Taas vassaritvasialla, "ilmasto" muuttuu, katso itse.
Tulitikut äkkiä pois vassareilta, metsässä liikkumiseen passi!
Tarvitaan metsäpoliisi!
Kanadassa sytytetty metsäpaloja
14
95
Vastaukset
- Anonyymi
Hehe . Oot persutrolli tai Pietarin trolli .
- Anonyymi
Ja kaiken lisäksi tyhmä kuin saapas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaiken lisäksi tyhmä kuin saapas.
Eli ihan normaali persu.
- Anonyymi
Olihan muutama vuosi sitten Australiassa isot metsäpalot ja joka paikassa puhuttiin ja väitettiin,että katsotaan nyt mitä se ilmastonmuutos saa aikaan.No lopulta selvisi,että ne oli tahallaan sytytetty näiden ilmastoaktivistien toimesta niin Suomessakin niistä uutisointi loppui kuin sentään 🤣
- Anonyymi
Seinään
- Anonyymi
Luonnossa liikkujan olen nähnyt niin tyhmii nuotiopaikkoja kuin olla voi . Yks nuotio vielä kyti ja ei ketään ollut mailla halmeilla . Maastopalovaarat oli . Toisilla järjetön tapa heittää palava tupakka tumppi auton ikkunasta .
- Anonyymi
Ranskalais nuorten uusi villitys, kulottavat uutta USAn osavaltiota.🤠
- Anonyymi
PervoPersut ovat tunnetusti tuhopolttajia kaupungeista metsään!!!
- Anonyymi
Useita eri palopisteitä, tahallaan sytytetty
- Anonyymi
Eihän siitä kauaa ole kun Kanadassa viimeksi metsiä polttivat, savut levisi Nykiin asti.
Vihervasemmisto tekee kaikkensa, ettei ilmastonmuutos huijaus paljastuisi.
Sveitsissä WEF räjäytti just jäätikön joka vyöryi pikkukylän päälle. - Anonyymi
Ilmaston pahin uhka on vihreät aktivistit.
- Anonyymi
Ilmaston pahin uhka on äitteen takakammarissa asuvat luiskaotsaiset koulupudokkaat!!!
- Anonyymi
Juuri näin.Käyvät sytyttelemässä paloja ja sitten syyttävät ilmastonmuutosta.Ei näytä luonto silloin mitään merkkaavat vaikka siitä muutoin muka huolta kantavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.Käyvät sytyttelemässä paloja ja sitten syyttävät ilmastonmuutosta.Ei näytä luonto silloin mitään merkkaavat vaikka siitä muutoin muka huolta kantavat
Et sitten tunnistanut itseäsi harhoissasi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136