Nyt Purran ministeri kaudella nämä pettäjäpersut vetivät maton Suomineidon alta.
Persut on kieroa ja vastenmielistä porukkaa
22
112
Vastaukset
- Anonyymi
Viime kaudella oli Soini joka ei ollut ilkeä ihminen, mutta petos-osaston porukka - halla-aivot, kaappasi laittomasti häneltä puolueen.
- Anonyymi
Hyvin Riikka toteuttaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto brändiä .
- Anonyymi
Halla-ahot ja Purrat on pahoja .
- Anonyymi
Soini oli ala-arvoinen takinkääntäjä ja petturi, joka myi periaatteensa ulkoministerin salkusta.
En kunnioita yhtään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soini oli ala-arvoinen takinkääntäjä ja petturi, joka myi periaatteensa ulkoministerin salkusta.
En kunnioita yhtään.Purra on tehnyt saman, vaikka eri salkku.
- Anonyymi
Ketkä ovat vähiten kieroja ja vastenmielisiä? Pyytäisin aloittajaa vastaamaan, koska silloin aloittajan esittämä yhteiskunnan arvojärjestys olisi lukijoille / keskustelijoille selkeämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-ahot ja Purrat on pahoja .
PS on pahuuden puolue, ilkeyden ilmentymä.
- Anonyymi
Voi voi, sekö nyt kelaloista ahdistaa? 😢🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kelaloista eli persua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelaloista eli persua.
Eiku demua.
- Anonyymi
Kyllä sossu pummia ketuttaa.😢😢
- Anonyymi
Sossupummia eli persua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossupummia eli persua.
Eiku demua.
- Anonyymi
Monikohan nykypäivänä menis Jakiksen ostarille mulkkaa ku söpis Purra tanssii Barbie girliä? Veikkaan että terasseiltakin vakionassut hilpasis sisälle korvat luimussa tyhjentää stobee 😂😂😂😂
- Anonyymi
Olen Joensuun entisiä uusnatseja ja äänestän tottakai persuja
Muut ei vaan pysty!- Anonyymi
onko persut kovemmin äärioikeistolainen kuin sinimustat
- Anonyymi
Demarit ne vasta iljettäviä ovat.
- Anonyymi
No ennemmin ottaisin persun naapuriksi kuin mitä vihervasemmistolaisen
- Anonyymi
Minulla persu naapurina ja koko ajan tulee samalle saunavuorolle minun vuorolla.
Terv. Ei persuja naapureiksi!
- Anonyymi
On ne persut ihan perseestä, eivät kanna islamisaatiota saatana…
Siinnähän on kuitenkin SUOMEN tulevaisuus… - Anonyymi
Persut on todellakin kuin joku rangaistus tai vitsaus koko Suomelle. Yhtään hyvää asiaa eivät ole koskaan saaneet aikaan. Huonoja sitten sitäkin enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146