai huippu-Mersu, jollain Lada Kalina, menet yli Koltsovo Krugin ( paikallinen kolmoskehä n. 100km Punaiselta Torilta), niin olet Suomi-Filmien 50-luvulla. Mutta kaikki pärjäävät, joten kuten.

En pidä huonona suorituksena Putinilta 80 vuoden kommunisman jälkeen.

Slava Putin, Rossii, narod.

T: Moskovan trolli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1467
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe